Vihervasemmisto on sotkenut perussuomalaisten vaalijulisteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Porissa on sotkettu sekä vasemmistoliiton että vihreiden piiritoimistojen ikkunat.
Yle uutisoi vasemmistoliiton toimiston ikkunoiden sotkemisesta aiemmin lauantaina. Myöhemmin on tullut tieto, että myös vihreiden toimiston ikkunoita on sotkettu viime yönä.

Vasemmistoliitto on jo jättänyt töhryistä rikosilmoituksen, vihreiden Ojansuu aikoo jättää sen maanantaina.
– Tämä on huolestuttava ilmiö. Tarkoituksena on pelotella, Ojansuu sanoo.
Ilkivaltaa on nähty myös muualla Suomessa. Tammikuussa Oulussa töhrittiin sekä vihreiden että vasemmistoliiton piiritoimistojen ikkunoita.

Tyypillistä poliittista ilkivaltaa persuilta.

Porissa on sotkettu sekä vasemmistoliiton että vihreiden piiritoimistojen ikkunat.
Yle uutisoi vasemmistoliiton toimiston ikkunoiden sotkemisesta aiemmin lauantaina. Myöhemmin on tullut tieto, että myös vihreiden toimiston ikkunoita on sotkettu viime yönä.

Vasemmistoliitto on jo jättänyt töhryistä rikosilmoituksen, vihreiden Ojansuu aikoo jättää sen maanantaina.
– Tämä on huolestuttava ilmiö. Tarkoituksena on pelotella, Ojansuu sanoo.
Ilkivaltaa on nähty myös muualla Suomessa. Tammikuussa Oulussa töhrittiin sekä vihreiden että vasemmistoliiton piiritoimistojen ikkunoita.

Tyypillistä poliittista ilkivaltaa persuilta.
Vihervasemmisto ihan itse sotkenut.

Et ole lainkaan nokkela, vaikka kuvittelet niin.

Noh, menetkös äänestämään jo huomenna? Mitkä asiat ovat sinulle tärkeitä ehdokasta ajatellen?

Mikset vastaa?

Mä menen huomenna, kauppareissun yhteydessä.

Mulle on tärkeää, että henkilö, jota äänestän, on tietenkin arvopohjaltaan samanhenkinen kanssani (ei jokaisesta asiasta voi olla samaa mieltä, se on selvä) ja että hän tietää laajalti asioista ja jos ei tiedä, niin ottaa selvää. Nytkin live-lähetyksessä joku kysyi jostakin varsin yksityiskohtaisesta asiasta, josta ehdokas ei ollut perillä, mutta lupasi ottaa selvää.

Arvostan! Olen ennenkin häntä äänestänyt eri vaaleissa, ja olen jälleen vakuuttunut siitä, että hänelle menee ääneni :)

Meidän kunnassamme myös töhritään ps:n vaalijulisteita. Kyllä on hätä kädessä eräillä.

Yhteistyössä