Voiko +50-vuotias nainen näyttää julkisesti seksuaalisuuttaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tuli mieleeni yllä näkyvä kysymys uimarannalla, jossa nainen tuijotti miehen sukuelintä suorasukaisesti. Tämän hän teki katseen kohteena olevan naiskumppanin silmien edessä.

About samanikäisenä naisena ajattelen, että noinkin suorasukainen tuijotus ja seksuaalisuus tekee naisesta sellaisen, jolle muut naureskelevat.

Seksi on kivaa, ja se sopii myös +50 naisille. En silti lähtisi itse esimerkiksi uimarannalla toisten kumppaneiden sukupuolielimiä tiirailemaan.

Mitä mieltä olette?

Suorasukainen tuijotus? Voiko tuijotuskin olla suorasukaista? Miten ihmeessä tämä tarina liittyy kenenkään seksuaalisuuteen?
Miten voi edes käyttää lausetta, että seksi sopii yli 50-vuotiaille naisille? Hauki on kala ja varpunen lintu.

Liikaa hulluja. En oo kiinnostunut.

Minä olen lopettanut oksentamisen.

Vuoden olen kärsinyt sellaista.

Olen siis oksentanut säännöllisesti.

Mutta, se loppui minun osaltani.

Minen oo kiinnostunut sillain henkilökohtaisesti.

Nämä nettihyökkäykset ei osu.

Saa tietenkin näyttää, mutta kenenkään alapään julkea tuijottaminen ei ole ok koskaan. Sille ei mitään voi, jos välillä silmä eksyy, mutta tuijottamiselle ja päiväunelmille voi.

Pelkkä vilkaisu, se on ihan normaalia. Tässä tapauksessa se oli intensiivistä tuijottamista jopa niin, että pää kääntyi kun mies käveli ohi.

Se näytti hassulta ja avoimen irstaalta ilmaisulta. Kyllä, näen teon seksuaalisena ja samalla myös oman seksuaalisuuden julki tuomisena. Toki vielä ällömpää, jos näkisi uimarannalla esim. lääppimistä ja imuttelua.

Ehkäpä kaltaisensa tunnistavat toisensa missä tahansa. Tarkoitan, ne joilla on taipumus irtosuhteisiin tuntemattomien kanssa. Tässäkin tapauksessa myös mies saattoi lähettää signaalin - kato mua. Ja ehkäpä myös nautti epätavallisesta huomiosta. Toki kumppanille se voi antaa aiheen pohtia suhteensa tasoa.

Pelkkä vilkaisu, se on ihan normaalia. Tässä tapauksessa se oli intensiivistä tuijottamista jopa niin, että pää kääntyi kun mies käveli ohi.

Se näytti hassulta ja avoimen irstaalta ilmaisulta. Kyllä, näen teon seksuaalisena ja samalla myös oman seksuaalisuuden julki tuomisena. Toki vielä ällömpää, jos näkisi uimarannalla esim. lääppimistä ja imuttelua.

Ehkäpä kaltaisensa tunnistavat toisensa missä tahansa. Tarkoitan, ne joilla on taipumus irtosuhteisiin tuntemattomien kanssa. Tässäkin tapauksessa myös mies saattoi lähettää signaalin - kato mua. Ja ehkäpä myös nautti epätavallisesta huomiosta. Toki kumppanille se voi antaa aiheen pohtia suhteensa tasoa.
Anteeksi uteliaisuuteni.. Mistä ihmeestä tiedät, että se on tuijottanut etumusta?
Ja miten mies lähettää signaalin, et "tuijota mun etumusta"?

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Mies on voinut vaimosta huolimatta katsoa tuijottajaa kohti tai jopa silmiin. Kävellä tarkoituksella läheltä. Kyllä keho, ilmet ja eleet ovat puhettakin voimakkaampi ilmaisukeino. Me ihmiset pidämme niitä luotettavampana tulkinnan lähteenä kuin puhetta. Tarkistakaa vaikka alan tutkimuksista.

Kaikki (tapapettäjät) ei vain kunnioita kumppaniaan edes hänen läsnäollessa. Ja se on taas toinen tarina... Tässä tapauksessa on kyse enemmänkin hyvien käytöstapojen puutteesta.

Löyhä moraali näyttää olevan vain joidenkin sisäsyntyinen ominaisuus. Sitä ei saa pois, vaikka saippualla pesisi. ;) Älä siis välitä. Voisit ryhtyä sen sijaan pohtimaan onko kumppanisi parisuhteen arvoinen, jos lähtee tuollaisen vanhan irvoilijan perään haikailemaan.

Löyhä moraali näyttää olevan vain joidenkin sisäsyntyinen ominaisuus. Sitä ei saa pois, vaikka saippualla pesisi. Älä siis välitä. Voisit ryhtyä sen sijaan pohtimaan onko kumppanisi parisuhteen arvoinen, jos lähtee tuollaisen vanhan irvoilijan perään haikailemaan.
Eikö se haikailija ole tässä nyt ap.

Ehkä kannattaisi tutustua seksuaalisuuden tabuaiheisiin. Ehkä tuollainen vatvominen kertookin aivan päinvastaista. Eli on olemassa ihmisiä, jotka kiihottuvat siitä, että puoliso vehtaa toisen kanssa. Sitä saa itse katsella, tai olla vain tietoinen asiasta.

Yhteistyössä