Mä tykkään maidostakin. Mutta sen juomisen oon lopettanut.ennen piimää ko maitoa
Mä tykkään maidostakin. Mutta sen juomisen oon lopettanut.ennen piimää ko maitoa
Nuo riittää Jacquesille.Olis ihanaa, mutta mä en tykkää siitä etteivät siellä puhu mielellään englantia kenenkään kanssa...ovat niin ylpeitä omasta kielestään (mikä on mahtava asia) ja mä mä osaan vaan sanoa mikä mun nimeni on ja sen, että rakastan sinua..ei noilla pali mitään ostella
Piimän hallussapito kotioloissa on laitonta koska se on pahaa, sanoo EU-direktiivi nro 296515.Ihmettelin miksi jogurtti on niin löysää. Kaadoin piimää kippoon.
Ei oo. Sulla on outo maku juomien suhteen.Piimän hallussapito kotioloissa on laitonta koska se on pahaa, sanoo EU-direktiivi nro 296515.
Piimästä tulee mieleen mun kitkerä hermosaha-mummoni, ja sillä oli aina omituiset kokkelipiimät jne (ei sentäs käyttäny kokaiinia).Ei oo. Sulla on outo maku juomien suhteen.
Valio Ab-piimä on hyvää.Piimästä tulee mieleen mun kitkerä hermosaha-mummoni, ja sillä oli aina omituiset kokkelipiimät jne (ei sentäs käyttäny kokaiinia).
Toinen mummo oli lutunen.
Mitäs hallituksen salaisuuksia se Kiuru sulle oikein lauloi?Aamulenkki miehen kanssa heitetty. Mies jäi taipaleelle, vedoten polvikipuun. Voi olla syy, mut toinen syy on että puuskutti kuin höyryveturi.
Mutta ihana ilma. Ihana viileys ja hiljaisuus, yhdistettynä auringonpaisteeseen ja ajatukseen että kesä on vasta tuloillaan. Kiuru lauloi.
Se on just parasta!Hmm...lupaan ostaa Valion AB-piimää kokeiluun. Mutta pessimisti olen tuloksen suhteen.
Se lauloi että "tsirptsirp-tuitelituu, ei Marinin hallituksesta mitään tuu, tsirp-tuitelituu, mun mielestä käki on niin hottis kun se kukkuu, tsirp-tuitelituu, kaada se piimä kurkkuun, tsirp-tuitelituu, muuten heitän valkosta kakkaa sun nekkuun...."Mitäs hallituksen salaisuuksia se Kiuru sulle oikein lauloi?
Se on just parasta!
Toinen best on Gefilus piimä.
Eiks sitä Poirottia vieläkään tullu?Miussa on jotain vikaa. Olen alkanut kuuntelemaan tv1 jumalanpalveluksia.
Sarjan jaksot tulee arkisin. Leffoja tullut iltapäivisin viikonloppuna.Eiks sitä Poirottia vieläkään tullu?
mää kattelen toisinaan synnyinseurakuntani jumiksia ja hartauksia veispuukistaMiussa on jotain vikaa. Olen alkanut kuuntelemaan tv1 jumalanpalveluksia.
Mä olen uskonnoton. Enkä usko jumalaan.mää kattelen toisinaan synnyinseurakuntani jumiksia ja hartauksia veispuukista
Ei se laatu vaan se määrä.Vuosia sitten työterveyshoitaja suositteli rasvatonta maitoa. Ostin sitte sitä itelleni ja kevytmaitoa lapselle. Kunnes kyllästyin siihen. Siirryin takas kevytmaitoon. Lapsi on niin hoikka että ei tarvi rasvatonta juoda.
Kuka sitä litratolkulla juo? Mä join 1-2 lasillista päivässä.Ei se laatu vaan se määrä.
Ja huomenta kaikille!
Näinpä. Eikä se maito yksistään lihotaKuka sitä litratolkulla juo? Mä join 1-2 lasillista päivässä.
Se on se piimä...Pitäs mennä ulos mutta vatsa on löysällä.
Näkkäri kuudella (rasvaisella) juustosiivulla auttaaPitäs mennä ulos mutta vatsa on löysällä.