Koronassa siis niin rajut oireet kuin influenssassa? Testiin vain, jos tulee rajut oireet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla nousi influenssassa (testattu) 40 asteen kuume puolessa tunnissa, kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tuli ihan käsittämätön horkka ja niin sairas olo että pelkäsin ihan oikeasti kuolevani. Se on jotain ihan käsittämättömän kauheaa mitä jouduin kokemaan.

Sen jälkeen tauti ja vointi vain paheni kaksi viikkoa. Kuume oli armotonta, ei meinannut millään laskea.

Tuli tulehduksia kroppaan, keuhko-ongelmaa ja aivan tuskalliset säryt luihin ja lihaksiin. Migreenin takia olin melkein sokea yli viikon. Oksetti, pyörrytti ja olo oli epätodellinen. Melkein jouduin sairaalaan. Onneksi avokki pystyi hoitamaan mua, olin täysin toimintakyvytön.

Kolme viikkoa ja useita lääkekuureja saatuani olo alkoi hiljalleen paranemaan niin, että pystyin olemaan pystyssä. Mutta jälkitaudit piinasivat vielä neljä viikkoa.

Laihduin 13 kiloa ja se on tästä kropasta paljon. Saikulla olin 2 kk ja vasta seuraavana syksynä alkoi olo olemaan ok.

Olen sen jälkeen ottanut aina influenssarokotteen.

Nyt odotan kauhulla, että mulla alkaa samat oireet eli korona.

Yhteistyössä