Ja käyvät syöttämässä tipusia tyyliin työkseen.Monet kyllä vihaa niitä pulusia ja juurikin siksi, koska niitä on niin paljon
Herttaiset torimummot ainakin.
Ja käyvät syöttämässä tipusia tyyliin työkseen.Monet kyllä vihaa niitä pulusia ja juurikin siksi, koska niitä on niin paljon
Voi olla. Viime vuonna täällä oli semmonen, joka kuulosti pienen koiran kokoiselta. Nyt se on varmaan muualla.Monet kyllä vihaa niitä pulusia ja juurikin siksi, koska niitä on niin paljon
Veikkaan, että tarhassa ei varmanakaan ollut noin hyvä akustiikka!Just tolleen tarhassa veettiin! Mä olin bassoaltto
Jossain tuolla toisessa maassa käy kuulemma niin, kun noi turistit syöttää lintuja, et ne posahtelee ähkyyttään. Sit niitä käydään iltasella/aamusella keräilemässä pois jaloista.Ja käyvät syöttämässä tipusia tyyliin työkseen.
Oli meillä. Koko Lappi. Siellä kaikuu hyvin.Veikkaan, että tarhassa ei varmanakaan ollut noin hyvä akustiikka!
*etsii löytäskö vive la muuria joikuversiona*Oli meillä. Koko Lappi. Siellä kaikuu hyvin.
Joo ja toiset taas syövät niitä....sitä en tiijä sanoa tekevätkö kylläkään työkseenJa käyvät syöttämässä tipusia tyyliin työkseen.
Ei laulettu koulussa. En ole ollut tarhassa.Oho, mitä löyty!!!
Laulettiinko teillä pienenä tarhoissa/kouluissa tätä:
Suomeksi laulun sanat alkaa jotenkin näin:
Nyt ystävät laulu jo aloittakaa - vive la compagnie...
Tais olla 90-luvulla ku tuota hoilattiin.Ei laulettu koulussa. En ole ollut tarhassa.
Voi olla. Ei hajuukaan milloin ollut.Tais olla 90-luvulla ku tuota hoilattiin.
Ei kuulosta tutultaOho, mitä löyty!!!
Kyyhkyspaistia saa ravintelista, ehkä se ei oo kuitenkaan tehty paskasesta toripulusta?Miltähän tipunen maistuisi? Nyt on mieliteko!
NONIIIN!!! Ihanaa kun muutkin ovat tätä veisanneet!Onko Lispetti ollut mun kanssa samassa koulussa? :O
Kutosluokan opettaja rämpytti pianolla ja se toisen vive l'amourin kohdalla AINA väärä sointu ja taas aloitettiin alusta.
Nevö hööd viisu mulle?Oho, mitä löyty!!!
NONIIIN!!! Ihanaa kun muutkin ovat tätä veisanneet!
Meillä oli hyvät musaopet!!!
Mulla oli aivan ihana musiikinopettaja tai oikeestaan se uuskin oli ihana, tuli vanhemman tilalle kun ope 1 jäi eläkkeelle.Ei muuten ollut! Me hoidettiin sille potkut ennenko jätettiin ala-aste. Tai no, kaksi varoitusta tuli miedän toimesta, kolmas muualta...
En myönnä!Ei muuten ollut! Me hoidettiin sille potkut ennenko jätettiin ala-aste. Tai no, kaksi varoitusta tuli miedän toimesta, kolmas muualta...
Porttukali ei kestä pakkasta tää on meille
Miksi? Mitä sieltä tulee? En avaa käskystäHELMARIT!!!! nyt se tölsy auki!!
Sä oot kyllä ihana, aina tulee noista sun ruokakommenteista hobitit mieleen!Luin kurttukaali. Onkähan mulla nälkä.
Ei se enää vastaa ku kyttää jalkkista!Sä oot kyllä ihana, aina tulee noista sun ruokakommenteista hobitit mieleen!