Deleted member 149094
Jaa no niitä vinkkejähän algooma vois meille jakaa! Päästään sit jakeleen eteenpäin.Ei mee jos mies aikoo panna ilman lämmitystä.
(Voi luoja, et alkaa olla väsynyttä huumoria mulla.... )
Jaa no niitä vinkkejähän algooma vois meille jakaa! Päästään sit jakeleen eteenpäin.Ei mee jos mies aikoo panna ilman lämmitystä.
Sä määräät?Mä en paljon pyydä.
Pari panoa peiton alla, niinkö? Tuo on uutta mulleHirmu hyvä lopettaa hitsarin hommat, jos tuon siitä opit
Monipuolisuus on päivän sana.
Mut komppaan kyl mekkoakin, et joskus on ihan kivaa se perinteinen pimeässä peiton alla pari panoa.
En sentään. Tuolla ylempänä lukee mitä tarkoitan.Sä määräät?
Hämmennyin! Eikö se ole väsyneiden ihmisten perusperjantai-setti?Pari panoa peiton alla, niinkö? Tuo on uutta mulle
Kun jäin hitsaajan työstä pois niin eräs työkaveri, nainen ehdotti, että alkaisin gigoloksi. Ajattelin, etten ole kykenevä niin vaativaan ”työhön”. Enkä minä mikään varsinainen gigolo olekaan, vaikka puhunOot sä nykyään sitte strippari vai mitä tässä yritetään kertoa?
Se voip olla. En usein ole niin väsynyt, että tietäisin.Hämmennyin! Eikö se ole väsyneiden ihmisten perusperjantai-setti?
Näinhän se menee. Ei mikään työ ole arvotonta.Kun jäin hitsaajan työstä pois niin eräs työkaveri, nainen ehdotti, että alkaisin gigoloksi. Ajattelin, etten ole kykenevä niin vaativaan ”työhön”. Enkä minä mikään varsinainen gigolo olekaan, vaikka puhun
” asiakkaista”. Ihmisen täytyy elättää itsensä jotenkin.
Ei ole arvotonta ja se työn nautinto.Näinhän se menee. Ei mikään työ ole arvotonta.
joo, naisen on hyvä ottaa ensin suihin että saadaan kunnon erektioEi mee jos mies aikoo panna ilman lämmitystä.
Hitto sun kanssa..joo, naisen on hyvä ottaa ensin suihin että saadaan kunnon erektio
No niin, irl vienyt?missähän kaitsu on kun ei ole näkyny moneen päivään
Välillä on muuta puuhaamissähän kaitsu on kun ei ole näkyny moneen päivään
Olipa paska päivä. *lämmin halaus*V.ittu, mikä työpäivä. Kadtuin, palelin ja di viel joku käikäle putosi jalkapöydälle ja siihen tulee ksuhea patti-mustelma.
Ni ja mulla on kokemusta lähes isäni ikäisen vabhabherran antamasta käsin tehdystä sellaisesta puuhasta... oli juu taitava.
Halaus muru,onpa ollu inhottava päivä.V.ittu, mikä työpäivä. Kadtuin, palelin ja di viel joku käikäle putosi jalkapöydälle ja siihen tulee ksuhea patti-mustelma.
Ni ja mulla on kokemusta lähes isäni ikäisen vabhabherran antamasta käsin tehdystä sellaisesta puuhasta... oli juu taitava.