Loppukesän marjasesonkia ajatellen kannattaa hankkia välineet hyvissä ajoin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sitten majoittaudut telttaan metsän uumeniin ja harjastat saavit ja ämpärit täyteen. Kaveri tai puoliso voi käydä muutaman päivän välein hakemassa satosi myyntiin. Tällä tavalla olen ansainnut jo tuhansia euroja, täysin verottomasti.
Mikä on tekosyysi?

Sitten majoittaudut telttaan metsän uumeniin ja harjastat saavit ja ämpärit täyteen. Kaveri tai puoliso voi käydä muutaman päivän välein hakemassa satosi myyntiin. Tällä tavalla olen ansainnut jo tuhansia euroja, täysin verottomasti.
Mikä on tekosyysi?
Tekikö IS kausimarjajuttunsa susta? Siis sen vuosittaisen, joka kommentoinnissa keskittyy työttömien sosiaalirasistiseen leimaamiseen ym. vihapuheeseen.
Metsät täynnä mustaa kultaa ja thaipoimijoiden 200 litraa päivässä marjakalajuttusaaliit ;)

Mä olen koko kesän ajan töissä tehden fyysisesti raskasta työtä. Jos sillä pienellä vapaa ajalla, mitä tuosta jää, jaksan marjametsään mennä, niin poimin tarvittavat määrät omaan käyttöön.

Ei ole mitään tekosyytä olla poimimatta. Joka vuosi kerään vadelmat, mustikat, puolukat, lakat ja karpalot sekä itselle että lasten perheille. Mansikat käyn itsepoimimassa mansikkatilalta.

Yhteistyössä