Haaveena vauva 2022

Onnea Pip83!

Ja Töppöselle myös!

Samaa mieltä oon, että ei sitä surua/tuskaa kannata alkaa vertaamaan tai oikeuttamaan eritavalla, oli kyseessä kuinka mones yk tahansa. Pettymys se on varmasti aina.
Mä tein tänään dpo 12 negatestin, Ja vaikka tää oli meidän yk1 tai oikeastaan yk0 (koska kierukka vasta poistettu) niin kyllä mä petyin.
Perjantaina siis menkat toivotan tervetulleiksi, ja taidan käydä mehuostoksilla. :cool:
 
Täällä jatkan pohdintoja..tänään pitäisi olla dpo 1 ,mutta en ole yhtään varma että ovis olisi tapahtunut:/ Rinnat aristaa hiukan muttei niin kuin yleensä oviksen jälkeen. Yleensä kipu todella kovaa ja niin kuin maito nousisi, kunnolla pingottaa.Aamulämpö ollut usean aamun 36,6.Finniä kyllä puskee normaaliin tapaan. Sitä on heti toiveikas kun joku joka nega kierto ilmaantuva oire puuttuu:) Toisaalta pelkään, että on ovuloimaton kierto:/

No parin viikon päästä se jälleen selviää tuleeko plussa vai uusi kierto:)
 
Sain raskauskeijun halpis-ovulaatiotestiin eilen päivällä plussan (tai sitä oli vähän hankala tihrustaa, kun sekä kontrolli- että testiviivat olivat haaleita kun nuo testit ovat ilmeisesti nykyään aika huonoja, mutta joka tapauksessa testiviiva oli mielestäni saman vahvuinen kuin kontrolli tai ihan hilkulla) ja sitten eilen illalla testiviiva oli jo selkeästi haaleampi, samoin tänään. Niin lähteekö se viiva siis haalistumaan vasta munasolun irtoamisen jälkeen, vai jo aikaisemmin? Kun ovulaatiokipuja en ole huomannut vieläkään. En nyt yhtään muista, että miten tää asia menee ja että miten mulla on testit aikaisemmin esikoista yrittäessä käyttäytyneet.
 
  • Tykkää
Reactions: Krippis
Lueskelin tossa keskustelua taas muutamalta päivältä, oon viettänyt taas hiljaiseloa ja reakoinut vain kommentteihin.
Meillä yk 6 menossa, kp 10 tänään.
Talletteluja kp 8&10 tähän mennessä, en oo ovulaatiotestejä kaivanu vieläkään kaapista. Josko huomenna koittais miltä näyttää.
Usko tähän kiertoon on täys 0 jostain syystä. :(
Muutenkin joku epäusko menossa nyt, että me ei tulla vauvaa saamaan..
 
Keskustelitte tuosta mikä yk saa ns. Olla harmissaan, että ei tärpännyt. Itse ainakin toivoin tänne liittyessä, että oli yritystä takana minkä verran vain niin saisi purkaa tuntoja. Ymmärrän tietysti että niillä kenellä on pitkä yritys takana niin heistä se saattaa tuntua ärsyttävältä. Itsellä lyhyt yritys vasta takana, mutta kyllä se silti harmittaa kun ei plussaa testissä näy. (Ja siitä tänne aina harmittelen). Itsellä ollut aina jostain syystä pelko, että en raskaudu.. tiedän naurettavaahan se on. Se oli yksi suurimmista syistä miksi tulin palstalle keskustelemaan, koska uskon, että täällä saattaa olla muitakin ketkä kamppailee samojen ajatusten kanssa.

ON: Tänään kp9 menossa ja tuli hieman valkuaismaista valkovuotoa ja pieniä nippailuja oikealla puolella. Olen vähän ihmeissäni kun oviksen pitäisi olla vasta viikon päästä.. täytyy ilmeisesti alkaa tässä kierrossa tikuttamaan aikaisemmin.
 
Tänään alko jo aamusta tiputtelee, et pois piinalistalta ja kp1, jos joku vielä tänää päivittää. Ei toinenkaan OI tuonut toivottua tulosta.

Mie en tiiä mitä tässä nyt tekisi.. Aloitin reilu kk sitten siellä uudessa työpaikassa ja nyt on jo käynyt ilmi, et soppariin ois tulossa jatkoa. Ei vakipaikkaa, mut pitempi jatko kuitenkin. Mut ei oo mitään sata varmaa vielä, lähiaikoina kuitenkin varmistuu.
En tiiä jos pitäisi hetken taukoa yrittämisestä, oon nyt jotenkin niin intona tästä työstä ja siitä jatkosta, et haluun vaan nimen siihe jatkosoppariin!
Haluun molemmat, työn sekä toisen lapsen. Aika loppuu kesken iän takia, et sen vuoksi ei ois hirveesti aikaa hukattavana, mut toi työki on ihan unelmapaikassa, harvoin auki paikkoja.
Mies ei oikein ymmärrä miun ajatuksia, en tiiä itekkää mistä tää nyt kumpuaa. Ku eihän ne toisiaan pois sulje mitenkään, mahdollinen raskaus ja määräaikaisuuden jatko. Onks se vaan jotenkin niin et sitä ajattelee et mitähän se työnantajakin ajattelee et heti kun saa jatkon ilmoittaakin äitiyslomasta ( ihanku ois ees varmaa et ees enää raskaaksi tuun ja millä aikataululla)..
Saakohan kukaan teistä ees kiinni miun ajatuksista :D Mie vaan oon tämmönen yliajattelija :D
 
Tarkoitukseni ei ollut sanoa, ettei negoja saisi surra ensimmäisestä yk:sta alkaen. Itselläni menee ihon alle ne kaikista dramaattisimmat kommentit, joita ei ole tässä ketjussa tullut edes vastaan. :) Ja tosiaan, lähden itse pois, jos alkaa ärsyttää. Lähdin pois 2021-ryhmästä ja seurasin tätä hetken, ennen kuin uskaltauduin mukaan. Tosin silloin oli mustempi hetki oman yrityksen kanssa muutenkin.

Ihania uutisia, @Töppönen_ ♥
 
@Apustaja mulla testi alkaa haaleneen jo ovulaatio päivänä :) toki uskon että mulla positiivisesta testistä ovikseen menee max se vuorokausi.

@*Tähtipölyä* mulla alkaa monestikkin nippailut jo paljon ennen ovista, jotain kasvukipuja taitaa olla jo sillon :) mut joo alota ajoissa testaileen :)

@Iinanen Mä ymmärrän ton täysin! Oon ote just vaihtanu paikkaa ja sopparia pn luvattu jopa ens keväälle asti vähintään, silti jännittää mennä kertoon esimiehelle että mulla tulee oleen niitä polikäyntejä yms.. :rolleyes:Toki toivon että mahdollisimman myöhääntäytyis kertoo et jos sais sovittua aikoja niin että ei tarvii kesken työpäivän mennä.. En toki tie miten se onnistuu:cry::unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: *Tähtipölyä*
@Iinanen Voihan se olla et työ on nyt se mikä innostaa ja yritys ehkä jää sen takia taka vasemmalle, ja varmasti se ajatus myös ettei heti jäis raskaaks et mitä muut sit ajattelisi. Itse ehdin olla viikon uudessa työssä ja raskauduin eikä ollut mitään ongelmia. Pomolle kerroin 3-4kk kohdalla.
Ajatus on täälläkin jo 35v. ettei ole yhtään yritys kk hukattavana mut teet niinku parhaalta tuntuu. Ja jos raskaus tapahtuukin siinä sivussa jos taukoilette niin kaikki kyllä järjestyy :)

Muoks.
Kaikkea hyvää @Wintersun ❤
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

9.6 Keskiviikko
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandrab, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4.lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
+Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, ya 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Marjusk, 4/21, 2.lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3.Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Myytta.........................kp 68/29
Daisy01.........................kp 36/35
Meemuli.........................kp 33/35-43
Gisella..............................kp 30/30
Leonida..........................kp 27/28-29
Jonna_83....................kp 26/27
Mamtobe...................kp 24/28
Eeva650…………………kp 24/28-36
Alinna86.......................kp 23/26
Scarletta......................kp 23/28
Keksi82.........................kp 23/28
Esikoishaaveita..........kp 21/29
Krippis..........................kp 19/25-28
Apustaja.....................kp 18/?
Piipaa93......................kp 15/31
Petronella..................kp 14/27
SandraB......................kp 13/26
Skidi..................................kp 12/36-38
Toiveikas1992............kp 11/28
Ewa87..............................kp 11/30
*Tähtipölyä*...................kp 10/30-32
Elsa96........................kp 8/28
Eimy........................kp 7/30
Karen99....................... kp 6/27-34
Marjusk...........................kp 3/32
Iinanen............................kp 2/23-24




★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mamtobe...........................dpo 15
Pip83.........…..........................dpo 14
Jonna_83......................dpo 13
Alinna86......................dpo 11
Keksi82......................dpo 9
Scarletta....................dpo 8
Esikoishaaveita....dpo 7
Eeva650.....................dpo 5
Petronella09.........dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Tänään alko jo aamusta tiputtelee, et pois piinalistalta ja kp1, jos joku vielä tänää päivittää. Ei toinenkaan OI tuonut toivottua tulosta.

Mie en tiiä mitä tässä nyt tekisi.. Aloitin reilu kk sitten siellä uudessa työpaikassa ja nyt on jo käynyt ilmi, et soppariin ois tulossa jatkoa. Ei vakipaikkaa, mut pitempi jatko kuitenkin. Mut ei oo mitään sata varmaa vielä, lähiaikoina kuitenkin varmistuu.
En tiiä jos pitäisi hetken taukoa yrittämisestä, oon nyt jotenkin niin intona tästä työstä ja siitä jatkosta, et haluun vaan nimen siihe jatkosoppariin!
Haluun molemmat, työn sekä toisen lapsen. Aika loppuu kesken iän takia, et sen vuoksi ei ois hirveesti aikaa hukattavana, mut toi työki on ihan unelmapaikassa, harvoin auki paikkoja.
Mies ei oikein ymmärrä miun ajatuksia, en tiiä itekkää mistä tää nyt kumpuaa. Ku eihän ne toisiaan pois sulje mitenkään, mahdollinen raskaus ja määräaikaisuuden jatko. Onks se vaan jotenkin niin et sitä ajattelee et mitähän se työnantajakin ajattelee et heti kun saa jatkon ilmoittaakin äitiyslomasta ( ihanku ois ees varmaa et ees enää raskaaksi tuun ja millä aikataululla)..
Saakohan kukaan teistä ees kiinni miun ajatuksista Mie vaan oon tämmönen yliajattelija
Tsemppiä kovasti työhön ja vauvan yrittämiseen:) Asiat kehittyvät varmasti oikeaan suuntaan omalla painollaan ❤❤
 
Lueskelin tossa keskustelua taas muutamalta päivältä, oon viettänyt taas hiljaiseloa ja reakoinut vain kommentteihin.
Meillä yk 6 menossa, kp 10 tänään.
Talletteluja kp 8&10 tähän mennessä, en oo ovulaatiotestejä kaivanu vieläkään kaapista. Josko huomenna koittais miltä näyttää.
Usko tähän kiertoon on täys 0 jostain syystä.
Muutenkin joku epäusko menossa nyt, että me ei tulla vauvaa saamaan..
Voima hali sinulle :) Varmasti saatte vielä oman pienen ❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Toiveikas1992
Tänään alko jo aamusta tiputtelee, et pois piinalistalta ja kp1, jos joku vielä tänää päivittää. Ei toinenkaan OI tuonut toivottua tulosta.

Mie en tiiä mitä tässä nyt tekisi.. Aloitin reilu kk sitten siellä uudessa työpaikassa ja nyt on jo käynyt ilmi, et soppariin ois tulossa jatkoa. Ei vakipaikkaa, mut pitempi jatko kuitenkin. Mut ei oo mitään sata varmaa vielä, lähiaikoina kuitenkin varmistuu.
En tiiä jos pitäisi hetken taukoa yrittämisestä, oon nyt jotenkin niin intona tästä työstä ja siitä jatkosta, et haluun vaan nimen siihe jatkosoppariin!
Haluun molemmat, työn sekä toisen lapsen. Aika loppuu kesken iän takia, et sen vuoksi ei ois hirveesti aikaa hukattavana, mut toi työki on ihan unelmapaikassa, harvoin auki paikkoja.
Mies ei oikein ymmärrä miun ajatuksia, en tiiä itekkää mistä tää nyt kumpuaa. Ku eihän ne toisiaan pois sulje mitenkään, mahdollinen raskaus ja määräaikaisuuden jatko. Onks se vaan jotenkin niin et sitä ajattelee et mitähän se työnantajakin ajattelee et heti kun saa jatkon ilmoittaakin äitiyslomasta ( ihanku ois ees varmaa et ees enää raskaaksi tuun ja millä aikataululla)..
Saakohan kukaan teistä ees kiinni miun ajatuksista Mie vaan oon tämmönen yliajattelija
Tuttuja ajatuksia vaikka itellä erilainen duunitilanne onkin. Ite oon järkeillyt niin että sanon uusille projekteille ja mahdollisuuksille kyllä, ja silti jatkan yrittämistä kuten ennenkin. Jostain luin että lähempänä 40 vuotta, vain joka kymmenes munasolu saattaa olla toimintakuntoinen, joten entä jos olisikin yritystauolla just silloin kun se toimintakelpoinen munasolu irtoaa, saattais mennä taas uudet 10 kiertoa ennen seuraavaa mahdollisuutta. (n)

Ainakin mun omassa elämässä asiat on menneet aina niin, että positiiviset muutokset tulee aina mahdollisimman huonoon paikkaan (esim. kiinnostavaa ylennystä tarjotaan samalla kun oot hyväksynyt työtarjouksen kokonaan toiselta firmalta joten joudut 2 tulen väliin).

Tällä logiikalla, jos laittaisin yrityksen tauolle duunin takia, ei duunienkaan osalta tule mitään uutta erityistä. Joten ajan itseäni tarkoituksella siihen epämukavaan tilanteeseen, jossa mahdollisesti joutuisin salaamaan raskautumiseni samalla kun lähden kiinnostavaan projektiin mukaan. Muuten en saa kumpaakaan.
Suosittelen samaa muillekin! Asiat järjestyy lopulta aina. :giggle:
 
Tuttuja ajatuksia vaikka itellä erilainen duunitilanne onkin. Ite oon järkeillyt niin että sanon uusille projekteille ja mahdollisuuksille kyllä, ja silti jatkan yrittämistä kuten ennenkin. Jostain luin että lähempänä 40 vuotta, vain joka kymmenes munasolu saattaa olla toimintakuntoinen, joten entä jos olisikin yritystauolla just silloin kun se toimintakelpoinen munasolu irtoaa, saattais mennä taas uudet 10 kiertoa ennen seuraavaa mahdollisuutta.

Ainakin mun omassa elämässä asiat on menneet aina niin, että positiiviset muutokset tulee aina mahdollisimman huonoon paikkaan (esim. kiinnostavaa ylennystä tarjotaan samalla kun oot hyväksynyt työtarjouksen kokonaan toiselta firmalta joten joudut 2 tulen väliin).

Tällä logiikalla, jos laittaisin yrityksen tauolle duunin takia, ei duunienkaan osalta tule mitään uutta erityistä. Joten ajan itseäni tarkoituksella siihen epämukavaan tilanteeseen, jossa mahdollisesti joutuisin salaamaan raskautumiseni samalla kun lähden kiinnostavaan projektiin mukaan. Muuten en saa kumpaakaan.
Suosittelen samaa muillekin! Asiat järjestyy lopulta aina.
Olen samoilla linjoilla kuin @Eimy. Minulla on pe työhaastattelun 3. kierros ja tässä just seurailen onko pieni matkassa vai ei. Elämässä on niin hankala suunnitella mitään, aina tulee jotain yllätyksiä. Olen 41 vuotias joten odotteluun ei todellakaan ole varaa.
 
Aloitin syyskuussa -19 uudessa työpaikassa ja tulin sitten marraskuun alkionsiirrosta raskaaksi. Vähän jännitti kertoa, mutta hyvin suhtauduttiin. Nyt jos vielä toinen ihme saataisiin, niin ehtisin varmaan puolisen vuotta työskennellä ennen äitiyslomaa - vieläköhän oltaisiin yhtä ymmärtäväisiä...

Olenkin just matkalla klinikalle suunnittelukäynnille. Hermostuttaa onko kohdussa kaikki kunnossa. En myöskään välttämättä olis halunnut nyt lähteä Helsingin ihmispaljouteen, mutta ultra ei oikein etänä onnistu. :D Erillinen ultraus taas olis tullut taatusti paljon kalliimmaksi. Poika 11kk jäi ekaa kertaa moneksi tunniksi isänsä hoiviin, ihan omituista olla liikkeellä yksin.
 
Aloitin syyskuussa -19 uudessa työpaikassa ja tulin sitten marraskuun alkionsiirrosta raskaaksi. Vähän jännitti kertoa, mutta hyvin suhtauduttiin. Nyt jos vielä toinen ihme saataisiin, niin ehtisin varmaan puolisen vuotta työskennellä ennen äitiyslomaa - vieläköhän oltaisiin yhtä ymmärtäväisiä...

Olenkin just matkalla klinikalle suunnittelukäynnille. Hermostuttaa onko kohdussa kaikki kunnossa. En myöskään välttämättä olis halunnut nyt lähteä Helsingin ihmispaljouteen, mutta ultra ei oikein etänä onnistu. Erillinen ultraus taas olis tullut taatusti paljon kalliimmaksi. Poika 11kk jäi ekaa kertaa moneksi tunniksi isänsä hoiviin, ihan omituista olla liikkeellä yksin.
Tsemppiä, toivottavasti kaikki menee hyvin!
 

Yhteistyössä