Miksi Huhtasaari meni mepiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No voi sillä on valtaa mulla ei. Mut kerro nyt sen suuret saavutukset?
Mitä suuria saavutuksia odotat poliitikolta?
Ei se ainakaan ole myynyt sähköverkkoamme pörssiyhtiöille. Ei ole lapioinut miljardeja etelä euroopan maille veronmaksajien rahoja. Ei ole nostanut pakolaiskiintiöitä. Ei ole korottanut kehitysapua.

Sen sijaan Laura on vaatinut tiukempaa rajavartiointia ja oleskeluluvattomien palauttamista.
Laura on suomalaisten puolella, ole sinäkin.

Anna lauralle valtaa niin näet mitä se tekee. Äänestä!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mitä suuria saavutuksia odotat poliitikolta?
Ei se ainakaan ole myynyt sähköverkkoamme pörssiyhtiöille. Ei ole lapioinut miljardeja etelä euroopan maille veronmaksajien rahoja. Ei ole nostanut pakolaiskiintiöitä. Ei ole korottanut kehitysapua.

Sen sijaan Laura on vaatinut tiukempaa rajavartiointia ja oleskeluluvattomien palauttamista.
Laura on suomalaisten puolella, ole sinäkin.

Anna lauralle valtaa niin näet mitä se tekee. Äänestä!
Nojoo haavisto on velkaa suomen kansalle miljardit ja kurjistamiset toiset mokomat. Ollaan samaa mieltä ja rahojen lappaamisesta samaa mieltä. Mut en lauraa ääänestä kun luulee et maailma on 6k vanha vain

No englanti pääs pois orjuudesta ja maksajan roolista. Mitä meidän vätykset on saannu aikaan muutakun suunsoittoa?
Eli persujen vika kun Suomi on yhä EU:ssa?
Luetteletko tähän kaikki muutkin tahot jotka kannattavat eroa EU:sta persujen lisäksi. kiitos.

Kerro miten persut pystyy kääntämään enemmistön päät? Ja miksi se on pelkästään persujen asia?

No en maailmaa pitää auttaa ja heikoimmista pitää huolta. En tarkota sitä et joku kreikka voi tuhlailla massit mitenbhuvittaa ja mä maksan laskun. Mut niitä ihmisiä ja niitä voi ottaa suomeenkin
Kappas, sä olitkin viherpunikki ja globalisti. Et sinä ikinä olisi persuja muutenkaan äänestänyt.
Sä olet lahjoittamassa veronmaksajien rahoja ulkomaalaisille juuri kuten nyky hallitus tekee.

Ne rahat on muuten oikeasti Suomen kansan rahoja jotka on veronmaksajilta kerätty.

No en maailmaa pitää auttaa ja heikoimmista pitää huolta. En tarkota sitä et joku kreikka voi tuhlailla massit mitenbhuvittaa ja mä maksan laskun. Mut niitä ihmisiä ja niitä voi ottaa suomeenkin
Juu juu, Suomi on koko maailman sosiaalitoimisto.
Siksipä minäkin teen viikossa vähintää sen 40 tuntia töitä, jotta saan olla solidaarinen koko maapallon läpsyttelijöille.

juu se on pieni summa mitä suomi heittää maahan muuttoon verratuna euh

Jaa? kuinka pieni se summa on?
oletko laskenut paljonko siihen menee? Kaikki "piilokulut" mukaan lukien.
Jokainen läpsyttelijä taitaa maksaa useamman miljoonan.
Voi vaan kuvitella mitä kaikkea ihanaa noillakin rahoilla saataisiin suomalaisille vähävaraisille ja eläkeläisille.
Tai kuinka monta hoitajaa & lääkäriä voitaisiin palkata tai maksaa edes hoitajille kohtuullista palkkaa.

Mutta ei meidän hallitus. Meidän hallitukselle ulkomaalaiset menee edelle.

Jaa? kuinka pieni se summa on?
oletko laskenut paljonko siihen menee? Kaikki "piilokulut" mukaan lukien.
Jokainen läpsyttelijä taitaa maksaa useamman miljoonan.
Voi vaan kuvitella mitä kaikkea ihanaa noillakin rahoilla saataisiin suomalaisille vähävaraisille ja eläkeläisille.
Tai kuinka monta hoitajaa & lääkäriä voitaisiin palkata tai maksaa edes hoitajille kohtuullista palkkaa.

Mutta ei meidän hallitus. Meidän hallitukselle ulkomaalaiset menee edelle.
no ei mene kyllähän ne on nyt parantnut köyhän asiaa toisinkuin persut edellisessä hallituksessa kikyineen sun muine vittumaisuuksineen. persut hallituksessa hakijoita 40k nyt 2k. eli vasemmiston on tulevaisuus

no ei mene kyllähän ne on nyt parantnut köyhän asiaa toisinkuin persut edellisessä hallituksessa kikyineen sun muine vittumaisuuksineen. persut hallituksessa hakijoita 40k nyt 2k. eli vasemmiston on tulevaisuus

Miten köyhän asema on parantunut. Mainitse joitain köyhiä jotka ei ole enää köyhiä hallituksen ansiosta.

meidän vasemmisto on siis aika rasisitinen kun on vaan 2k hakijoita. Persujen aikana sentää oli paljon hakijoita eli vasemmisto on rasistisempi.

Ps, nykyisellä hallituksella on myös aktiivimalli tulossa. Muuten pelleilläänkin velkarahalla, velka jota maksavat vielä sellaisetkin jotka ei ole vielä edes syntyneet.
Ihana perintö vasssari hallitukselta.

Arvasin että olet työtön vassari. Mistähän löytyisi joku vassari joka käy töissä ja elättää itse itsenä.
Minä töissä käyvänä voisin maksaa jopa enemmän veroa jos rahat menisi vain kotimaisille työttämille mutta koska pitää elättää vielä läpsyttelijätklin niin en halua maksaa edes omille työttömillemme.
no miks maksoit kokoomuksen sekoilut?. nojoo mä oon eläkkeellä

Yhteistyössä