Ajattelin tällä kertaa yrittää odottaa ihan sinne lähelle mahd kuukautisten alkamispäivää ennen ku testailen,
Mutta oon kirjotellu tällä kertaa oireita ylös joka pvä koska niitä on ollut aika paljon
nyt on menossa siis kp25/30 ja dpo9 (ihan kohta kyl vaihtuu vuorokausi) . Tässä oireita:
Dpo6 : väsymys, selkäkipu, ilmavaivat, vatsan turvotus
Dpo7: selkäkipu, vatsa sekaisin , hajut tuntuu tosi voimakkaalta nenään
Dpo8: edelleen hajut tuntuu voimakkaalta ja pientä yökkäilyä ollut niiden takia, rinnat jotenkin painavan ja raskaan tuntuiset, vatsan turvotus
Dpo9: vatsa tosi sekaisin, ilmavaivoja, tosi kipeä selkä, kova turvotus vatsalla
Onko muilla ollut samanlaisia?
en muista että olis aiemmin tällaista ollut, toki en voi varma olla ku en oo kirjottanu ylös. Mutta yleensä esim finniä alkaa pukkaamaan ennen menkkoja ja niitä ei ainakaan vielä oo näkynyt
myös mulla menee vatsa sekaisin aina noin päivä ennen menkkoja, nyt on ollu jo tosi paljon vatsa sekaisin ja muitakin vatsavaivoja. mun edellinen kierto oli yllättäen kestoltaan vaan 27 päivää, siks vähän mietin et oisko jo silloin pitänyt testailla eli tiistaina jos sattuiskin nyt olemaan myös lyhyempi. No täytyy katsoa, jos malttaisi oottaa kuitenki vaikka torstaihin