Alasti nukkuminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin siis kaverin luona yötä ja olin sohvalla nukkuessa riisunut itseni ilmeisesti unissani, koska kuuma. Kaverin lapsi oli vessareissulla nähnyt mut alasti nukkumassa ja nyt asia on iso ongelma. Ymmärrän tavallaan, mut en tahallaan nukkunut alasti niin miten tämä voi olla ihan kauhean traumaattinen ja selittämätön asia.. Luulis, et asian saa selvitettyä, mutta ei. Siinä meni se kaveruus
 
Olin siis kaverin luona yötä ja olin sohvalla nukkuessa riisunut itseni ilmeisesti unissani, koska kuuma. Kaverin lapsi oli vessareissulla nähnyt mut alasti nukkumassa ja nyt asia on iso ongelma. Ymmärrän tavallaan, mut en tahallaan nukkunut alasti niin miten tämä voi olla ihan kauhean traumaattinen ja selittämätön asia.. Luulis, et asian saa selvitettyä, mutta ei. Siinä meni se kaveruus
alastomuuden ei pitäisi Suomessa kyllä saunakulttuurimme vuoksi olla mikään ylitsepääsemätön ongelma.Eihän ketään alastomuus saunassakaan häiritse joten ei sen pitäisi kyllä olla ongelma muille sängyssä nukkuessakaan.
 
  • Haha
  • Vau!
Reactions: Kokardi65 ja Echo
Valkosipulilla ja kookosöljyllä rasvattuna?
Kotosalla sisätiloissa ei oo hyttysiä eikä paarmoja, vaikka Latte asuu landella

Mut Echon antama, edes luomukookosöljyllä hoidettu niskahieronta olis ookoo ❤

Onko näppivoimia siihen edes?

Latte voi tehä valkkaripaistoperunat ja jotain muuta toiveesi mukaan ;) Kalaa, kanaa, naudan- tai poronlihhoo?
 
Kotosalla sisätiloissa ei oo hyttysiä eikä paarmoja, vaikka Latte asuu landella

Mut Echon antama, edes luomukookosöljyllä hoidettu niskahieronta olis ookoo ❤

Onko näppivoimia siihen edes?

Latte voi tehä valkkaripaistoperunat ja jotain muuta toiveesi mukaan ;) Kalaa, kanaa, naudan- tai poronlihhoo?
Ja tämmöisten takia mä tulin the Ketjusta tänne...mentorisi ja oppi-isäsi eli M1es on mua kerinny härnäämään jo täällä isolla puolella...:rolleyes:
 
  • Vau!
Reactions: Latimeria
Me sovittiin Echon kanssa, ettei me kerrota siitä tapahtumasta mitthhään teille muille

*hottis hän kyllä on, herranjumala sentään*

Lattekin lankesi (hänen) LOVEEN
eipäs sitä mennä sopimaan keskenään mitään kyllä min...tarkoitan siis muillekin pitää kertoa jos tällaista tapahtuu.Ei saa pimittää.Aloitappas siis kaikki alusta eli olit niissä Echon pirskeissä Echon kanssa kahdestaan.Hitsi ihmettelinkin mihin olit kadonnut sieltä saunalta,onpas hyvä että selvisi kenet "seireenin" tapasitt siellä pirskeissä en kyllä aavistanutkaan häntä Echoksi meinaan että eikös Echo heittänyt sinua siellä aluksi raamatulla.Hitsi Echo taisikin tulla pyytämään anteeksi käytöstään,ja sitten päädyitte yhdessä jonnekkin lusikka asentoon.Jumpe sentään.:oops::barefoot::unsure:
 
  • Haha
  • Vau!
Reactions: Latimeria ja Echo

Yhteistyössä