Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Lounasaika ja sopivasti puhutaan just ruoasta.

Paahtopaistia, marinoitua kukkakaalia ja punaista paprikaa Ja hirveä mulla kaupasta ostettuna säilykkeenä.
Mulla jäi eilen siitä possusta kivasti rasvaa yli ja tahtoisin tehdä siitä sen kastikkeen, johon tuli muistaakseni sipulia, paistorasvaa, ja ehkä jotain porkkanaa.. Tms. Mut en muista tarkkaan, enkä muista nimeäkään. Enkä sitä, millä kielellä pitäisi googlettaa, et löytyisi. :notworthy:

• Tykkää
Reactions: Kais
Mulla jäi eilen siitä possusta kivasti rasvaa yli ja tahtoisin tehdä siitä sen kastikkeen, johon tuli muistaakseni sipulia, paistorasvaa, ja ehkä jotain porkkanaa.. Tms. Mut en muista tarkkaan, enkä muista nimeäkään. Enkä sitä, millä kielellä pitäisi googlettaa, et löytyisi.

Kuulostaa oudolta.

Mutta jos laittaisit sipulia ja sieniä. Saako sieltä sieniä tähän aikaan? Kai ainakin viljeltyjä?

Deleted member 149094
Kuulostaa oudolta.

Mutta jos laittaisit sipulia ja sieniä. Saako sieltä sieniä tähän aikaan? Kai ainakin viljeltyjä?
Kuulostaa kyl hyvältä. Pitäis täältä saada, jos ei mitään porttopelloja tai osterivinokkaita, niin kyl noit herkkusieniä ainakin.
Se saattoi olla joku ranskalaistyyppinen kastike.. Harmittaa kun jouluna tein siitä ihanan kastikkeen kinkulle ja ajattelin, et pitää tehdä jatkossakin. Nyt löysin kyllä hyviä kastikkeita kinkulle, mut ne on aina kermapohjaisia..... ...... Oiskohan siihen muuten tullu punaviiniä.... Googletin, jes, sese oli! konjakkikastike. Kiitos ja kumarrus! :D

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Huomenia tännekin!
Poutainen aamu vaihteeksi. Viikon mittaan vettä tullut yli seitsemänkymmentä milliä. Ja tänään taas lisää. Tänään pitäisi saada maihin hiukan yli tuhatkaksisataa kuusentainta, mukavaa vapaa-ajan askartelua sadepäivän ratoksi. Onneksi tytär miehineen tulee jeesaamaan.
sitä on tehty mehtäkauppoja, nyt on rahaa niin ettei paskalle taivu

• Tykkää
Reactions: diogenes 57 ja Kais

Yhteistyössä