Sun heittoa en ihmetellyt.Mä en tiä, mitä alakooma tekee, mut mä vitsailen tolla rasismiheitolla. Kai te ootte nähneet, et sitä on pantu viime aikoina ihan ihme paikkoihin. Niinku "ilmadtonmuutos" Ja vadtauksena "radde".
Tai liikaa Remyä. Se tuhoaa aivosoluja.alakoomalla lääkkeet ottamatta
sitähän tässä ite kukanenkin venttaileeJahans, Sanna Marinin jälkeen tulisi Euroviisut. Tosin joudun odottamaan viikonloppuun, että näen taas Elenan lanteiden keinutusta. Siis palstan Elenan tällä kertaa
YoaRas is mia!
mitenniin?alakoomalla lääkkeet ottamatta
ai "unohtu"Huomenta
Kylmä ilma ulkona ja mulla unohtui sakset koko yöksi auki
HupsHuomenta
Kylmä ilma ulkona ja mulla unohtui partsin ovi koko yöksi auki
Kuuleppas sinä natiainenai "unohtu"
olisit maanut peiton allaKuuleppas sinä natiainen
Mutta siis _sakset_ jätin auki ja nyt tuntuu vähän siltä, että oon tainnu kylmettää itteni
Toivottavasti et sairastuKuuleppas sinä natiainen
Mutta siis _ovi_ unohtui auki ja nyt tuntuu vähän siltä, että oon tainnu kylmettää itteni
Mulla on aina ihan oma tyyli miten peittoon kuuluu illalla ''sotkeentua'', sillai saa parhaiten unesta kiinniolisit maanut peiton alla
ei oo ihme jos paleltuu kun on tapana potkia peitto lattialleMulla on aina ihan oma tyyli miten peittoon kuuluu illalla ''sotkeentua'', sillai saa parhaiten unesta kiinni
Tosin todella usein herään aamulla peitto jalkopäässä tai lattialla, koska pyörin niin paljon unissani.
Ei lämpimässä asunnossa palellu, paitsi silloin kun on yhtä uuno kuin minä ja jättää oven aukiei oo ihme jos paleltuu kun on tapana potkia peitto lattialle
sulla on käytössä näemmä venäläinen lämmön säätöEi lämpimässä asunnossa palellu, paitsi silloin kun on yhtä uuno kuin minä ja jättää oven auki
Muuten samaa mieltä, mutta mun patterit on aina pienellä lämmöllä..en tykkää, jos tulee liian kuumakaansulla on käytössä näemmä venäläinen lämmön säätö
patterit täysillä ja ovi auki
Täällä pilvessä, tuulee ja +10.Ei voi olla totta, täällä on niin hämärää nyt ulkona, että oli pakko laittaa valoja päälle...vettä sataa ja mittarissa näkyi peräti +6 astetta lämmintä.