Iltaa!
Olen vaikean valinnan edessä, ottaakko tirsat kun vähän väsyttää vaiko täyttää ja laittaa tiskikonetta käyntiin
Olen vaikean valinnan edessä, ottaakko tirsat kun vähän väsyttää vaiko täyttää ja laittaa tiskikonetta käyntiin
No sama tilanne täällä muttei väsytä. Ei muuten vaan kykeneIltaa!
No lähetän sulle puolet tästä, ei palautusoikeutta!No sama tilanne täällä muttei väsytä. Ei muuten vaan kykene
Tottakai jotta voi sitten kympin korvilta piristyäAlkuilta ja typy on jo sammumispisteessä...
Valvo 2h ja mene sitte yöpuulleNo lähetän sulle puolet tästä, ei palautusoikeutta!
Ja koska jo tossa ihan vähän silmät lumpsahti, päätin jättää kohtalon huomaan eli tiskikone vartoo ja mä nukahdan jos nyt nukahdan taas televisiotuoliin
Mitäs tuota pähkäilet, täytä kone, pistä jynssäämään ja ota tirsat.Iltaa!
Nii mutkun mua niin houkuttais toi pehmoinen sohvani ja unien ihmemaaAlkuilta ja typy on jo sammumispisteessä...
Mä tuun sinne niin otetaan kisa kumpi nukahtaa nopeemminNii mutkun mua niin houkuttais toi pehmoinen sohvani ja unien ihmemaa
Sanotaan, että se on perisuomalainen protesti olla tekemättä sitä, mitä haluaa.Nii mutkun mua niin houkuttais toi pehmoinen sohvani ja unien ihmemaa
Helppo kisa, mä voitan...mutta mikä ois hyvä palkinto?Mä tuun sinne niin otetaan kisa kumpi nukahtaa nopeemmin
Herätys kutittamallaHelppo kisa, mä voitan...mutta mikä ois hyvä palkinto?
Mä torkahdin joHelppo kisa, mä voitan...mutta mikä ois hyvä palkinto?
Mulla on jekkupullo mitä en juo, käviskö se?Helppo kisa, mä voitan...mutta mikä ois hyvä palkinto?
Sinäkös meidät tuut herätteleenHerätys kutittamalla
Aamulla heräätte kaikki samalta sohvalta ja ihmettelette mitä tapahtuiSinäkös meidät tuut herätteleen
Jospa nukahdetaan samaan aikaan
Juot kuitenkin sen jekun ja sammut itekkin
Apua toi ois niin hauskaaHerätys kutittamalla
Sitä ei lasketa kun et ollunna kerta täällä niin kerta!Mä torkahdin jo
Kersat herätti....
Jos juodaan aina korkillinen vuorotellen, muuten ei käyMulla on jekkupullo mitä en juo, käviskö se?
No jos on kaks nukkuvaa typykkää, niin eiks mun kannattais sit olla hereillä, eiks je?Mulla on jekkupullo mitä en juo, käviskö se?
Jeppistä jep jep mutta sää sammusit meistä kolmesta ensimmäisenäNo jos on kaks nukkuvaa typykkää, niin eiks mun kannattais sit olla hereillä, eiks je?
No sopii. Voiko ottaa vadin viereen?Jos juodaan aina korkillinen vuorotellen, muuten ei käy
Ei tietenkään, tosi nainen kestää jekun kuin jekun oksentamatiNo sopii. Voiko ottaa vadin viereen?
Roofaatte mut taas?Jeppistä jep jep mutta sää sammusit meistä kolmesta ensimmäisenä
Riippuu mitä se ruuvata oikein turussa meinaa?Roofaatte mut taas?