Euroviisut 2021

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä italian edustajilta löytyi paljaampaa pintaa kuin "ketkuttelijoilta". Ainakin 2 esiintyi yläosa paljaana. Tasa-arvoisina emme laita painoa sille, mitä sukupuolta he olivat.
Italia ei kuitenkaan mennyt pelkällä perseenvatkauksella ja tukanheilutuksella vaikka jälkimmäinen heviin olisi jopa sopinut vaan keskittyi ensisijaisesti musiikkiin.

ISO ero.
 
No yhyy ja byäääh. Sustako on hyvä että laulukilpailussa mennään paljettihepeneet ja seksisaappaat edellä tekotukat viuhuen?
Sitä naisvihaa ei kaltaisesi juntin kannattaisi ihan kaikkialla nähdä.
Kuinka se laulusuoritus huononee jos esiintyjällä on "paljettihepeneet" tai "kuraläppä" yllään? Jos pelkäät, että ulkoisilla seikoilla haalitaan lisäpisteitä, olen minä puolestani huolissani siitä, että kaltaisesi tiukkapipot vähentävät esiintyjän saamia pisteitä oman 1800-lukulaisen moraalikoodistonsa vastaisen pukeutumisen takia.
 
vierailija
No yhyy ja byäääh. Sustako on hyvä että laulukilpailussa mennään paljettihepeneet ja seksisaappaat edellä tekotukat viuhuen?
Sitä naisvihaa ei kaltaisesi juntin kannattaisi ihan kaikkialla nähdä.
Paljeteissa ei ole mitään pahaa ja seksisaappaat on sun päässä. Hiuslisäkkeillä tai niiden puutteellakaan ei ole vaikutusta, onko kappale hyvä vai ei. Naiset saavat pukeutua miten haluavat. Ottaa varmaan koville tollaista naisvihamielistä junttia? Kuvotus!
 
vierailija
Kuinka se laulusuoritus huononee jos esiintyjällä on "paljettihepeneet" tai "kuraläppä" yllään? Jos pelkäät, että ulkoisilla seikoilla haalitaan lisäpisteitä, olen minä puolestani huolissani siitä, että kaltaisesi tiukkapipot vähentävät esiintyjän saamia pisteitä oman 1800-lukulaisen moraalikoodistonsa vastaisen pukeutumisen takia.
Tämä. En itsekään välttämättä pitänyt kyseisistä kappaleista, mutta pukeutuminen yms ulkoiset seikat eivät vaikuttaneet lainkaan. Sitä paitsi suurin osa noista paljettimekoista oli oikeasti tosi sieviä.
 

Yhteistyössä