Huomenta, hymiöt ei toimi, oisin laittanut tähän sellaisen punaposkinen
Huomenta mussukat
Huomenta mussukat
Sua on neuvottu miten saat kirjoitettua aina viestit läpi mutkun oot niin ittepäinen niin laitan sulle vaan tämän:
...ja toisaalta ymmärrän sua myös, tää palsta jätettiin ihan retuperälle sen ''mahtavan'' ''uudistuksen'' jälkeen.
Jos näppäät jotain, vaikka välilyöntiä tai entteriä sen jälkeen, kun olet laittanut hyviön. Se katoaa.Huomenta, hymiöt ei toimi, oisin laittanut tähän sellaisen punaposkinen
Jos näppäät jotain, vaikka välilyöntiä tai entteriä sen jälkeen, kun olet laittanut hyviön. Se katoaa.
Millaista boikottia suunnittelit?
Elä nyt mulle kiukuttele!Joo joo. Haluaisitko yksityiskohtia pääsiäisen sessiosta?
Elä nyt mulle kiukuttele!
En
MöksEn en, lirkuti lirkuti
Möks
Mitä selainta käytät?Mulla palsta toimii, hymiöistä lukuunottamatta, hienosti sekä luurilla että läppärillä.
Pääsiäisen sessiossa oli luudanvarsi ja jellyjortikka, lisätietoa saa kysymällä
en minäkään erityisemmin arvosta robomodea mutta en silti ole edes harkinnut lakkoa
voisinSyytön minä siihen olen
Voisitko nyt harkita?
voisin
harkinnan tulos: inget strejk
eivätpähän väitä vastaanKannattaa vielä harkita ku pahimmassa tapauksessa kirjoittelet kohta yksin tai no en tiedä onko sekäön huono asua, joitakin asioita on mitä pitää tehdä yksin
Väärät ehkä, mutta just passelit naisilleVaikuttaa siltä, että lakko on jo alkanut, hyvä tytöt
Miehiä en kehu ku heillä on väärät vehkeet
Piirtäisitkö sähkökuvan?Tyttöystävä oli porannut jellyjortikka niin että harjanvarsi meni sen sisään lisäksi hän oli asentanut siihen letkun mikä meni sen jortikan nokkaan ja tuulilasin pesimen moottori syötti sitä, virtalähteenä oli akkuporakoneem akku, aikamoinen insinöörityön näyte sekä lisäksi todella nautinnollinen
Mie oon väittämässä. En poistu palstan takia.eivätpähän väitä vastaan
Toimii täälläkin. Selaimena chrome. Ainoastaan puhelimen fontti on niin suuri etten näe kirjoittamaani tekstiä. Siitä johtuu typot ja joutuu korjaamaan tekstiäMulla hymiöt toimii puhelimella ja läppärillä.