Juuri tuota kysyin, jos tuli plussa, niin menikö loppuun asti raskaus?Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2006 klo 12:53 maisa kirjoitti:Hekiko alkiperäinen vastausta siihen,että jos plussannut,onko odotus mennyt hyvin ja vauva syntynyt?Eli ei mennyt kesken.Tähän saakka kaikki plussanneet siis saaneet vauvan.Kuulostaa hyvältä!Meillä ensimmäinen icsi toi vauvan ja nyt pikkukakkosta tehdessä eka icsi meni metsään mutta nyt olen toisesta icsistä raskaana viikolla 4+6.
Kahta ja kolmea on laitettu mutta ei kaksosraskauksia. meillä on siis nuo ed. mainitut kolme lastaAlkuperäinen kirjoittaja 06.04.2006 klo 13:04 vieras kirjoitti:\Juuri tuota kysyin, jos tuli plussa, niin menikö loppuun asti raskaus?Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2006 klo 12:53 maisa kirjoitti:Hekiko alkiperäinen vastausta siihen,että jos plussannut,onko odotus mennyt hyvin ja vauva syntynyt?Eli ei mennyt kesken.Tähän saakka kaikki plussanneet siis saaneet vauvan.Kuulostaa hyvältä!Meillä ensimmäinen icsi toi vauvan ja nyt pikkukakkosta tehdessä eka icsi meni metsään mutta nyt olen toisesta icsistä raskaana viikolla 4+6.
Ja jos laitettiin kaksi alkiota, niin tuliko kaksi vai yksi? Kuulemma kahdella alkiolla 10 % johtaa kaksoisraskauksiin. Siis meillä laitettiiin kaksi ja ekaa ultraa vasta odotan.
Tuota "pelkään". On yksi juuri vuoden ikäinen...Toki kaksi on parempi kuin 0 kerralla. Mutta kolmen pienen kanssa on raskasta jos vielä matkatyö miehellä ja itselläkin vastuullinen työ. En voi jättäytyä kotiin, koska määräaikainen työ ja koskaan ei tiedä työllisyydestä.Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2006 klo 14:05 Puutiikeri kirjoitti:Ensimmäisellä ICSI:llä siirrettiin kaksi alkiota ja kumpikin kiinnitty. Tuloksena siis kaksoset ja ikääkin on jo noin 1.5 vuotta.
Ootko varma ettei viimestä siirretä? Ne oltiin jo lspsiluvusta ihan varmoja, olin Monts kertaa soittelemassa klinikkaan että nyt lopetetaan pakastus. Jokin sai kuitenkin luopumaan aina ajatuksesta. Kuopuksen ollessa eskari, Uski yhtäkkiä järjetön vauvakuume ja sama miehellä, sulatettuun alkioita yks kerrallaan js viimein, joukon huonoin tarrasi js nyt odotellaan kesävauvaa. Kylmä hiki nousee ajatuksesta, että jos oltais nämä alkiot tuhottu. Nyt saamme kolmannen lapsen, luomusti ei ole mahiksis raskautua.Taustalla yksi hoito, josta lopputuloksena kolme vaivaista alkiota.
1. Ivf:n tuoresiirto - plussa ja lapsi syntyi.
1. pakastealkiosiirto plussa, ja tuulimuna vain eli ei tullutvauvaa.
Vielä yksi alkio jäljellä, mutta jää siirtämättä.
Juu, nämä on vaikeita päätöksiä. Tosin itse ajattelen, että vanhempana osaa ottaa vanhemmuuden rennommin ja vauvavuodet ei kestä kuin sen 1-2 vuotta, sitten on jo helpompaa ja nyt kun lapset on kouluikäisiä omaa vapaa-aikaa on runsaasti ja nukutaan hyvin. Ehkä miestäsi pelottaa se ettei onnistu, on mieluummin yrittämättä? Tai ei ole pystynyt tuulilmuna raskautta vielä käsittelemään , pettymystä? Vanhana tulee harmiteltua entmmän asioita joita ei ole tehnyt / on jättänyt tekemättä, kuin asioita joita on tehnyt. Ootteko varmoja ettette mieti olisko yhdestä saanut vielä perheenjäsenen? Mua olis ikuisesti kalvanut alkioista kohtalo, että siellä olis ollut kehityskelpoinen ihminen. Mutta mä olen ”vasta” 37. Kyllä se ikä tuo omat haasteet, näkee sen nytkin. Tosin monet raskautuu vielä 44-46 v, ja hyvin kaikki lopulta menee. Kannattaa asia silti vielä pohtia, meilläkin josssin vaiheessa pohdittiin onko tässä järkeä kun elämä on niin mukavaa, mutta nyt odotetaan jo innolla pikkuista ja ollaan mielellään nyt luopumassa monista asioista - hetkeksi. Se hetki on niin lyhyt kun tämäkin on jo iso, kunhan hänet tänne saadaan.Vierailija, joo kyllä, mies ei halua enää siirtoja. Hänellä ikää nyt 45 v ja siirto voitaisiin tehdä minulle vasta ensi vuonna, koska odotan nyt yhtä leikkausta, joka on vuodenvaihteen tietämillä. Itsekin olen jo 40 v ensi vuonna ja mies sitten 46 v ja mies on sanonut, ettei jaksa enää lähes 50-vuotiaana vauva-aikaa ja pikkulapsivuosia, haluaa rauhassa keskittyä elämän eteenpäin menoon. Syksyn tuulimuna oli miehelle tosi iso pettymys, hän jo viime kesänä vastusti alkionsiirtoa, mutta sain taivuteltua siihen syksyllä ja lopputuloksena pelkkä masentava kokemus.