Tykkääkö joku nainen oikeasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Highwaystar88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Highwaystar88

Vieras
Tykkääkö joku jollain tavalla normaali nainen raskaammasta musiikista. Siis ihan silleen oikeesti?

Itellä tullut vastaan lähinnä semmoisia, jotka on esim. teininä kuunnellut jotain black metallia tai death metallia, mutta ilmeisesti siksi että ollut semmosisissa piireissä. Sitten kun kasvaneet, niin ko. musiikki jäänyt täysin.

Entäs sitten klassisempi kama: Black Sabbath, Iron Maiden, Metallica. Moni nainen on mulle sanonut, että tykkää noista tosi paljon, mutta käytännössä se tarkoittaa sitä että tietää Paranoidin tai tykkää Metallican balladeista. En oo koskaan kyllä tavannut sellaista naista joka olis esim. kuunnellut kaikki Black Sabbatihin 70-luvun levyt.

Ja miksikö kyselen tämmöisiä? No ihan siksi, että tulipa vaan vaimon kanssa puheeksi. Hän ei pahemmin hevistä piittaa, joskin joskus tykkää jostain tyyliin Nightwish tai Within Temptation. Mutta ei hän noitakaan kuuntele mitenkään "koko levy" kerrallaan.

Toisaalta kuunteleeko kukaan nainen miltään artistilta kokonaisia älppäreitä? Tosin eipä taida nuoretkaan pahemmin kuunnella, sukupuolesta riippumatta.

En ole ikinä voinut sietää mitään death metalli örinää, mutta kyllä mä jotain kuuntelin jo nuorempanakin...UDO, accept, Dio, Iron Maiden jne....ja saatan kuunnella vieläkin.

Viimeksi muokattu:
Eihän nuoret edes tiedä, mitä älppärit ovat Kuuntelevat soittolistoja ja kappaleita, harvemmin mitään kokonaisia levyjä.
Niin. Miten kuunnella levyä! Vaikka niitä tuolla kaupassa ehkä näkee, niin missä soitin! Ei mun läppärissä taida olla enää asemaa edes cd:lle. :D
Nojoo, älppäri on huono ottaa lenkille mukaan. Harkitsin kyl vasta, et jos hankkis soittimen, et sais kuunnella eri äänenlaadulla

Iron Moaiden nähty kahdesti, Megadeath kerran, Giant of rockissa U.D.O ja Helloween mm. Paikalisilla festareilla vähemmän tunnettuja bändejä, Rockfesteillä vaiks mitä...

Siis joo, tykkään. Ja örinäpörinääkin on kuunneltu koska velipoika...
Mutta mieluummin toki melodista raskasta musiikkia kuuntelen.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Iron Moaiden nähty kahdesti, Megadeath kerran, Giant of rockissa U.D.O ja Helloween mm. Paikalisilla festareilla vähemmän tunnettuja bändejä, Rockfesteillä vaiks mitä...

Siis joo, tykkään. Ja örinäpörinääkin on kuunneltu koska velipoika...
Mutta mieluummin toki melodista raskasta musiikkia kuuntelen.
Ai niin Megadeath!

Sen verran tiedän, että ei sulla ole varaa (puhutaan 5 numeroisesta luvusta). Ei palstalla 24/7 roikkuvilla kelan kasvateilla sellasia rahoja ole
Ööö ok...no emmä täällä kyllä niin paljon ole, mutta tota...ehän mä sun kaltaiselta kuspiältä etes mitään haluaisi ostaa kun olet noin tympee ja by the way aika raukkis kun iniset harmaana sieltä jostain *pus pus*

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Kyllä tykkää. Siinä missä miehetkin.

No keikoilla kyllä valtaosa miehiä.

Musiikkimaku ei kyllä ihmisessä periaatteessa ratkaise mitään, mutta en voi sille mitään, että naiselle on iso bonus jos tykkää esim. klassisesta hevistä ilman että on joku lävistetty/tatuoitu friikki. Sorry, kaikki kukat saa toki kukkia, mutta eipä oo mun makuun sellainen.

Se ei ole MEGADEATH vaan MEGADETH (tarkoituksella kirjoitettu väärin).!

Mä tykkään heavy metallista, mutta ymmärrän erittäin hyvin ettei sitä soiteta esim. ravintoloissa. Kaikelle oma paikkansa.

Silti mua häiritsee, että tuota bassboosted jumputuspashaa soitetaan pakkosyötöllä "jokapaikassa". Kuka siitä musasta tykkää oikeesti? Nuoret? Ei voi tajuta.

No keikoilla kyllä valtaosa miehiä.

Musiikkimaku ei kyllä ihmisessä periaatteessa ratkaise mitään, mutta en voi sille mitään, että naiselle on iso bonus jos tykkää esim. klassisesta hevistä ilman että on joku lävistetty/tatuoitu friikki. Sorry, kaikki kukat saa toki kukkia, mutta eipä oo mun makuun sellainen.

Se ei ole MEGADEATH vaan MEGADETH (tarkoituksella kirjoitettu väärin).!
Mä tiedän ainakin 2 naista jotka eivät ole friikkejä.

Mä tykkään heavy metallista, mutta ymmärrän erittäin hyvin ettei sitä soiteta esim. ravintoloissa. Kaikelle oma paikkansa.

Silti mua häiritsee, että tuota bassboosted jumputuspashaa soitetaan pakkosyötöllä "jokapaikassa". Kuka siitä musasta tykkää oikeesti? Nuoret? Ei voi tajuta.

Ennen soitettiin klassista musaa kauppakeskusten edustalla. Karkotti kuulemma nuorisoa pois. Olisikohan sitten tuon jumputtavan ähkimismusan tarkoitus karkoittaa meitä keski-ikäisiä.

Olin menossa kesämökkipaikallani erääseen ravintolaan. Paikka täynnä "teinejä" (no varmaan oikeasti 25-30v) ja just tommonen sietämätön paskamusa soi. Joskus Brian Johnsson lauloi, että "Rock'nRoll ain't noise pollution". Mutta varmaan se monien korviin siltä kuullosti 80-luvulla... Nyt kyllä sama sanotava tästä jokapaikkaan tungettavasti hiphopista.

Yhteistyössä