Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Deittailu joka saa muuttua vakavaksi. Seksi ainakin mietityttää kun on huomattavasti vanhempi mies.
No, tuo seksi ei ainakaan helpotu vuosien varrella tässä tapauksessa.. Mut keinojahan löytyy. Pistä mielikuvituspuntariin tuo seksi vs. oikeen hyvä mies. (Huonolta mieheltä nyt ei oikeen hyvää seksifiilistä saa muutenkaan.)

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
Siitä me just yritetään puhua, et onnistuuko se kokemus.
Miehistä en tiedä.
Nyt, kun lopetin hitsaajan työt ja aloin elättämään itseni muilla kosteilla, niin olen huomannut, että seksiä on muutakin kuin yhdyntä.
” asiakkaitani” ovat pääosin varttuneempia naisia ja heillä piisaa mielikuvitusta.
Ei yhdyntä ole läheskään ainoa seksitapa.
Yv:nä voin kertoa lisää, jos kiinnostaa.

Miehistä en tiedä.
Nyt, kun lopetin hitsaajan työt ja aloin elättämään itseni muilla kosteilla, niin olen huomannut, että seksiä on muutakin kuin yhdyntä.
” asiakkaitani” ovat pääosin varttuneempia naisia ja heillä piisaa mielikuvitusta.
On siinä muutakin mutta mun mielestä pitää olla myös panemista. :unsure:

Deleted member 149094
Miehistä en tiedä.
Hirmu hyvä lopettaa hitsarin hommat, jos tuon siitä opit:)
Monipuolisuus on päivän sana.
Mut komppaan kyl mekkoakin, et joskus on ihan kivaa se perinteinen pimeässä peiton alla pari panoa.

• Tykkää
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä