Tässähän mie
Nii i miss kaikki o
Nii i miss kaikki o
Krapula?Tyttöystävä toi minulle alkoholia ja käski nauttimaan sitä, mitähän nyt on taas tulossa
Alkoholi sumentaa ajatukset ja aiheuttaa hävettävää käytöstä...
Krapula?
Ei se lunkuta. Kestää liian pitkään ilmestyä. Se tekee jotain muuta niillä.Möde haluaa ekana runkata jutuilleni ennen ku julkaisee, itsekästä ja myös keskustelua häiritsevää, kiitos ja kiitoksella tarkoitan hv
Mikäs mummo-Doro sulla on.Ainoastaan puhelimen fontti on niin suuri etten näe kirjoittamaani tekstiä. Siitä johtuu typot ja joutuu korjaamaan tekstiä
Yritä. Ei se ole niin vakavaa.Mikäli pienennän fonttia, niin ei mun nakkisormet osu oikeisiin kirjaimiin...
Haa, mä keksin salakielen! Koodi: oikea kirjain on qwerty-näppäimissä 1 vasemmalle. Jos on vas.reunassa, otetaan ed.rivin lopusta.
Mikä sana tää on? Mulle rakas ruoka.
Oykkå.
Bullah?Haa, mä keksin salakielen! Koodi: oikea kirjain on qwerty-näppäimissä 1 vasemmalle. Jos on vas.reunassa, otetaan ed.rivin lopusta.
Mikä sana tää on? Mulle rakas ruoka.
Oykkå.
Se tarkoittaa vaan sitä, että sun pitää lähtä sinne heti kun koronalta pääset reissaan...mä lähtisin ensiks viikon lomalle etelä Ranskan maaseudulle ja sitten shoppailisin toisen viikon Pariisissa. Kannattaa kuuleman mukaan lähteä joskus toukokuussaHuomenta, näin taas unta että olen ranskassa.
Oui, mennään yhdessä.Se tarkoittaa vaan sitä, että sun pitää lähtä sinne heti kun koronalta pääset reissaan...mä lähtisin ensiks viikon lomalle etelä Ranskan maaseudulle ja sitten shoppailisin toisen viikon Pariisissa. Kannattaa kuuleman mukaan lähteä joskus toukokuussa
Olis ihanaa, mutta mä en tykkää siitä etteivät siellä puhu mielellään englantia kenenkään kanssa...ovat niin ylpeitä omasta kielestään (mikä on mahtava asia) ja mä mä osaan vaan sanoa mikä mun nimeni on ja sen, että rakastan sinua..ei noilla pali mitään ostellaOui, mennään yhdessä.
Mäki osaan vain muutamia sanoja. Kuha hotellissa, kaupoissa ja ravintoloissa puhuvat enkkua.Olis ihanaa, mutta mä en tykkää siitä etteivät siellä puhu mielellään englantia kenenkään kanssa...ovat niin ylpeitä omasta kielestään (mikä on mahtava asia) ja mä mä osaan vaan sanoa mikä mun nimeni on ja sen, että rakastan sinua..ei noilla pali mitään ostella
Säkin tykkäät piimästäIhmettelin miksi jogurtti on niin löysää. Kaadoin piimää kippoon.
Aina tykännyt.Säkin tykkäät piimästä
Mulla oli joskus vatsa kipeenä ja join koko päivän pelkkää piimää, täytti melkis yhtä hyvin kuin ruokakin
Mä olen kuullut monesti sanonnan ''Maito on ihmis ja eläinlasten juoma, ei aikuisten'' ja jos sitä juo niin sitten sitä punaista...se rasvaton on käytännössä pelkästään värjättyä vettä enää.ennen piimää ko maitoa