Juu, pakko myydä ennenkuin vallan lahosi.sitä on tehty mehtäkauppoja, nyt on rahaa niin ettei paskalle taivu
Vaan eipä tuosta paljon pääse rikastumaan, valtiokin rohmuaa heti kättelyssä kolmanneksen ja uusimiskustannuksetkin vähän nipistää.
Juu, pakko myydä ennenkuin vallan lahosi.sitä on tehty mehtäkauppoja, nyt on rahaa niin ettei paskalle taivu
Päivää poitsu. Pizzataikina kohoamassa. Teen kinkku-ananas pizzan.Päivää tytöt
Paksumulkku päivystää hetken
Mä olen ja kuolaan ajatuksesta. En oo koko viikkoon syönyt juustoa. Ehkäpä tänäänMä levveilen pizzalla, eikä ketään ole paikalla. Ellu varsinkin tykkää ananaksesta pizzassa.
Naati edes kerran viikossa.Mä olen ja kuolaan ajatuksesta. En oo koko viikkoon syönyt juustoa. Ehkäpä tänään
tykkäys meni tuolle että hakattava ennenku lahoo, verolle olis tullu joku tympeämpi merkkiJuu, pakko myydä ennenkuin vallan lahosi.
Vaan eipä tuosta paljon pääse rikastumaan, valtiokin rohmuaa heti kättelyssä kolmanneksen ja uusimiskustannuksetkin vähän nipistää.
Miesflunssa on myös syy, miksi miehet kuolevat koronaankin naisia todennäköisemmin.Iltaa
Ihan kivan lämmin ja aurinkoinen päivä ollut.
Naapuriin muuttanut todella remontti intoinen ja äänekäs kaveri, muuttomiehet hänellä puhui ruotsia ja jokunen norjaa, joten tänä aamuna kun poran ääni kajahti ''kauniisti'' kylpyhuoneeseen klo 6-7, kajautin minä ruotsiksi vessassa notta ''men sluta nu for helvete'' eikä kyllä siinä vaiheessa pali kiinnostanut sanoinko oikein vai en....mutta myöhemmin tänään on paukuteltu ja porattu huomattavasti vähemmän ja rauhallisemmin
Sytäimet ei ollut miesflunssalle vaan papukaijalle ja merkeille!Miesflunssa on myös syy, miksi miehet kuolevat koronaankin naisia todennäköisemmin.
Nii ja 10+ ja papukaijamerkki ruottin osaamisesta
Ai määku jo luulin että sääkin hyppäsit jo palstan miesvihaajaleiriinSytäimet ei ollut miesflunssalle vaan papukaijalle ja merkeille!
Ai määku jo luulin että sääkin hyppäsit jo palstan miesvihaajaleiriin
Kyl meillä mies kaipaa paljon sydämiä miesflunssan aikaan. Mitä sää.. Risuja?Ai määku jo luulin että sääkin hyppäsit jo palstan miesvihaajaleiriin
Yleensä panodiiliä, mutta ei tuo pyllylle piiskaaminenkaan pahalta kuulostaKyl meillä mies kaipaa paljon sydämiä miesflunssan aikaan. Mitä sää.. Risuja?
Mielleyhtymä risu - pyllylle... Sanoisin kyl kaikkee, mitä nousee mieleen, mut sul silmät kyl punastuisYleensä panodiiliä, mutta ei tuo pyllylle piiskaaminenkaan pahalta kuulosta
Kenelle ketjulaiselle haluaisit antaa piiskaa pyllylle eniten?Yleensä panodiiliä, mutta ei tuo pyllylle piiskaaminenkaan pahalta kuulosta
Ja persusMielleyhtymä risu - pyllylle... Sanoisin kyl kaikkee, mitä nousee mieleen, mut sul silmät kyl punastuis
Tottakai sellaiselle joka siitä nauttisiKenelle ketjulaiselle haluaisit antaa piiskaa pyllylle eniten?
Eli Rättikselle sittenTottakai sellaiselle joka siitä nauttisi
niimpä, missäs kaikki on?On tää ketju hiljentynyt.
OnOn tää ketju hiljentynyt.