Vertaistukea tai jotain..

• Viestiketjun aloittaja Karkuri
  • Ensimmäinen viesti
Karkuri
Tilanne siis sellainen että esikoinen teini jolle olen yh. Uusi suhde josta reilu vuosikas ja nyt testi näytti +. Miten jaksaminen kaiken teini pas**n keskellä ja nuorimpien pienen ikäeron kanssa? Omalta lähisuvulta ei varmaan tule hyvää sanottavaa, vuosikkaan kohdalla oli että: joo,onnee. Ei siis ihan toivottu reaktio... tämän uusimman yllätyksen kanssa mietinnässä karkaaminen esim timbuktuun tai vastaavaan kaukaiseen paikkaan pois kaiken negatiivisen keskeltä... Miten kertoisitte +uutisen lähipiirille ilman että pahoitatte oman mielen?

Tilanne siis sellainen että esikoinen teini jolle olen yh. Uusi suhde josta reilu vuosikas ja nyt testi näytti +. Miten jaksaminen kaiken teini pas**n keskellä ja nuorimpien pienen ikäeron kanssa? Omalta lähisuvulta ei varmaan tule hyvää sanottavaa, vuosikkaan kohdalla oli että: joo,onnee. Ei siis ihan toivottu reaktio... tämän uusimman yllätyksen kanssa mietinnässä karkaaminen esim timbuktuun tai vastaavaan kaukaiseen paikkaan pois kaiken negatiivisen keskeltä... Miten kertoisitte +uutisen lähipiirille ilman että pahoitatte oman mielen?
Joku täällä vinkkasi vastaavaan tilanteeseen että kertomistavalla on vaikutusta reaktioihin joita saa. Eli "maha pystyyn" ylpeänä ja onnellisena ilmoitat heille kelle sen haluat kertoa, yhtään anteeksi pyytelemättömästi tai häpeillen.
Meillä kotona vielä asuva teini mutta jo täysi-ikäistyvä ei varmaan ilahdu kun joskus plussaan, mutta ei ole hänen asiansa näistä päättää.
Pieni ikäero kuulostaa hyvältä jutulta! Sisaruksista on seuraa isompana toisilleen, eikä tarvitse aina olla etsimässä kaveria kodin ulkopuolelta. Minun isommilla on vajaa 2v eroa ja olihan nissä hommaa, mutta teinivuosina fiksumpi vahti "kaupungilla" pöllömpää :D koin sen isona etuna eträ heitä oli aina kaksi liikkeellä.

• Tykkää
Reactions: UniQuePopPy

Yhteistyössä