V
vierailija
Vieras
"Hän sanoo ärsyyntyvänsä tavasta, jolla monikulttuurisuutta nykyisin romantisoidaan. Stillerin mielestä monikulttuurisessa perheessä kasvaminen ei saa näkemään maailmaa muita ihmisiä selvemmin. Omalla kohdallaan hän sanoo perhetaustan johtaneen monesti ”ihan uskomattomaan sekoiluun”.
Ja kun asiaa nyt oikein ajattelee, sitä enemmän terassituolilla istuva Stiller asiasta tuskastuu.
”Esimerkiksi tämä vähemmistöjen eksotisointi. Koko se ajatus, että enemmistö on aina sitä ennakkoluuloista porukkaa ja vähemmistöt puhtaita kaikista vääristä ajatuksista. No, olen itse aivan helvetin ennakkoluuloinen ihminen”, hän tykittää."
www.hs.fi
Ja kun asiaa nyt oikein ajattelee, sitä enemmän terassituolilla istuva Stiller asiasta tuskastuu.
”Esimerkiksi tämä vähemmistöjen eksotisointi. Koko se ajatus, että enemmistö on aina sitä ennakkoluuloista porukkaa ja vähemmistöt puhtaita kaikista vääristä ajatuksista. No, olen itse aivan helvetin ennakkoluuloinen ihminen”, hän tykittää."
60-vuotias | Ruben Stillerin mielestä hänen toimittajanuraansa ovat vieneet eteenpäin narsistiset tarpeet ja juutalainen tausta
”Ei mulla ole ollut mitään missiota”, Ruben Stiller paljastaa.