Miljoona mieheen? (naistetkin saa osallistua)

Kyseessä siis pokerin läpigrindaus ja pelit alkaa huomenna. Peli pelataan läpi taso tasolta ja luonnollisesti aloitetaan alimmalta tasolta eli 5 euron käteispöydistä sekä pelikassalle sopivista turnauksista ja kun on saavuttanut 500x sisäänostoa (pelikassa 2500€) on siirrytään toiselle tasolle eli 10 euron sisäänostolla oleviin käteispöytiin ja niin edelleen.

Pelissä on kymmenen tasoa ja viimeisen tason läpäistessä pelikassassa on miljoona. En laita vielä yksityiskohtaisesti kaikkia tasoja tähän vaan ilmoitan seuraavan välietapin, kun edellinen on suoritettu.

Päivitän huomenna tähän millä alkukassalla aloitan pelit ja muuten päivitän pelejä seuraavana päivänä edellisen päivän tuloksen. En myöskään kerro missä pelaan ja mitä pelejä. Sitten ku tämä on saatu päätökseen niin ehkä voin paljastaa :)

Saa tähän muutkin osallistua, jos vaan haluaa. Tervetuloa mukaan :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Deleted member 149094
No ei oo paljon. Ku saa sit miltsin laita tilinumeros ni mä laitan. Paljon tulli verottaa huomaako ne reaali ajassa tilinsiirron ja nappaa välistä vai lisää fyrkka määrän siihen päälle?
No maksu pitäis suorittaa käteisellä tai bitcoineilla. Täällä katos ei noi pankit oo turvallisia, kun niihin tulee jatkuvasti kyberhyökköyksiä. Mut nou hätä! Mä hoidan kyl kaiken. Sun ei tarvi muuta, kuin pakata rahat urheilukassiin ja mä sit kerron paikan, johon voit jättää!
 
vierailija
No maksu pitäis suorittaa käteisellä tai bitcoineilla. Täällä katos ei noi pankit oo turvallisia, kun niihin tulee jatkuvasti kyberhyökköyksiä. Mut nou hätä! Mä hoidan kyl kaiken. Sun ei tarvi muuta, kuin pakata rahat urheilukassiin ja mä sit kerron paikan, johon voit jättää!
Jaa no mitä jos jäät tulliin kiinni rahoista etkä pysty todistaan rahojen alkuperää. Ni vasikoitko mut samalla et joudutaan yhdessä marokkolaiseen selliin mahdollisesta huume kaupasta? Vai miten selität rahat?
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Deleted member 149094
Jaa no mitä jos jäät tulliin kiinni rahoista etkä pysty todistaan rahojen alkuperää. Ni vasikoitko mut samalla et joudutaan yhdessä marokkolaiseen selliin mahdollisesta huume kaupasta? Vai miten selität rahat?
Mä pesen ne ensin fairylla, niin kukaan ei epäile mitään. Ja sovin jo vankilanjohtajan kans, et saadaan omat sviitit. Ollaan siellä sit "vankeina" Vähän aikaa. Haluutko pohjosen- vai eteläsviitin?
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Mä pesen ne ensin fairylla, niin kukaan ei epäile mitään. Ja sovin jo vankilanjohtajan kans, et saadaan omat sviitit. Ollaan siellä sit "vankeina" Vähän aikaa. Haluutko pohjosen- vai eteläsviitin?
Siis muuttuuko ne rahat vihreiksi vai miksi fairylla? Siis etkö sä haluukkaan pitää niitä rahoi ja vasikoit mutkin nyt kaikki tietää. Mut en haluis istuuu vankilassa kun kesäkin kohta. Vao ostetanko niillä rahoilla oma vankila ja aletaan pitää jöötä siellä. Mä otan itäisen siiven kun näkee auringon laskun. Ja ei tuu niin kuuma. Mitä sä alkaisit tekeen vankilassa?.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Deleted member 149094
Siis muuttuuko ne rahat vihreiksi vai miksi fairylla? Siis etkö sä haluukkaan pitää niitä rahoi ja vasikoit mutkin nyt kaikki tietää. Mut en haluis istuuu vankilassa kun kesäkin kohta. Vao ostetanko niillä rahoilla oma vankila ja aletaan pitää jöötä siellä. Mä otan itäisen siiven kun näkee auringon laskun. Ja ei tuu niin kuuma. Mitä sä alkaisit tekeen vankilassa?.
Ne haisee saippualle ja tullimiehet luulee niitä saippuakuplapilleiksi!

En mä tiedä. Vois perustaa itsensäkehittämisjengin sinne ja hihhuloida menemään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Ne haisee saippualle ja tullimiehet luulee niitä saippuakuplapilleiksi!

En mä tiedä. Vois perustaa itsensäkehittämisjengin sinne ja hihhuloida menemään.
Siis kääritkö sä jokaisen setelin pilliksi ja tunget ne takas kassiin. Muuten tietäiskö se tulli mies tän tempun kun julkisesti kerroit. Taidat jäädä tulliin ens kerralla ja sut tutkitaan perusteellisesti. Miksi itsensä kehittäminen on hihhulointia? Millanen on sun päivä hihhulina juttu vai hihhuloitko koskaan ja mitä se sulle tarkoittaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Deleted member 149094
Siis kääritkö sä jokaisen setelin pilliksi ja tunget ne takas kassiin. Muuten tietäiskö se tulli mies tän tempun kun julkisesti kerroit. Taidat jäädä tulliin ens kerralla ja sut tutkitaan perusteellisesti. Miksi itsensä kehittäminen on hihhulointia? Millanen on sun päivä hihhulina juttu vai hihhuloitko koskaan ja mitä se sulle tarkoittaa?
Vitsi! Oot oikeessa. Täytyy vaihtaa taktiikkaa. Damn!
Ei ku itsensä tutkiskelua voi tehdä hihhuloiden. Se vois olla mukavaa.
Mä oon ehkä liian hapan mihinkään hihhulointiin. Siitä itsensäkehittämisjengistäkin tulis joku tutkimus- ja rakennusjengi. En tiedä, mitä rakentais.. Herkkumasiinan ja siivousrobotteja ehkä. Tai rahakoneen.

Hihhuleita on vähän eri tyyppisiä mun mielestä. Jotkut on uskonnollisia ja jotkut vaikka luontohihhuleita. On sekä positiivisia, et negatiivisia hihhuleita. Hippihihhulit on varmaan aika positiivisia. Niitä yhdistää semmoinen omantyylinen ajatusmaailma, mihin uskotaan täysillä. Ja se ajatusmaailma on sit joko hyvä tai huonompi.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Vitsi! Oot oikeessa. Täytyy vaihtaa taktiikkaa. Damn!
Ei ku itsensä tutkiskelua voi tehdä hihhuloiden. Se vois olla mukavaa.
Mä oon ehkä liian hapan mihinkään hihhulointiin. Siitä itsensäkehittämisjengistäkin tulis joku tutkimus- ja rakennusjengi. En tiedä, mitä rakentais.. Herkkumasiinan ja siivousrobotteja ehkä. Tai rahakoneen.

Hihhuleita on vähän eri tyyppisiä mun mielestä. Jotkut on uskonnollisia ja jotkut vaikka luontohihhuleita. On sekä positiivisia, et negatiivisia hihhuleita. Hippihihhulit on varmaan aika positiivisia. Niitä yhdistää semmoinen omantyylinen ajatusmaailma, mihin uskotaan täysillä. Ja se ajatusmaailma on sit joko hyvä tai huonompi.
Siis ampuisiko tuo herkkumasiina kaikkea mitä sille ehdottaa? Eiks sellanen kun laihdutuskone siihen rinnalle olis hyvä. Esim mä vetäsen kilon karkki pussin ja lihon pari kiloo ni sir laihdutus koneeseen kun menis laihtui minuutissa takas sen kakskiloo. Vois huoletta mässää. Sit keksittäis pilleri joka imee itseensä kaikki kolesterolit ja muut mitkä aoheuttaa sydänkohtauksia? No et sie nyt niin hapan oo. No ei rahakonetta tarvis nytkin se on mahdollista pankki vaan näppäilee itelleen et nyt mulle tuli miljardi ja kas miljardi ilmestyi koneelle. Vai tykkäisitkö uida kolikko meressä niinkuin roope ankka? Mikä on sun suosikki uima tyyli? Tykkäätkö isoista aalloista ja heittäytyä siihen?. No onhan hippityylissäkin sitten se ongelma et tälläin pitää kaikkien vetää ja se on oikee elämän tyyli ja ei sitten hyväksytä aina muiden tapaa tai ymmäretä yhtään?.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Jaa no mitä jos jäät tulliin kiinni rahoista etkä pysty todistaan rahojen alkuperää. Ni vasikoitko mut samalla et joudutaan yhdessä marokkolaiseen selliin mahdollisesta huume kaupasta? Vai miten selität rahat?
Mä pesen ne ensin fairylla, niin kukaan ei epäile mitään. Ja sovin jo vankilanjohtajan kans, et saadaan omat sviitit. Ollaan siellä sit "vankeina" Vähän aikaa. Haluutko pohjosen- vai eteläsviitin?
Te ootte ihania!!!!❤:ROFLMAO:
 

Yhteistyössä