Euroviisut 2021

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo mites kauan se äänestys kestää kun laulut on laulettu? Täältä ulkomailta tullaan pisteiden kanssa.
Oli , no kun oon vanha, Blind Channell, niin se menee, oli kyllä pikkeava, mutta ois saanu olla pitempi niin olisin päässyt kunnolla vauhtiin.
Voi, voi kun on niin paljon maita mukana.
Liettua siinä nyt, vähän nykyttävä komppi takana.
 
vierailija
Poitsut veti ihan jees. Ei tuolla viimeiseksi jää
Muttei asiaa ainakaan 10 parhaan joukkonkaan.. ja kertosäe muistuttaa liikaa Paula Abdulin vanhaa kasarihittiä.. hou houtakin mukana. Ei yhtä selkeä plagiaatti kuin Kyproksen Bad Romance mutta toi vaan tulee aina mieleen.
Onneks sentään keson näyttö kiellettiin ettei pahemmin häpästy Suomee typerällä ja lapsellisella uholla.
 
winner
Sitten Billie Eilish... Eikun Victoria. Voisi voittaa, jos ei esiintyisi jyräävän Suomen jälkeen. Sanoituksissa hyvä kontrasti Suomeen, Dark Sidessä ei haluta vanhentua, tässä vanhetaan ja tunnetaan kipuja.

Liettuan biisi täytyy tanssia ittekseen, sori ei ehi kommentoida. Mun top-5:ssä. Paras koreografia, eikä harmita vaikka voittaisi.

Ukraina on mun suosikki. Tää on vaan niin hyvä. Ei hampuille, mutta muuten täydellinen etnotrance. Jotain tämmöistä eeppistä olisi aikoinaan odottanut viisuihin Darudelta.
 
vierailija
Sitten Billie Eilish... Eikun Victoria. Voisi voittaa, jos ei esiintyisi jyräävän Suomen jälkeen. Sanoituksissa hyvä kontrasti Suomeen, Dark Sidessä ei haluta vanhentua, tässä vanhetaan ja tunnetaan kipuja.

Liettuan biisi täytyy tanssia ittekseen, sori ei ehi kommentoida. Mun top-5:ssä. Paras koreografia, eikä harmita vaikka voittaisi.

Ukraina on mun suosikki. Tää on vaan niin hyvä. Ei hampuille, mutta muuten täydellinen etnotrance. Jotain tämmöistä eeppistä olisi aikoinaan odottanut viisuihin Darudelta.
Kohta Italia. Ukraina varmasti top-10
 

Yhteistyössä