Ajattelin omilla aivoilla

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Kahdessa päivässä tällainen hyppy salaliittomaailmaan. No eipä siinä, vauhdikkaasti olet pudonnut, useilla muilla on mennyt tuohon samaan pisteeseen vuosia!
 
vierailija
Kahdessa päivässä tällainen hyppy salaliittomaailmaan. No eipä siinä, vauhdikkaasti olet pudonnut, useilla muilla on mennyt tuohon samaan pisteeseen vuosia!
Salaliittomaailma on verkkokiusaajien keino hiljentää tiedon lähde. Minua yritettiin hiljentää toisessa keskustelussa Mutta minä kerron, mistä kaikki tieto lähtee. Ihmisten täytyy saada tietää, missä syvä tieto sijaitsee ja mistä kaikki lähti, jotta he pääsevät oikeaan tietoon ja aidosti.

 
Deleted member 149094
Salaliittomaailma on verkkokiusaajien keino hiljentää tiedon lähde. Minua yritettiin hiljentää toisessa keskustelussa Mutta minä kerron, mistä kaikki tieto lähtee. Ihmisten täytyy saada tietää, missä syvä tieto sijaitsee ja mistä kaikki lähti, jotta he pääsevät oikeaan tietoon ja aidosti.

Asia harvinaisen selvä (y)
 
vierailija
Nettiä valvoo jo sata sotilasta. Keskustelua mitä käydään. He kertovat omaa tarinaa joka on totuus ja tarinaa jota he sanovat faktaksi. Infoagentit valvovat ja myyvät aivopesupropagandaa niille joita pitävät väärän narratiivin vihollisina. CIA on valjastanut toimijoikseen googlen vvikipedian ja lukuisat sometoimijat jotka seuraavat kansalaisia koneen ip numeron ja netin keräämän henkilökohtaisen ID numeron mukaan.

CIA aloitti tämän totuuden kertojien mustamaalauksen ja jahtaamisen vääristelemällä totuutta että totuutta jakavat valaistuneet ovat huonoitsetuntoisia ja syrjäytyneitä trolleja jotka ovat pahoja. Totuutta New World Orderista ei saa kertoa ja totuus julistettiin vääräksi narratiiviksi ja vasuripropagandaa alettiin julistaa.
 
vierailija
Mä aistin, että näillä "omilla aivoilla"-jutuilla kettuillaan useammallakkin tälle palstalle kirjoittavalle mustalle ja lukuisalle harmaalle. Mut se on turhaa. Ainakin nää mustat ovat vahvan itsetunnon omaavia ihmisiä, jotka osaavat ihan oikeesti ajatella omilla aivoillaan.

Siinä Trump-ketjussa mentiin huumorin puolelle, mutta tätähän ei tosikkoharmaat vithuilijhat tajunneet.
 
vierailija
Mä aistin, että näillä "omilla aivoilla"-jutuilla kettuillaan useammallakkin tälle palstalle kirjoittavalle mustalle ja lukuisalle harmaalle. Mut se on turhaa. Ainakin nää mustat ovat vahvan itsetunnon omaavia ihmisiä, jotka osaavat ihan oikeesti ajatella omilla aivoillaan.

Siinä Trump-ketjussa mentiin huumorin puolelle, mutta tätähän ei tosikkoharmaat vithuilijhat tajunneet.
"Mää oon jo iso tyttö. Ajattelen omilla aivoilla! "

Älä ny suutu! Ota ihan rennosti vaan.
 
vierailija
Mä aistin, että näillä "omilla aivoilla"-jutuilla kettuillaan useammallakkin tälle palstalle kirjoittavalle mustalle ja lukuisalle harmaalle. Mut se on turhaa. Ainakin nää mustat ovat vahvan itsetunnon omaavia ihmisiä, jotka osaavat ihan oikeesti ajatella omilla aivoillaan.

Siinä Trump-ketjussa mentiin huumorin puolelle, mutta tätähän ei tosikkoharmaat vithuilijhat tajunneet.
Sinä olet verkkokiusaajasuvakki. Oikeat trollit on hyväitsetuntoisia, mutta sinä ja suvakkikätyrisi ovat tehneet heistä huonon kuvan ja levitätte sitä. CSI cyber jaksossa trollit nimettiin pahoiksi ja huonoiksi. Tämä ei ole totta. Trollit kertovat totuuden ja alkoivat tehdä sitä ennen sinua. He varoittivat siitä kamalasta vaarasta jonka NWO saa aikaiseksi ja sinä suvakkikätyri säikähdit, koska haluat olla orja.
Ihminen ajattelee itse kun se hyväksyy totuuden ja historian. Pikkupeikot ovat totuuden jäljillä ja he pääsevät vielä syvään valoon.
Kaksi sotalaivaa iranista on jo itämerellä. Tästä valtamedia vaikenee. He on matkalla Venäjälle ja tämä on sodan alkua. Sota on alkanut jo kauppasaarroissa samalla tavalla kuin ensimmäisessä maailmansodassa ja nyt kyberhyökkäyksissä Venäjää vastaan.
 
vierailija
Salaliittomaailma on verkkokiusaajien keino hiljentää tiedon lähde. Minua yritettiin hiljentää toisessa keskustelussa Mutta minä kerron, mistä kaikki tieto lähtee. Ihmisten täytyy saada tietää, missä syvä tieto sijaitsee ja mistä kaikki lähti, jotta he pääsevät oikeaan tietoon ja aidosti.

ole hiljaa
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
NWO paljastaa totuuden väestänvaihdosta. Kuunnelkaa mitä NWOlla on sanottavaa. Se on nyt Trump sen paljasti ja Trump sitä vastaan taistelee. Seuratkaa Trumppia! Trump nousi uudestaan julkisuuteen tänään ja aikoo valloittaa maailman pahalta. Meistä tulee muuten kommunisteja. Jussi Halla - aho sanoi että Trump on parasta mitä maailmalle on koskaan tapahtunut. Älkää uskoko valemediaa joka sanoo että se on käskenyt ihmisten juoda akvaarionpesunestettä tai että se taistelulla tarkoittaa väkivaltaisia yhteenottoja.

Äärioikeisto ei ole väkivaltainen ei ole koskaan ollut. Atomipommin keksi liittoutuneet, ei natsit. Muistakaa oikea historia. Valemedia sanoo, että te olette hyödyllisiä idiootteja ja venäjätrolleja myötäileviä. Älkää uskoko.

Ajatelkaa omilla aivoillanne ja tietäkää totuus. Totuutta kerrotaan jokaiselle tavalla, jota he pystyvät käsittelemään, ei kaikille kerrota sydänsakhrasta, mutta luottakaa, että teillä on suurempi tieto johon voitte luottaa ja tämän tiedon on koostanut teille illuminaatti ja oikeasti hyvät hyödylliset trollit ja heidän myötäilliät tätä tietoa levittää.
 
vierailija
Kirjoitin hyvin selvästi analyysin islamisaatiosta ja siitä, kuinka mamut on yhtäkkiä lähteneet liikenteeseen koko eteläiseltä pallonpuoliskolta. Tai niin selvästi, kuin tätä kukkua pystyy nyt selvinpäin kirjoittaan.
Esitin kysymyksen siitä, että mitenkäs se selitetään USA:ssa, koska siellä mamut on lähinnä meksikolaisia. Mutta palstan vassaritrollit eivät tätä suvainneet ja poistattivat peloissaan taas osan totuutta. No, siihen on syytä tottua, kun yrittää kertoa totuuden kansalle.
Ehkä analyysini geeneistä olikin se, jota ei saanut paljastaa. Että eteläisen pallonpuoliskon ihmisillä vaan on eroavaisuuksia pohjoisen pallonpuoliskon ihmisiin. Näin ainakin sanotaan sekä Euroopassa, että USA:ssa oikeisto tätä kertoo, eli vassarit tahtoo siis sensuroida viestin.
 
Kirjoitin hyvin selvästi analyysin islamisaatiosta ja siitä, kuinka mamut on yhtäkkiä lähteneet liikenteeseen koko eteläiseltä pallonpuoliskolta. Tai niin selvästi, kuin tätä kukkua pystyy nyt selvinpäin kirjoittaan.
Esitin kysymyksen siitä, että mitenkäs se selitetään USA:ssa, koska siellä mamut on lähinnä meksikolaisia. Mutta palstan vassaritrollit eivät tätä suvainneet ja poistattivat peloissaan taas osan totuutta. No, siihen on syytä tottua, kun yrittää kertoa totuuden kansalle.
Ehkä analyysini geeneistä olikin se, jota ei saanut paljastaa. Että eteläisen pallonpuoliskon ihmisillä vaan on eroavaisuuksia pohjoisen pallonpuoliskon ihmisiin. Näin ainakin sanotaan sekä Euroopassa, että USA:ssa oikeisto tätä kertoo, eli vassarit tahtoo siis sensuroida viestin.
Mm. sellaiset valtiot kuin Nigeria, Sudan, Egypti, Iran, Irak, Syyria, Afganistan, Pakistan ja melkein koko Somalia ovat kaikki pohjoisella pallonpuoliskolla, kuten Meksikokin...

 
vierailija
Vihervassarifeministeillä on tapana sotkea keskustelua totuudesta näsäviisailla kommenteilla jotka eivät liity aiheeseen tai ohjaavat keskustelua muualle pois totuudesta. He myös usein valitsevat hämääviä niccejä profiiliksi jotka saavat muut kuvittelemaan että he ovat oikealla asialla.
Julkisuudessa on kirjoitusta että perussuomalaisten kannatus lähti laskemaan koska Halla-aho, meidän Mestarimme, otti ja lähti. Mutta perussuomalaiset on tasa-arvoinen puolue se ei ole feministinen puolue ja perussuomalaiset taistelee kaikkea pahaa vastaan kuten feminismiä, olen aiemmin kirjoittanut. He taistelevat NWO:ta vastaan, mutta joutuvat tekemään sitä piilossa koska yleinen mielipide on taivutettu replikaanien puolelle.

Videolla on pelottava esimerkki tyypistä joka on lammas ja joka yrittää selittää mustaa valkoiseksi. Minä sanon teille. Varokaa. Älkää olko lampaita! Uskokaa perussuomalaisia kun he sanovat, että kuka on lammas.

 
vierailija
Minä tiedän, että minua pidetään kahjona koska ajattelen omilla aivoilla ja varsinkin koska puhun asioista, jotka ovat vaikeita ymmärtää koska totuus on virrannut lävitseni sakhran kautta. Mutta minä voin todistaa nyt sanomani ja sen, mistä suuri totuus lähtee. Minä sanon kaikille, jotka ovat kiinnostuneita totuudesta. Katsokaa video, vaikka se on tosi pitkä. Maailmassa on paljon häiriötä ja se häiriö täytyy saada katki muuten ihmiset eivät ikinä löydä syvän totuuden lähteille.

 
vierailija
Öööö feminismihän ajaa tasa-arvoa ja kirjoitit että persut haluaa tasa-arvoa
Sinun täytyy vaan nyt ajatella omilla aivoilla tämä juttu.
 
vierailija
Minä tiedän, että minua pidetään kahjona koska ajattelen omilla aivoilla ja varsinkin koska puhun asioista, jotka ovat vaikeita ymmärtää koska totuus on virrannut lävitseni sakhran kautta. Mutta minä voin todistaa nyt sanomani ja sen, mistä suuri totuus lähtee. Minä sanon kaikille, jotka ovat kiinnostuneita totuudesta. Katsokaa video, vaikka se on tosi pitkä. Maailmassa on paljon häiriötä ja se häiriö täytyy saada katki muuten ihmiset eivät ikinä löydä syvän totuuden lähteille.

:D :D :D
 
vierailija
Ajattelin ihan omilla aivoilla ja huomasin että miehillä on kikkeli ja naisilla on pimppi ja miehillä on kasvokarvoja. Ajattelin ihan omilla aivoilla ja huomasin että kikkeli sopii pimppiin kuin ruuvimeisseli ruuvinkantaan ja huomasin että ne on pari. Ajattelin ihan omilla aivoilla ja huomasin että jos ruuvimeisselillä avaa maalipurkin käyttää sitä ihan väärin ja se on luonnotonta. Ruuvia ei voi käyttää mihinkään muuhun kuin ruuvatuksi tulemiseen joten naiset on yksinkertaisempia kuin miehet. Näin minä ajattelin sen.
 
vierailija
vierailija
Taisi olla YLE Areena video dokumentit Ruotsin postiryöstö siis ihonväri ei tietysti kerro mitään joku on hyvä joku paha mutta näin Afrikan poika ryösti postin. Niin myös Suomessa varastetut postit on ulkomaalaisten varastamia myös pankkikortit tunnukset tileiltä ja taskuvarkaat kaikki ulkomailta tulleita myös valkoisia mutta työpaikoilta varastettu on sitä myös joukko raiskaukset huumekuskit varastetut autot. Ehkä heillä ei koulussa opeteta käytöstä tai uskonnosta jäänyt käytös opetus pois.
 
vierailija
Muu uskontoiset on historiassa vainonnut kristittyjä raiskannut ja laittanut hullujen huoneille väärillä diagnooseilla ihmisiä myös ryöstetään huumeilla eri uskonnoissa sekä baareissa lähiöissä ihminen on tajuissaan mutta sekaisin. ( Tyrmäystipat ei jää vain laivoille).
 

Yhteistyössä