V
vierailija
Vieras
Sinä: "Niillä on aina ollut väliä. Nykyinen tartuntojen nousu on suomalaisturistien tuomaa.
Hallituksen päätös, jota vastustivat RKP ja keskusta."
Minä: "Kerrohan lisää."
Sinä" "Etkö seuraa uutisia? Euroopassa on jalkapallon EM-kisat, jotka ovat aiheuttaneet ikäviä tartuntoja ympäri Eurooppaa."
Minä" "Edelleen odotan vastausta tähän heittoosi: "Hallituksen päätös, jota vastustivat RKP ja keskusta.""
Hallituksen päätös, jota vastustivat RKP ja keskusta."
Minä: "Kerrohan lisää."
Sinä" "Etkö seuraa uutisia? Euroopassa on jalkapallon EM-kisat, jotka ovat aiheuttaneet ikäviä tartuntoja ympäri Eurooppaa."
Minä" "Edelleen odotan vastausta tähän heittoosi: "Hallituksen päätös, jota vastustivat RKP ja keskusta.""
Niin Kiuru ja SDP halusivat pitää rajoitukset tiukkana, kun taas Kepu, RKP ja Kokoomus ..jopa Persut halusivat löysentää maahantulon koronarajoitukset.Vastaan taas: etkö seuraa uutisia?
![]()
Hallituksessa ilmiriita: Kiuru ja STM tahtovat tiukentaa maahantulorajoituksia – "Yksi ministeri ei voi päättää hallituksen linjasta”
Hallituslähteistä arvellaan Krista Kiurun pahastuneen siitä, että sosiaali-ja terveysvaliokunta päätyi muuttamaan hallituksen alkuperäistä esitystä maahantulomalliksi.www.is.fi