K-Marketin vartija pahoinpiteli romaninaisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Oli siinä myymälävarkaustilanne tai ei, niin ei tuo ole hyväksyttävää käytöstä. Toki en itse ollut paikalla, vaan olen ikään kuin kuvien varassa, mutta kaikenlainen väkivalta on täysin turhaa. Se on minun mielipiteeni asiasta, hän kertoo."

Nyt kyllä vetää kauppias maton työntekijänsä alta. Vaikka vartiointiliike maksaakin palkan, niin kyllä se vartija siellä kauppiaan hommissa on. Jos olisin ko. kaupassa vartijana, en ottaisi tuon jälkeen ketään kiinni. Pyytäisin kohteliaasti kaljavarasta pysähtymään ja jos ei pysähtyisi, niin saisi sitten mennä.

Jos olisin ko. kaupassa vartijana, en ottaisi tuon jälkeen ketään kiinni. Pyytäisin kohteliaasti kaljavarasta pysähtymään ja jos ei pysähtyisi, niin saisi sitten mennä.
Mulla tuli sama ajatus, toki en ollut paikalla joten en voi tietää kuka puhuu totta (varas vai vartija)..mutta noin tekisin ja kysyttäessä toteaisin vaan etten halunnut joutua taas lehteen sen takia, että hoidin hommani, eli estin varkauden.

"Oli siinä myymälävarkaustilanne tai ei, niin ei tuo ole hyväksyttävää käytöstä. Toki en itse ollut paikalla, vaan olen ikään kuin kuvien varassa, mutta kaikenlainen väkivalta on täysin turhaa. Se on minun mielipiteeni asiasta, hän kertoo."

Nyt kyllä vetää kauppias maton työntekijänsä alta. Vaikka vartiointiliike maksaakin palkan, niin kyllä se vartija siellä kauppiaan hommissa on. Jos olisin ko. kaupassa vartijana, en ottaisi tuon jälkeen ketään kiinni. Pyytäisin kohteliaasti kaljavarasta pysähtymään ja jos ei pysähtyisi, niin saisi sitten mennä.
Niin tekee. Pakko tarttua kiinni jos yrittää karata.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Totta. Kauppias on täysin epälojaali kaupassansa töitä tekevää kohtaan. Ei mikään houkutteleva työpaikka.

Kauppiaan on ihan turha itkeä tämän jälkeen myymälävarkaista.
Niinpä tai sitten näyttäköön esimerkillisesti muille, miten estää vastaanhangoittelevaa ja naamalle sylkevää varasta lähtemästä.
Tuossa ei huomioida myöskään sitä, että vartija ottaa terveysriskin myös kun toinen räkii päin.

Eniten ärsyttää tuo vittuileva kuvaaja. Siis vartija toki mokas raskaasti, olis vaan pitänyt antaa mennä. Mutta ymmärrän kyllä hyvin, että monella hermo menisi.

Itte olin joskus vartija. Jos r-porukkaa näkyi, se tiesi lähes aina ongelmia. Enpä usko, että kukaan joka on vartijana toiminut, symppaa kauheesti r-porukkaa.

Ja silti mä ymmärrän hyvin, että ihan kunnon r-ihmisiäkin on. Ja heillä on aika v-mäistä, koska kaikki ajattelee että on roskasakkia. Se ei ole niin, että 99 prossaa pilaa lopun prossan maineen. Sanoisin, että r-porukassa kunnon väki lisääntyy koko ajan, mutta tuskallisen hitaasti.

Ja sitten meillä toki on uutta porukkaa ottamassa tuon sakin paikkaa... Tilannne sinällään ei oo paranemassa yhtään.

Yhteistyössä