vierailija
Näin tein. Siirryin pois kun pysäköintipaikkoja ei enää löytynyt(20v yritys keskustan liepeillä). Ja vuokra tietysti kova ja koveni vuosittain. Nyt on hyvä ja liikevaihto parempikin.
Näin tein. Siirryin pois kun pysäköintipaikkoja ei enää löytynyt(20v yritys keskustan liepeillä). Ja vuokra tietysti kova ja koveni vuosittain. Nyt on hyvä ja liikevaihto parempikin.
Autosi on kasvanut sinuun kiinni? Muutoin en ymmärrä, miten voit rinnastaa autot ja ihmiset.Automyönteisyys on ihmismyönteisyyttä, vaikka muuta yrität väittää.
Autoilulla rahoitetaan sinun(kin) tulonsiirrot. Hiukan kunnioitusta siis autoja kohtaan.Autosi on kasvanut sinuun kiinni? Muutoin en ymmärrä, miten voit rinnastaa autot ja ihmiset.
Autoilu pilaa sinunkin asuinympäristösi.Autoilulla rahoitetaan sinun(kin) tulonsiirrot. Hiukan kunnioitusta siis autoja kohtaan.
Taidat elää jo henkisesti tulevaisuudessa, jossa omatoimiset kuskittomat autot ovat arkipäivää. Täällä reaalimaailmassa joka autossa on vielä toistaiseksi vähintään yksi ihminen.Autosi on kasvanut sinuun kiinni? Muutoin en ymmärrä, miten voit rinnastaa autot ja ihmiset.
Ei pilaa. Hienoa nähdä ihmisiä jotka silkkaa hyvyyttään haluavat rahoittaa sinun tulonsiirtosi ja autot ovat kauniina ilo silmälle.Autoilu pilaa sinunkin asuinympäristösi.
Autoiluympäristö on äärimmäisen epäviihtyisää ja hyvin hankala paikka kaikille jotka eivät istu autoissaan.Ei pilaa. Hienoa nähdä ihmisiä jotka silkkaa hyvyyttään haluavat rahoittaa sinun tulonsiirtosi ja autot ovat kauniina ilo silmälle.
Kolmoskehä on hieno paikka. Siellä on mukavaa ajaa autoa ja asioida.Autoiluympäristö on äärimmäisen epäviihtyisää ja hyvin hankala paikka kaikille jotka eivät istu autoissaan.
Onneksi autoilua on uskallettu torjua, eikä Helsingin keskustan maisema siksi ole kuin kehä 3:n varsi.
Ei asialla ole mitään tekemistä persujen kanssa. Joillain on pakkomielle persuista kun jokaiseen keskusteluun pitää alkaa vääntämään samaa mantraa.Suomessa on todennäköisesti maailman harvimmin rakennetut kaupungit. Aika rohkea väite persuilta väittää, että tiivistäminen nykytasolta olisi "liian tiivistä".
Puhu sitten kun olet vammainen ja riippuvainen autosta ja kuskista ja ulos kämpästä pääset vain jos joku hakee isolla tilataxilla. Mm.meitä vammaisia ja invataxiyrittjiä on Stadissa niin monesti solvattu juuri keskustassa kun on pakko pysäköidä jalkakäytävälle jos esim menee parturiin, fyssariin, kylään jne Vakituinen erittäin hyvä kuskini lopetti kun ei jaksanut enää sitä skeidaa mm fillaristeilta.Autoiluympäristö on äärimmäisen epäviihtyisää ja hyvin hankala paikka kaikille jotka eivät istu autoissaan.
Onneksi autoilua on uskallettu torjua, eikä Helsingin keskustan maisema siksi ole kuin kehä 3:n varsi.
Pitäisikö siis koko kaupunki sovittaa sen mukaan, että invataksilla liikkuvilla olisi aina maksimaalisen helppoa? Sitä paitsi huomauttaisin, että jalkakäytävällä ei saa ajaa fillarilla.Puhu sitten kun olet vammainen ja riippuvainen autosta ja kuskista ja ulos kämpästä pääset vain jos joku hakee isolla tilataxilla. Mm.meitä vammaisia ja invataxiyrittjiä on Stadissa niin monesti solvattu juuri keskustassa kun on pakko pysäköidä jalkakäytävälle jos esim menee parturiin, fyssariin, kylään jne Vakituinen erittäin hyvä kuskini lopetti kun ei jaksanut enää sitä skeidaa mm fillaristeilta.
Ennen vammautumistani olin hyvätuloinen keskustassa asuva. Nyt olen vain riesa jonka ei saisi edes liikkua kodista minnekään.
Jammi
Haluat siis etteivät liikuntarajoitteiset saisi liikkua?Pitäisikö siis koko kaupunki sovittaa sen mukaan, että invataksilla liikkuvilla olisi aina maksimaalisen helppoa? Sitä paitsi huomauttaisin, että jalkakäytävällä ei saa ajaa fillarilla.
Sanni
Palstasuvakki näkee persuja kaikkialla...Ei asialla ole mitään tekemistä persujen kanssa. Joillain on pakkomielle persuista kun jokaiseen keskusteluun pitää alkaa vääntämään samaa mantraa.
Eivätkö he olekkaan pikkukylissä asuvia punaniskoja?Ne ovat statusobjekteja ja mm. perussuomalaisten jäsenille välttämättömiä, jotta heitä ei epäillä vihervassariudesta.
"Hän uskoo asiakkaiden löytävän yhtä lailla Kumpulaan, jonne on myös helpompi päästä omalla autolla."Kalliosta Kumpulaan:
HS Helsinki | Pitkäikäinen levykauppa siirsi kivijalkaliikkeensä pois Kallion säpinästä – Syynä loputtomat katutyöt
Hämeentien ihmisvirta ei enää ollut levykauppa Goofin’ Recordsille välttämätön. Liike siirtyi Kalliosta Kumpulaan.www.hs.fi