Eipä tule Jussista pääministeriä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Siis Jussi on vuosi sitten päättänyt, ettei enää halua jatkaa puheenjohtajana. Sun mielestä sen olisi pitänyt lopettaa puheenjohtajana, ennen kuin edes halusi lopettaa puheenjohtajana

Tajuatko sä edes itse, että mitä enemmän selität, sitä syvemmälle suohon tässä vajoat?
Et ole tainnut seurata sen sanomisia kovin tarkkaan? Ja sitten laittelet mulle sanomisia? Anna kun avaan, oot kohta oikeessa. Käy ihmeessä tää keskustelu loppuun, mä seuraan, mitä tapahtuu.
 
Deleted member 149094
Eli argumenttisi loppuivat .

Halla-aho on tehnyt kaksi kaksivuotista kautta puolueen puheenjohtajana kun hän elokuun puoluekokouksessa luopuu tehtävästä eikä enää asetu ehdolle. Poislukien kauden jättäminen kesken, ainut muu paikka puheenjohtajuudesta luopumiselle tämän neljän vuoden aikana olisi ollut kesäkuun 2019 puoluekokous.
Täh?
Ensin sä kirjoittelet mulle argumentteja ja nyt ne loppui vai? Okke.
 
Et ole tainnut seurata sen sanomisia kovin tarkkaan? Ja sitten laittelet mulle sanomisia? Anna kun avaan, oot kohta oikeessa. Käy ihmeessä tää keskustelu loppuun, mä seuraan, mitä tapahtuu.
Onkohan sulla älyssä vai ymmärryksessä vikaa? Mä olen seurannut Jussin sanomisia ja hän kertoi päättäneensä luopua vuosi sitten. Kysyttäessä milloin hän päätti luopumisesta, Jussi vastasi (suora sitaatti) ”jonkinlaista osviittaa varmaan antaa se, että ilmoitin asiasta lähimmälle lähipiirilleni melko tarkkaan vuosi sitten, kesäkuussa 2020.”. Voinemme pitää tätä lähtökohtaisesti totena, ellei itselläsi ole asiasta jotain salaisempaa sisäpiiritietoa.

Lähde:

Sinä itse kirjoitit, että (suora sitaatti): ”Jussi aloitti 2017. Tässä on kuusi vuotta mennyt, että se on kiristellyt hampaitaan tossa. Se olisi voinut jäädä milloin tahansa noiden vaalien jälkeen ja ennen näitä kuntavaaleja.”

Eli joko Jussin olisi pitänyt lopettaa ensimmäisen puheenjohtajakautensa jälkeen, jolloin hän ei vielä edes halunnut lopettaa. Tai sitten kesken puheenjohtajakauden, ennen näitä kuntavaaleja.

Ei tämä keskustelu voi niin kun elää jossain kolmannessa ulottuvuudessa, että heti kun et keksi itse sanomillesi asioille enää järkevää ja loogista perustelua, niin sä keksit aika-avaruudesta ajankohdan, jota ei ole olemassakaan. Tai että lopetat vastaamisen ja aloitat nämä klassikkojankutukset: mähän sanoin sen jo, en sano uudestaan. Tai: no kato ite googlesta. Nyt argumenttisi oli, että käy keskustelu yksinäsi loppuun, koska en keksi enää sanottavaa. Mitä jos sanoisit, että ”totta muuten, olin ihan väärässä tuosta ajankohdasta. Nythän se tosiaan oli ihan looginen hetki”.
 
Deleted member 149094
Onkohan sulla älyssä vai ymmärryksessä vikaa? Mä olen seurannut Jussin sanomisia ja hän kertoi päättäneensä luopua vuosi sitten. Kysyttäessä milloin hän päätti luopumisesta, Jussi vastasi (suora sitaatti) ”jonkinlaista osviittaa varmaan antaa se, että ilmoitin asiasta lähimmälle lähipiirilleni melko tarkkaan vuosi sitten, kesäkuussa 2020.”. Voinemme pitää tätä lähtökohtaisesti totena, ellei itselläsi ole asiasta jotain salaisempaa sisäpiiritietoa.

Lähde:

Sinä itse kirjoitit, että (suora sitaatti): ”Jussi aloitti 2017. Tässä on kuusi vuotta mennyt, että se on kiristellyt hampaitaan tossa. Se olisi voinut jäädä milloin tahansa noiden vaalien jälkeen ja ennen näitä kuntavaaleja.”

Eli joko Jussin olisi pitänyt lopettaa ensimmäisen puheenjohtajakautensa jälkeen, jolloin hän ei vielä edes halunnut lopettaa. Tai sitten kesken puheenjohtajakauden, ennen näitä kuntavaaleja.

Ei tämä keskustelu voi niin kun elää jossain kolmannessa ulottuvuudessa, että heti kun et keksi itse sanomillesi asioille enää järkevää ja loogista perustelua, niin sä keksit aika-avaruudesta ajankohdan, jota ei ole olemassakaan. Tai että lopetat vastaamisen ja aloitat nämä klassikkojankutukset: mähän sanoin sen jo, en sano uudestaan. Tai: no kato ite googlesta. Nyt argumenttisi oli, että käy keskustelu yksinäsi loppuun, koska en keksi enää sanottavaa. Mitä jos sanoisit, että ”totta muuten, olin ihan väärässä tuosta ajankohdasta. Nythän se tosiaan oli ihan looginen hetki”.
Lähimmälle piirilleen. Ymmärrystä ja älyä... Käy ostaan itelles vähän.

Sähän näitä keskusteluita vedät kolmanteen ulottuvuuteen. Mä en voi vastata niihin argumentteihin, joita esität mun sanoneen! Tajuux? Sä väittelet itte ittes kanssa! :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
vierailija
Onkohan sulla älyssä vai ymmärryksessä vikaa? Mä olen seurannut Jussin sanomisia ja hän kertoi päättäneensä luopua vuosi sitten. Kysyttäessä milloin hän päätti luopumisesta, Jussi vastasi (suora sitaatti) ”jonkinlaista osviittaa varmaan antaa se, että ilmoitin asiasta lähimmälle lähipiirilleni melko tarkkaan vuosi sitten, kesäkuussa 2020.”. Voinemme pitää tätä lähtökohtaisesti totena, ellei itselläsi ole asiasta jotain salaisempaa sisäpiiritietoa.

Lähde:

Sinä itse kirjoitit, että (suora sitaatti): ”Jussi aloitti 2017. Tässä on kuusi vuotta mennyt, että se on kiristellyt hampaitaan tossa. Se olisi voinut jäädä milloin tahansa noiden vaalien jälkeen ja ennen näitä kuntavaaleja.”

Eli joko Jussin olisi pitänyt lopettaa ensimmäisen puheenjohtajakautensa jälkeen, jolloin hän ei vielä edes halunnut lopettaa. Tai sitten kesken puheenjohtajakauden, ennen näitä kuntavaaleja.

Ei tämä keskustelu voi niin kun elää jossain kolmannessa ulottuvuudessa, että heti kun et keksi itse sanomillesi asioille enää järkevää ja loogista perustelua, niin sä keksit aika-avaruudesta ajankohdan, jota ei ole olemassakaan. Tai että lopetat vastaamisen ja aloitat nämä klassikkojankutukset: mähän sanoin sen jo, en sano uudestaan. Tai: no kato ite googlesta. Nyt argumenttisi oli, että käy keskustelu yksinäsi loppuun, koska en keksi enää sanottavaa. Mitä jos sanoisit, että ”totta muuten, olin ihan väärässä tuosta ajankohdasta. Nythän se tosiaan oli ihan looginen hetki”.
kiitti tästä loistavasta kommentista
se trollitäti on sekaisin kuin seinäkello
 
vierailija
Tää oli hyvä
Ville vaikutti suvakilta muttei taida ollakaam

Wiki Sittemmin Journalismikritiikin vuosikirja tilasi Ville Rannalta Kaltion Muhammad-jupakkaa käsittelevän sarjakuvaesseen. Ranta piirsi esseeseen yhteen kuvaan myös Muhammadin. Samaan vuosikirjaan kirjoittava musliminainen vaati julkaisun toimittajia vetämään Rannan teoksen pois, tai muuten hän ei itse antaisi tekstiään julkaistavaksi. Journalismikritiikin vuosikirjasta sensuroitu sarjakuva julkaistiin 30.3.2007 Ylen Pressiklubin sivuilla

Electronic Frontier Finland myönsi 2007 Rannalle myönteisen Winston Smith -palkinnon epäitsekkäästä sananvapauden puolustamisesta Muhammad-piirrosten julkaisemisessa.[10] Vuonna 2009 evankeliluterilaisen kirkon tiedotuskeskus halusi antaa Rannalle Kirkon tiedonvälityspalkinnon, mutta kirkkohallitus kieltäytyi ja palkinto jäi ensimmäisen kerran jakamatta.
 

Yhteistyössä