vierailija
ja naiset ei kaatuile niinkuin miehetNo naiset pelaa nyt kyllä niin hyvin, että niillä on hyvä mahis saada Suomikin kiinnostumaan naisten fudiksesta!
ja naiset ei kaatuile niinkuin miehetNo naiset pelaa nyt kyllä niin hyvin, että niillä on hyvä mahis saada Suomikin kiinnostumaan naisten fudiksesta!
Lähen justiisa kohta saunaan höyryhengittämään ääneni takas.Nii mutkun enhän mä edes huutanna sitä, totesin vaan...toi yks höyry häyrinen hoitaa nää maalihuudot (kunhan saa äänensä takaisin).
niimpä hävettä näin miehenäIhme vollottajoa!
Ei kumpikaan.ootko hifk vai hjk fani fudikses lisbe?
en löytäny sitää oikeeta vidioo mut vähän tähän tyyliinniimpä hävettä näin miehenä
no mikäs joukkoe?Ei kumpikaan.
Kannatan noita missä lapset pelaa.no mikäs joukkoe?
ei vittu olipas miehekäs räkäisy naisella veret vaan suusta pois ja peli jatkuu. näillehän pitäisi maksaa enempi lyonin naiset on maailman parhaita seurajoukkoe tasolla mä en tajuu mikä mua vetää lyoniin ja toinen psg pariisien löytäny sitää oikeeta vidioo mut vähän tähän tyyliin
mut eikös se yks pelannu lahdessa nyt voin muistaa väärin tai pelas joskus missä ne pelas ku puhuttiin sun lasten lätkän peluusta mut entä fudis?Kannatan noita missä lapset pelaa.
Ei tääl voi enää kertoo oikein mitään. Yksäril noi laitellaan. Täällon stalkkereita.mut eikös se yks pelannu lahdessa nyt voin muistaa väärin tai pelas joskus missä ne pelas ku puhuttiin sun lasten lätkän peluusta mut entä fudis?
Tää tulee viel jalkapallon myötä muuttumaan, olipas naisellinen räkäisy miehillä...ei vittu olipas miehekäs räkäisy naisella veret vaan suusta pois ja peli jatkuu. näillehän pitäisi maksaa enempi lyonin naiset on maailman parhaita seurajoukkoe tasolla mä en tajuu mikä mua vetää lyoniin ja toinen psg pariisi
Eilen oli, kissa on käynyt jo monet kerrat jälkilöylyissä ja nukkuu usein ylimmällä lauteella kun saunaa en o lämmittänytLähen justiisa kohta saunaan höyryhengittämään ääneni takas.
Jokos siellä on saunottu tälle illalle? Miten muuten kisu suhtautuu ekaan saunaansa? Eikös tää ookki eka?
no ei nyt joka sanaa tarvii muuttaaTää tulee viel jalkapallon myötä muuttumaan, olipas naisellinen räkäisy miehillä...
ei varmaan kaatuilekkaan.Tuo kaatuilu onkin taitolaji.Jos kaatuilutaidot eivät riitä kentällä tai niitä ei ole niin silloin jää monet vapaapotkut saamatta.ja naiset ei kaatuile niinkuin miehet
Se on jalkapalloa eikä vapaapotkua!ei varmaan kaatuilekkaan.Tuo kaatuilu onkin taitolaji.Jos kaatuilutaidot eivät riitä kentällä tai niitä ei ole niin silloin jää monet vapaapotkut saamatta.
Näihä se on.ei varmaan kaatuilekkaan.Tuo kaatuilu onkin taitolaji.Jos kaatuilutaidot eivät riitä kentällä tai niitä ei ole niin silloin jää monet vapaapotkut saamatta.
tiiäks miks rakastuin burnleyhin champion chipissä niitä taklattiin mut ne nousi miehekkäänä ylös eikä ottanu niitä vapareita vaan jatko peliä niinkuin muinaiset kuninkaat.ei varmaan kaatuilekkaan.Tuo kaatuilu onkin taitolaji.Jos kaatuilutaidot eivät riitä kentällä tai niitä ei ole niin silloin jää monet vapaapotkut saamatta.
no mua hävettää mun törttöilyt täällä ni en viitti ihan julkiseks tulla ku kaikki ei tunne mun kirjotus tyyliä ni voi vapaammin ja rennomin kertoilla mitä mieleen tulee mulla tulis suoritus paineitaYsimiltsi miksää et kirjaudu?
Hei!!! Hanksilla on lehva Netflixis mitä enno viel kattonu.
News of the world tms!
Onko joku kattonunna jo?
meilläkin oli yksi kissa aikoinaan joka tykkäs tulla meidän kanssa saunomaan.oleskeli aina alalauteilla löylyissä.Eilen oli, kissa on käynyt jo monet kerrat jälkilöylyissä ja nukkuu usein ylimmällä lauteella kun saunaa en o lämmittänyt
No mut yritettiin pakottaa, mutta katsoin sitte... Aikas tylsäHei!!! Hanksilla on lehva Netflixis mitä enno viel kattonu.
News of the world tms!
Onko joku kattonunna jo?
Katoin, ihan kohtuu hyvä länkkäri..Hei!!! Hanksilla on lehva Netflixis mitä enno viel kattonu.
News of the world tms!
Onko joku kattonunna jo?
Eli suom. huom. sinut pakotettiin katsomaan ja katsoit sitte sen takiaNo mut yritettiin pakottaa, mutta katsoin sitte... Aikas tylsä