Deleted member 149094
Mä luulin et lähetyksestä!! mut ei kai semmosia ole tapahtunu enää kolmeen kymmeneen vuoteen.Siis mun suusta ei enää lähde ääntä
Mä luulin et lähetyksestä!! mut ei kai semmosia ole tapahtunu enää kolmeen kymmeneen vuoteen.Siis mun suusta ei enää lähde ääntä
Vähän pitäs rauhottaa. focus focus jos maali halutaaneihän toi portugali saa mitään aikaseks. toivottovasti kestää. elämää ihanimillaan
Joo, niitä on kiva kattella, kun ne parkuu kentällä!Hirveen laiskasti potkivat välillä ja äskn oli pakko huutaa, että mihin se yks muikkeli oikein sitä palloa potkii jos kerran maali on huomattavasti vasemmalla...miesten jalis on paljon mielenkiintosempaa
Käytä ny tätä: https://youtu.be/-D2sUe3HtQsSiis mun suusta ei enää lähde ääntä
Joo-o!Tällä on hyvä patsastella täällä
Ei seurata mitään, mut hyvät ottelut, matsit tms katsotaan kyl. Vaikka olisi golfiaJoo-o!
Seuraatteko la ligaa?
No eikö!!!!!*röyh*
Hyvä peli oli juu.
No eikö!!!!!
Veditkö kilon ruttukaalia ku noin röyhyää.
Nii mutkun enhän mä edes huutanna sitä, totesin vaan...toi yks höyry häyrinen hoitaa nää maalihuudot (kunhan saa äänensä takaisin).Ihan epistä huutaa täällä maalia, muttei, että kuka!!!! Piti syöksyä ylrn sivuille!
Mitäh? Kaikkiko te nykyään kattotte potkupalloa?
Niin siis potkupalloa, mä en vielä(kään) oikein lämpiä kuin kiakolle. Ehkä vielä joskus tapahtuu herääminen tuollekkin sektorilleJalkapallo.
Ihan vaan voittomatsit!Mitäh? Kaikkiko te nykyään kattotte potkupalloa?
No naiset pelaa nyt kyllä niin hyvin, että niillä on hyvä mahis saada Suomikin kiinnostumaan naisten fudiksesta!Niin siis potkupalloa, mä en vielä(kään) oikein lämpiä kuin kiakolle. Ehkä vielä joskus tapahtuu herääminen tuollekkin sektorille
Toki aina mahtavaa kun Suomi pärjää, oli se sitten laji kuin lajiNo naiset pelaa nyt kyllä niin hyvin, että niillä on hyvä mahis saada Suomikin kiinnostumaan naisten fudiksesta!