Saksan liittokansleri Merkel ei halunnut edes kätellä Tarja Halosta (sdp) hänen äärivasemmistolaisuutensa takia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tais DDR olla jo nurin ennen kuin Sanna edes syntyi
Kommentti, jossa kirjoittaja paljastaa olevansa pihalla DDR:n päättymisen ja/tai Sanna Marinin syntymän vuodesta, osoittaa, että moni kommentoi ihan arvailemalla.

DDR oli olemassa vuoteen 1990, Sanna Marin syntyi 1985. Jos Sanna Marin olisi syntynyt vasta Itä-Saksan lakattua olemasta, olisi meillä tosi nuori pääministeri.

Pääministeri
 
Mitä järkeä valittaa vuonna 2021 siitä kuka kätteli ketä vuonna 2000-2012?
Niin, onko silläkään väliä, mitä joku kirjoitti blogiinsa tuohon aikaan tai kuka tuolloin taputteli ketäkin takapuolelle?

Ja vielä oudompaa, jotkut jaksavat yhä valittaa sitä, kuka piti ketäkin orjana yli 150 vuotta sitten. Tai kutsuvat itseään pakolaisiksi (ja roikkuvat siksi yhä YK:n avun varassa), kun joku siirsi rajaa yli 70 vuotta sitten.
 
vierailija
Niin, onko silläkään väliä, mitä joku kirjoitti blogiinsa tuohon aikaan tai kuka tuolloin taputteli ketäkin takapuolelle?

Ja vielä oudompaa, jotkut jaksavat yhä valittaa sitä, kuka piti ketäkin orjana yli 150 vuotta sitten. Tai kutsuvat itseään pakolaisiksi (ja roikkuvat siksi yhä YK:n avun varassa), kun joku siirsi rajaa yli 70 vuotta sitten.
Tiedätkö suurinta osaa kansasta ei heilauta mihinkään nämä asiat. Sitten on näitä on jotka jankkaa loppuelämänsä, että miten silloin..
 
vierailija
Kommentti, jossa kirjoittaja paljastaa olevansa pihalla DDR:n päättymisen ja/tai Sanna Marinin syntymän vuodesta, osoittaa, että moni kommentoi ihan arvailemalla.

DDR oli olemassa vuoteen 1990, Sanna Marin syntyi 1985. Jos Sanna Marin olisi syntynyt vasta Itä-Saksan lakattua olemasta, olisi meillä tosi nuori pääministeri.

Pääministeri
Viisi vuotta sinne tänne
 
vierailija
Muistetaan lisäksi se, että Merkel oli nuorena kommunisti ja kos entinen kommunisti pitää jotakin henkilöä, tässä tapauksessa Halosta, vaarallisena äärivasemmistolaisena, niin se on kyllä todella hälyttävää.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Mä oon ihmetelly tota "kommari"-juttua, mut onneks sekin selitettiin!

”Mulla on unelma. Helsinki ilman kommunisteja. Tehdään yhdessä vaalipäivänä siitä totta.”

(y)
 

Yhteistyössä