Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eivätkö ookkin ihania?
Oikein kunnon psykopaatteja
Jep,niin ovat,ainakin välillä :LOL: :ROFLMAO::love:
Minttu taisi olla vihainen kun olin poissa pitkään,hyökkäs jalan kimppuun lauantaina. Sunnuntaina päiväunilla meni miehen kainaloon eikä minun ja katsoi viellä minua, että huomasinko varmasti,että hän onkin nyt miehen kainalossa.
 
Jep,niin ovat,ainakin välillä
Minttu taisi olla vihainen kun olin poissa pitkään,hyökkäs jalan kimppuun lauantaina. Sunnuntaina päiväunilla meni miehen kainaloon eikä minun ja katsoi viellä minua, että huomasinko varmasti,että hän onkin nyt miehen kainalossa.
Kissat on niin ihania, mulla oli puhelimessa tänään varsin kiukkuinen keskustelu poikien isän kanssa ja kissa tuli vierelle piiskaamaan häntäänsä sen olosena ettei hyvä seuraa, jos äänifalsetti ei muutu...ja niinhän tuo kävi kinttuun puhelun jälkeen kiinni:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Deleted member 149094
Jep,niin ovat,ainakin välillä
Minttu taisi olla vihainen kun olin poissa pitkään,hyökkäs jalan kimppuun lauantaina. Sunnuntaina päiväunilla meni miehen kainaloon eikä minun ja katsoi viellä minua, että huomasinko varmasti,että hän onkin nyt miehen kainalossa.
Meillä tekee kans noin. Tulee ensin mun sylkkyyn, sit vaihtaa mielenosoituksellisesti paikkaa miehen syliin ja kehrää tosi äänekkäästi! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Höömentääh....

Heräsin sohvalla siihen, että Uuno oli armeijassa ja tuli isää ikävä...tuo oli mun ja isän juttu, katella Uuno armeijan leivissä aina VHS kasetilta kun nähtiin, toinen oli Uuno Epsanjassa:(
 
  • Surullinen
Reactions: Echo
Deleted member 149094
Höömentääh....

Heräsin sohvalla siihen, että Uuno oli armeijassa ja tuli isää ikävä...tuo oli mun ja isän juttu, katella Uuno armeijan leivissä aina VHS kasetilta kun nähtiin, toinen oli Uuno Epsanjassa
Ikävä tarkoittaa vain, et on tykännyt ihmisestä. Muistoja kannattaa vaalia. Kun mul on ikävä isää, se on semmoista mukavaa ikävää.
Tai itkase vähän, jos helpottaa:cry:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ikävä tarkoittaa vain, et on tykännyt ihmisestä. Muistoja kannattaa vaalia. Kun mul on ikävä isää, se on semmoista mukavaa ikävää.
Tai itkase vähän, jos helpottaa
Ei se aina mukavaakaan ole, mä niin haluaisin että mun pojat tuntisivat ukkinsa...he tietävät ainoastaan hänen nauruäänen ja vaan siksi, että mun veli kuulostaa ihan samalta kuin isä kuulosti :cry:
 
Deleted member 149094
Ei se aina mukavaakaan ole, mä niin haluaisin että mun pojat tuntisivat ukkinsa...he tietävät ainoastaan hänen nauruäänen ja vaan siksi, että mun veli kuulostaa ihan samalta kuin isä kuulosti
Ei tieten. Joskus raastavaa. Siihen ei ole lääkettä. Tai no, jotkut sanoo, että muistojen vaaliminen auttaa.
Mä en tuntenut toista isovanhempaa lainkaan. En osaa myöskään kaivata. Sun pojat on onnellisiakin, et suvussa kulkee jokin piirre. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei tieten. Joskus raastavaa. Siihen ei ole lääkettä. Tai no, jotkut sanoo, että muistojen vaaliminen auttaa.
Mä en tuntenut toista isovanhempaa lainkaan. En osaa myöskään kaivata. Sun pojat on onnellisiakin, et suvussa kulkee jokin piirre.
Ovat onnellisia, mutta kaipaavat isääni...sinänsä jännä, koska eivät ikinä nähneet häntä.
Johtunee siitä, että olen pitänyt hänen muistoa yllä, toteavat monesti että näkevät mun luonteessa ukkiaan.
 
Deleted member 149094
Ovat onnellisia, mutta kaipaavat isääni...sinänsä jännä, koska eivät ikinä nähneet häntä.
Johtunee siitä, että olen pitänyt hänen muistoa yllä, toteavat monesti että näkevät mun luonteessa ukkiaan.
Niin, ei sitä tiedä, miten nämä tunteet ja ajatukset menee. Eri tavoin. Ja eri tavoin ne kestetäänkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kissat on niin ihania, mulla oli puhelimessa tänään varsin kiukkuinen keskustelu poikien isän kanssa ja kissa tuli vierelle piiskaamaan häntäänsä sen olosena ettei hyvä seuraa, jos äänifalsetti ei muutu...ja niinhän tuo kävi kinttuun puhelun jälkeen kiinni:notworthy:
Heitä se välillä ulos, niin sen ei tartte tarrata kiinni tyyliin "jippii mä kuvittelen että tää nilkka on jättiläismäinen myyrä". :sneaky:

Ei sisä-ulko -kissat tee tuhoja. Ne on mukavan raukeita.
 
  • Vau!
Reactions: Elena777
Heitä se välillä ulos, niin sen ei tartte tarrata kiinni tyyliin "jippii mä kuvittelen että tää nilkka on jättiläismäinen myyrä".

Ei sisä-ulko -kissat tee tuhoja. Ne on mukavan raukeita.
Evvarmasti heitä, sen verran tärkee kehrääjä on hän etten halua että kuolee tuonne liikenteen sekaan tai ihmisten julmuuden takia:eek:
 
Deleted member 149094
Evvarmasti heitä, sen verran tärkee kehrääjä on hän etten halua että kuolee tuonne liikenteen sekaan tai ihmisten julmuuden takia
Just ko me hankittiin toi ja mietittiin, et jos päästetään ulos kuitenkin, oli juttua, et oli taas niitä myrkytettyjä lihapullia. :cautious:
Ne on muuten kansainvälinen ilmiö, sen verran olen jutellut muiden kissanomistajien kanssa.
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777

Yhteistyössä