Empä tiiä ottaako ihan niin tosissaan…Nii, sun poikas voi jonakin päivänä olla telkussa lätkimässä kiekkoa...aatteleppa sitä![]()
Tyttö vois kyllä olla joskus Helmareissa jos motia riittää!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Empä tiiä ottaako ihan niin tosissaan…Nii, sun poikas voi jonakin päivänä olla telkussa lätkimässä kiekkoa...aatteleppa sitä![]()
hitsi ollaanko me muuten liian vakavaa porukkaa? tein yhen alotuksen kieliposkella ni sit siitä löyty tiukkoi teksteiLasten kanssa touhuilua, sarjapelit ja cupit alkaa, töitä, kohta lomaa, mökkeilyä etc.
Kahtotaan kuka tulee seuraavaks vastaan..ei tiiä vielä
Vakavia? No en ainakaan minä tai Ellu oo!!!hitsi ollaanko me muuten liian vakavaa porukkaa? tein yhen alotuksen kieliposkella ni sit siitä löyty tiukkoi tekstei. joo mun tyttö haluis alottaa uimaseurassa olemisen. se on kyl aina rakastanu vettä. jo sillon pienennä vauvana ilosta kiljui kun pääsi kylpyyn. joo täytyy katttoo tän päivän pelit.
No sinähän tiedät miten iso staga pitää olla sun kaukalon täyttämiseksi.Erikoinen näkövinkkeli, toivottavasti mittasuhteet ei täysin täsmää.
noh vastaus oli vakavaVakavia? No en ainakaan minä tai Ellu oo!!!
Hienoa, että löytyi mieleinen harrastus!
Ei aina ole niin itsestään selvää, että löytää jotain mieleistä. Kyllä täälläkin muutamia lajeja kahlattiin, osassa meni jopa vuosia kunnes ne sydänlajit löytyi.
Eikä aina kannata antaa luovuttaa ihan heti! En antanut tytön lopettaa futista, vaikka oli melko isoja motiongelmia, nyt hälle ei tulis mieleenkään lopettaa vaan kiittelee, että jaksoin kannustaa ja sauhuta mukana.