Onnittelut Lispetille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m1es
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

m1es

Tunnettu jäsen
01.10.2014
24 184
8 746
113
rauhallinen
Maanantai-ilta meni varmaan mukavasti? Oletko @Lispetti Suomessa vai peräti Latviassa?

cut.jpg

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Kyseessä on ensimmäinen kerta 36 vuoteen, kun Ruotsi ei ole mukana MM-jääkiekon pudotuspeleissä.

Viimeksi näin tapahtui Prahassa vuonna 1985.

– Tämä on modernin ajan suurin epäonnistuminen, sanoo asiantuntija Jonas Andersson SVT: stä.

:laugh:

Kiitos ihana m1es!❤️ Sinä se tiedät mistä tytöt tykkää!

Eipä taida kovin hyvin käydä kanukeillekaan -
oli erittäin hieno rankkarikisa Suomen kanssa tänään!❤️

• Rakkaus
Reactions: m1es
Riiassa saa olla tänään jo yleisöä matseissa, mutta mä oon Suomessa, valitettavasti.

Kiitos ihana m1es! Sinä se tiedät mistä tytöt tykkää!

Eipä taida kovin hyvin käydä kanukeillekaan -
oli erittäin hieno rankkarikisa Suomen kanssa tänään!
Mun mielestä suomalaiset lätkivät sitä kiekkoa aika laiskasti, hyvä etteivät nukahtaneet kesken luistelun :unsure:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mun mielestä suomalaiset lätkivät sitä kiekkoa aika laiskasti, hyvä etteivät nukahtaneet kesken luistelun :unsure:
Joo, kaks vikaa pelii ollu vähän tollasta. Tässä matsissa oli ihan sama ni mitä sitä hötkyilemään. Olisivat kyl voineet kokeilla jotain kikkoi ja pitää hauskaa.

Rankkarit ja jatkoaiks ihan jees.
Ei noihin kolmekolmosiin oikein meinaa vieläkään tottua!

• Tykkää
Reactions: Elena777
Joo, kaks vikaa pelii ollu vähän tollasta. Tässä matsissa oli ihan sama ni mitä sitä hötkyilemään. Olisivat kyl voineet kokeilla jotain kikkoi ja pitää hauskaa.

Rankkarit ja jatkoaiks ihan jees.
Ei noihin kolmekolmosiin oikein meinaa vieläkään tottua!
Tajusin juur tänään, että olen alkanut seuraamaan jääkiekkoa...ja toi on aikamoinen ihme :whistle:

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: ruuttis ja Lispetti
Mites muuten elämä heitellyt? kuka suomelle nyt tuli vastaan. ei kerottu ohjelmas ja c morta ene osta
Lasten kanssa touhuilua, sarjapelit ja cupit alkaa, töitä, kohta lomaa, mökkeilyä etc.

Kahtotaan kuka tulee seuraavaks vastaan..ei tiiä vielä

Yhteistyössä