Mut mikä estää sitten?
Järki. Veikkaan.
Mut mikä estää sitten?
Rationaalisuus?Mut mikä estää sitten?
mut mitä se järki sitten sanoo? ja miksi se ei usko sydäntään?Järki. Veikkaan.
mut tunnemeko järkeämme edes tarpeeksi ollaksemme täysin rationaalisia?Rationaalisuus?
Ehkäpä.Rationaalisuus?
Mut mitä sun suurin järki sydän sanoo?Ehkäpä.
mut mitä se järki sitten sanoo? ja miksi se ei usko sydäntään?
Se sama "järki", kun keksi satuolennon?Järki. Veikkaan.
Sen mukaan mennään mitä tunnetaan ja ajatellaan.mut tunnemeko järkeämme edes tarpeeksi ollaksemme täysin rationaalisia?
Mut ootko luonnu vaan ton ajatuksen ? siis että se olis kaava eikä puhdas tunne?JSekä järki että sydän sanovat että usko siihen että aurinko nousee ja vedestä nousee kalaa ja metsästä löytyy syötävää ja että saunassa on hyvä olla
Se sama järki"
no mitä sä tunnet Jumalaa kohtaan?Sen mukaan mennään mitä tunnetaan ja ajatellaan.
Nyt mä sanosisin, et oot ytimessä!!mut tunnemeko järkeämme edes tarpeeksi ollaksemme täysin rationaalisia?
vaikeita kysymyksiä nämä.Joskus pitää kuunnella mitä järki sanoo vaikka sydän laittaisi vastaan joskus taas pitää ajatella tunteeella.Näidern kahden tasapaino on kai se mikä auttaa oikean ratkaisun tekemisessä.mut mitä se järki sitten sanoo? ja miksi se ei usko sydäntään?
Tos koko lause. Se lähetti sen ennenko ehin kirjottaa loppuunPelottavaa. Mut mä en äänestnyt. Mun järki on vain mun järki. Ja se toimii.
Mut mitä enempi uskaltaa puhuu sydämellään sen enemmän se järkeäkin avartaa ja keventää oloa. kun se tulee sydämmestä ei mitää järjen luomaa rakennelmaa joka saa mielen matalaks. nojoo järkeä kun lasketaan miten saadan sukkula marssiin ni on hyödyllinen tottavaikeita kysymyksiä nämä.Joskus pitää kuunnella mitä järki sanoo vaikka sydän laittaisi vastaan joskus taas pitää ajatella tunteeella.Näidern kahden tasapaino on kai se mikä auttaa oikean ratkaisun tekemisessä.
Että pyri onnellisuuteen ja tasapainoon muita vahingoittamatta..Mut mitä sun suurin järki sydän sanoo?
Se sama "järki", kun keksi satuolennon?
Vai onko se nyt parempi, täydellisempi, järki?
eikös usko oo sydämmen asia eikä järjen? etsikää koko sydämmestänne ja te löydätteTos koko lause. Se lähetti sen ennenko ehin kirjottaa loppuun
Se sama "järki", kun keksi satuolennon?
Vai onko se nyt parempi, täydellisempi, järki?
etkö usko edes lääketieteen keksintöihin ja tietoteknisiin keksintöihin?En osaa sanoa ku ei mulla ole aikaa keksiä juttuja
Ja muitten keksintöihinhän en tietenkään usko.
Kun sydän tahtoo marssiin, järki sen toteuttaa. Hieno ajatus!Mut mitä enempi uskaltaa puhuu sydämellään sen enemmän se järkeäkin avartaa ja keventää oloa. kun se tulee sydämmestä ei mitää järjen luomaa rakennelmaa joka saa mielen matalaks. nojoo järkeä kun lasketaan miten saadan sukkula marssiin ni on hyödyllinen totta
etkö usko edes lääketieteen keksintöihin ja tietoteknisiin keksintöihin?
Koen jonkin verran uteliaisuutta kristinuskoa kohtaan.no mitä sä tunnet Jumalaa kohtaan?
Mahdoton taustatyö ja tilkkutäkki yhtä viestiä varten, en jaksanu lukea.Olenko minä analysoinut kenenkään rämemajavaa? En. Heitin vain vitsin, jossa ehdotin valokuvausta. Se johti vänkäysketjuun, jossa ikuinen inkkari kertoi mm. urbaanilegendoja siitä, miten nainen joutuu pitämään neuloja suussaan junatunneleissa....
Käännän tuon alkuperäisen tasa-arvoisessa hengessä toisinpäin niin, että miesketjulaiset vaihdetaan naisiin ja päinvastoin. Tässä siis forevermulan = m1es, krut = echo ja m1es = forevermulan. Pimppi = muna, naisissa = miehissä. Kommentit muuten alkuperaisiä.
m1es:
Lisäksi vaatekoot pitäisi uusia! En voi ymmärtää, että tilaan kokoa suurempia alusvaatteita, kuin päällyvaatteita! Puenko ne oikein päin? Olenko inside out? Onko muut inside out ja itse kummallinen mutaatio, mutta en vain näe sitä! huh.
echo:
laitappa vähän kuvia ittestäs aluvaatteissa niin katellaan porukalla että mistä kiikastaa
forevermulan:
Jotta tuo kiikastaminen voidaan ratkaista, tarvitan tietenkin myös kontrollikuvat vertailuun. Siis kuvat joissa ollaan ilman alusvaatteita. Jos vaatteiden ahdistus osuu esim. haarakiilaan, pitää tuo alue kuvata monesta suunnasta.
m1es:
Piä munakuvas muissa miehissä, äläkä tunge mun iholle stanan älliö!
Käännetystä esimerkistä näemme, että m1es tuohtui syystä, kun forevermulan "analysoi" hänen majavanhäntäänsä? Lisäksi forevermulan oli liian henkilökohtainen, koska mies käytti sanontoja "tilaan kokoa suurempia" ja "puenko" - noilla sanonnoilla hän tarkoitti, että hän puhui miesten alusvaatteista ihan yleisellä tasolla, ei itsestään.
eli sä oot epävarma. mä en tiedä miten ohjailee mut se ei ookkaan mun asia.Että pyri onnellisuuteen ja tasapainoon muita vahingoittamatta..
Luulen päässeeni melko pitkälle omin avuin, mutta onhan sitä joskus aikoinaan tullut rukoiltua, tiedä vaikka sillä ukolla onkin sormensa pelissä.