Mut se täytyy sanoa, että noissa hamppunettipuodeissa on halvimmat kangasruukut
Miten se sellanen kangasruukku pysyy koossa, siis niin ettei lässähdä kuin mun polvisukat aina?Mut se täytyy sanoa, että noissa hamppunettipuodeissa on halvimmat kangasruukut
GoodRA?Goodra!
Just tein tänään pashaa, ja voiko sitä muka muilla aineksilla tehdä? Okei, käytin koko munanMuistan, kun mummovainaa teki pashaa. Rahkaa, kermaa, VOITA, sokeria, kananmunakeltuaisia, vaniljasokeria, sitruunaa ja rusinoita.
Kaloreita varmaan miljoona mutta hienosti pysyi semsenä tolppana pystyssä
Mähän oon aina sanonu sulle että Taysin sukkia ei saa pölliä.Miten se sellanen kangasruukku pysyy koossa, siis niin ettei lässähdä kuin mun polvisukat aina?
Mulla on vielä mämmiä ja kinuskikermaa,saan syödä yksin kun isäntä ei tykkää.Mämmi on syöty. Huomenna ostan lisää.
Mä pöllin ne verkkoalkkarit sulle ja sen selästä avonaisen leikkaussalipaidan mekolleMähän oon aina sanonu sulle että Taysin sukkia ei saa pölliä.
Mä syön kaikki yksin. Yksi rasia kestää mulla 2 päivää.Mulla on vielä mämmiä ja kinuskikermaa,saan syödä yksin kun isäntä ei tykkää.
Siit on helppo panna takkoo päin.Mä pöllin ne verkkoalkkarit sulle ja sen selästä avonaisen leikkaussalipaidan mekolle
En ihmettele yhtään, että kestää sen rasian syöminen noin kauan...eihän sitä nyt hyvänen aika kuuluis syödä!Mä syön kaikki yksin. Yksi rasia kestää mulla 2 päivää.
*huokaus*En ihmettele yhtään, että kestää sen rasian syöminen noin kauan...eihän sitä nyt hyvänen aika kuuluis syödä!
”Goodra” Englantia Venäläisittäin. Tarkoittaa ”hyvä”GoodRA?
Suttura?
Miten se sellanen kangasruukku pysyy koossa, siis niin ettei lässähdä kuin mun polvisukat aina?
Leikkiä sairaalaleikkejä vaikka, potilas ja tuhma lääkäri tai hoitajaSiit on helppo panna takkoo päin.
Okei, hyvä.”Goodra” Englantia Venäläisittäin. Tarkoittaa ”hyvä”
Jaahas ja näyttäiskin olevan toinen sivu missä voi helposti innostua liikaa...tuolla myydään akvaariosälääkin ja olen ajatellut hommata pitkästä aikaa sellasen.Noi mitkä ulla on, ovat suht tukevaa kangasta. Ei nyt ihan huopatossujen huovan paksuista mutta kuitenkin.
Kangasruukku 3L HORTOSOL (15x17cm) - www.vplux.fi - Kasvatustarvikkeet netistä
Laadukas Hortosolin kangasruukku.Kangasruukku hengittää hyvin ja se on konepestävä.Tästä ei mullat karkaa !Mitat: 15x17cmwww.vplux.fi
Jaahas ja näyttäiskin olevan toinen sivu missä voi helposti innostua liikaa...tuolla myydään akvaariosälääkin ja olen ajatellut hommata pitkästä aikaa sellasen.
Joo mä olen aatellut kokeilla näitä ''pistä-banaaninkuoret-pariksi-päiväksi-kannulliseen vettä-ja-käytä-sen jälkeen-kasvien-lannotteena-se vesi'' - ohjeita.Mut jos lannoitteita parvekeviljelmään kaipaat niin ÄLÄ EDES KATSO milaisia tuolla ois ku se on loppumaton suo...
Löytyiskö tuolta mieleistä?Haluaisin laittaa kaikki narsissit isoon ruukkuun. Mistä sellainen löytyy?
Mitä niistä kuorista tulee veteen?Joo mä olen aatellut kokeilla näitä ''pistä-banaaninkuoret-pariksi-päiväksi-kannulliseen vettä-ja-käytä-sen jälkeen-kasvien-lannotteena-se vesi'' - ohjeita.
Haluaisin laittaa kaikki narsissit isoon ruukkuun. Mistä sellainen löytyy?