V
vierailija
Vieras
Sanotaan et tapa kaikki oon lukenut. Mut ut merkkaaItse asiassa ei sanota.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sanotaan et tapa kaikki oon lukenut. Mut ut merkkaaItse asiassa ei sanota.
No voi sillä on valtaa mulla ei. Mut kerro nyt sen suuret saavutukset?Ja se on enemmän mitä Huhtasaari on tehnyt?
aika hyvin olet kirjoitellut sitten?
onko kirjoituksiasi siteerattu televisiossa ja lehdistössä?
No englanti pääs pois orjuudesta ja maksajan roolista. Mitä meidän vätykset on saannu aikaan muutakun suunsoittoa?Eli se on persujen vika kun federalsisteilla on enemmistö EU:ssa?
Eihän EU:sta voi edes noin vain erota... sen osoitti jo Brexit vääntäminen ja Englanti oli kuitenkin yksi isoista.
Mitä suuria saavutuksia odotat poliitikolta?No voi sillä on valtaa mulla ei. Mut kerro nyt sen suuret saavutukset?
Nojoo haavisto on velkaa suomen kansalle miljardit ja kurjistamiset toiset mokomat. Ollaan samaa mieltä ja rahojen lappaamisesta samaa mieltä. Mut en lauraa ääänestä kun luulee et maailma on 6k vanha vainMitä suuria saavutuksia odotat poliitikolta?
Ei se ainakaan ole myynyt sähköverkkoamme pörssiyhtiöille. Ei ole lapioinut miljardeja etelä euroopan maille veronmaksajien rahoja. Ei ole nostanut pakolaiskiintiöitä. Ei ole korottanut kehitysapua.
Sen sijaan Laura on vaatinut tiukempaa rajavartiointia ja oleskeluluvattomien palauttamista.
Laura on suomalaisten puolella, ole sinäkin.
Anna lauralle valtaa niin näet mitä se tekee. Äänestä!
Eli persujen vika kun Suomi on yhä EU:ssa?No englanti pääs pois orjuudesta ja maksajan roolista. Mitä meidän vätykset on saannu aikaan muutakun suunsoittoa?
Nojoo haavisto on velkaa suomen kansalle miljardit ja kurjistamiset toiset mokomat. Ollaan samaa mieltä ja rahojen lappaamisesta samaa mieltä. Mut en lauraa ääänestä kun luulee et maailma on 6k vanha vain
No en maailmaa pitää auttaa ja heikoimmista pitää huolta. En tarkota sitä et joku kreikka voi tuhlailla massit mitenbhuvittaa ja mä maksan laskun. Mut niitä ihmisiä ja niitä voi ottaa suomeenkinOnneksi on muitakin persuja joita voit äänestää... vai mitä.
Veikkaan että mutina loppui tähän.Onneksi on muitakin persuja joita voit äänestää... vai mitä.
Kappas, sä olitkin viherpunikki ja globalisti. Et sinä ikinä olisi persuja muutenkaan äänestänyt.No en maailmaa pitää auttaa ja heikoimmista pitää huolta. En tarkota sitä et joku kreikka voi tuhlailla massit mitenbhuvittaa ja mä maksan laskun. Mut niitä ihmisiä ja niitä voi ottaa suomeenkin
Juu juu, Suomi on koko maailman sosiaalitoimisto.No en maailmaa pitää auttaa ja heikoimmista pitää huolta. En tarkota sitä et joku kreikka voi tuhlailla massit mitenbhuvittaa ja mä maksan laskun. Mut niitä ihmisiä ja niitä voi ottaa suomeenkin
Huutonaurua silakalle!No en maailmaa pitää auttaa ja heikoimmista pitää huolta. En tarkota sitä et joku kreikka voi tuhlailla massit mitenbhuvittaa ja mä maksan laskun. Mut niitä ihmisiä ja niitä voi ottaa suomeenkin
juu se on pieni summa mitä suomi heittää maahan muuttoon verratuna euhJuu juu, Suomi on koko maailman sosiaalitoimisto.
Siksipä minäkin teen viikossa vähintää sen 40 tuntia töitä, jotta saan olla solidaarinen koko maapallon läpsyttelijöille.
miehi 53 ja naisia 47 pros et kyl niit naisdiakin tuleeHuutonaurua silakalle!
Silakan mielestä suomalaisten pitää velkarahalla auttaa terveitä nuoria miehiä muuttamaan länsimaisen hapatuksen pariin.
Vai että saadaan.miehi 53 ja naisia 47 pros et kyl niit naisdiakin tulee
niin prosenteis tuo 6 pros? vähän päälleVai että saadaan.
En näe asiaa saamisena kun ulkomaalaisia elätetään veronmaksajien rahoilla.
Ja tässä Migrin tilasto turvisten suhdeluvusta:
49 683 Naiset
61 426 Miehet
Eroa about 12 000.
juu se on pieni summa mitä suomi heittää maahan muuttoon verratuna euh
Ihan sama. Jokainen läpsyttelijä on liikaa.niin prosenteis tuo 6 pros? vähän päälle
no ei mene kyllähän ne on nyt parantnut köyhän asiaa toisinkuin persut edellisessä hallituksessa kikyineen sun muine vittumaisuuksineen. persut hallituksessa hakijoita 40k nyt 2k. eli vasemmiston on tulevaisuusJaa? kuinka pieni se summa on?
oletko laskenut paljonko siihen menee? Kaikki "piilokulut" mukaan lukien.
Jokainen läpsyttelijä taitaa maksaa useamman miljoonan.
Voi vaan kuvitella mitä kaikkea ihanaa noillakin rahoilla saataisiin suomalaisille vähävaraisille ja eläkeläisille.
Tai kuinka monta hoitajaa & lääkäriä voitaisiin palkata tai maksaa edes hoitajille kohtuullista palkkaa.
Mutta ei meidän hallitus. Meidän hallitukselle ulkomaalaiset menee edelle.
no eihän oo kyllä tänne mahtuu. kun katon tien toiselle puolen nään monta erimaalaista yrittäjää jotka maksaa veronsa suomee toisinkuin sun rakas pankkis ja muut vetkulit jotka pimittää rahaa esim mehiläinenIhan sama. Jokainen läpsyttelijä on liikaa.
Silakka ei taida olla kovin matemaattinen hahmo?niin prosenteis tuo 6 pros? vähän päälle
ei muuten oo 24 pros vaan 18Silakka ei taida olla kovin matemaattinen hahmo?
Lukujen vertailuprosentti on nimittäin n. 24%.
Eli miehiä tulee 24 prosenttia enemmän.
eiku 10 prosSilakka ei taida olla kovin matemaattinen hahmo?
no ei mene kyllähän ne on nyt parantnut köyhän asiaa toisinkuin persut edellisessä hallituksessa kikyineen sun muine vittumaisuuksineen. persut hallituksessa hakijoita 40k nyt 2k. eli vasemmiston on tulevaisuus
sit sun pitää laskea kuinka moni perhe odottaa oikeaa päätöstä. on se 20 pros enempi. mut perhe odottaa et pääsis suomeen ni pääsis tasottaa lukuiSilakka ei taida olla kovin matemaattinen hahmo?
no miks maksoit kokoomuksen sekoilut?. nojoo mä oon eläkkeelläArvasin että olet työtön vassari. Mistähän löytyisi joku vassari joka käy töissä ja elättää itse itsenä.
Minä töissä käyvänä voisin maksaa jopa enemmän veroa jos rahat menisi vain kotimaisille työttämille mutta koska pitää elättää vielä läpsyttelijätklin niin en halua maksaa edes omille työttömillemme.