V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näin minäkin ajattelin, mutta...Ja tietenkin ihan ilman syytä.
vartijan väitetään pysäyttäneen epäillyn myymälävarkaan käyttäen tarpeetonta voimaa.
Mulla tuli sama ajatus, toki en ollut paikalla joten en voi tietää kuka puhuu totta (varas vai vartija)..mutta noin tekisin ja kysyttäessä toteaisin vaan etten halunnut joutua taas lehteen sen takia, että hoidin hommani, eli estin varkauden.Jos olisin ko. kaupassa vartijana, en ottaisi tuon jälkeen ketään kiinni. Pyytäisin kohteliaasti kaljavarasta pysähtymään ja jos ei pysähtyisi, niin saisi sitten mennä.
Niin tekee. Pakko tarttua kiinni jos yrittää karata."Oli siinä myymälävarkaustilanne tai ei, niin ei tuo ole hyväksyttävää käytöstä. Toki en itse ollut paikalla, vaan olen ikään kuin kuvien varassa, mutta kaikenlainen väkivalta on täysin turhaa. Se on minun mielipiteeni asiasta, hän kertoo."
Nyt kyllä vetää kauppias maton työntekijänsä alta. Vaikka vartiointiliike maksaakin palkan, niin kyllä se vartija siellä kauppiaan hommissa on. Jos olisin ko. kaupassa vartijana, en ottaisi tuon jälkeen ketään kiinni. Pyytäisin kohteliaasti kaljavarasta pysähtymään ja jos ei pysähtyisi, niin saisi sitten mennä.
Totta. Kauppias on täysin epälojaali kaupassansa töitä tekevää kohtaan. Ei mikään houkutteleva työpaikka."Oli siinä myymälävarkaustilanne tai ei, niin ei tuo ole hyväksyttävää käytöstä. Toki en itse ollut paikalla, vaan olen ikään kuin kuvien varassa, mutta kaikenlainen väkivalta on täysin turhaa. Se on minun mielipiteeni asiasta, hän kertoo."
Nyt kyllä vetää kauppias maton työntekijänsä alta. Vaikka vartiointiliike maksaakin palkan, niin kyllä se vartija siellä kauppiaan hommissa on. Jos olisin ko. kaupassa vartijana, en ottaisi tuon jälkeen ketään kiinni. Pyytäisin kohteliaasti kaljavarasta pysähtymään ja jos ei pysähtyisi, niin saisi sitten mennä.
Romanit tunnetaan yleisesti kovina työhenkilöinä.Näin minäkin ajattelin, mutta...
Nainen varmaan lavastettu . Olen ymmärtänyt, että romanit ovat kunniallisia kansalaisia eivätkä varastele kaupoista.
Mutta houkutteleva paikka varkaille tulevaisuudessa.Totta. Kauppias on täysin epälojaali kaupassansa töitä tekevää kohtaan. Ei mikään houkutteleva työpaikka.
Ja tietenkin ihan ilman syytä.
Näin minäkin ajattelin, mutta...
Nainen varmaan lavastettu . Olen ymmärtänyt, että romanit ovat kunniallisia kansalaisia eivätkä varastele kaupoista.
Justiinsa..Romanit tunnetaan yleisesti kovina työhenkilöinä.
Kauppiaan on ihan turha itkeä tämän jälkeen myymälävarkaista.Mutta houkutteleva paikka varkaille tulevaisuudessa.
Niinpä tai sitten näyttäköön esimerkillisesti muille, miten estää vastaanhangoittelevaa ja naamalle sylkevää varasta lähtemästä.Kauppiaan on ihan turha itkeä tämän jälkeen myymälävarkaista.
Mielestäni voidaan jopa epäillä törkeän pahoinpitelyn yrityksestä.Tuossa ei huomioida myöskään sitä, että vartija ottaa terveysriskin myös kun toinen räkii päin.