Miehen ammatin vaikutus kiinnostavuuteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miten on , käsi sydämelle. Vaikuttaako miehen ammatti kiinnostavuuteen tai onko peräti niin että et esim. ala suhteeseen liian matalasti koulutetun tai liian vähäpätöistä työtä tekevän kanssa? Monestihan noissa matalan koulutustason ammateissa tilipussikin on verraten laiha.
Jos mies on esim. rakennusapumies tai rakennussiivooja yms niin lopahtaako kiinnostus heti alkuunsa?

Kun tapasin nykyisen mieheni en tiennyt mitä hän tekee työkseen eikä edes kiinnostanut koska mies oli se täydentävä osa minua. Kyseessä oli molemminpuolinen rakkautta ensi silmäyksellä. Ei olisi ollut mitään merkitystä mikä miehen ammatti, auto, asunto, asema tai rahatilanne on. Minulle sanottiin sitten kun olimme jo olleet naimisissa vuosia että jos mies olisi ollut ammatiltaan x en olisi koskaan kiinnostunut hänestä. Tuntui todella ikäväältä mutta eihän kukaan rakastu katseeseen, kosketukseen, huumorintajuun..... ehkä kuitenkin tärkeämpiä asioita.

Kyllä ammatilla ja koulutuksella on merkitystä. Mikään raksaduunari ei kyllä tulisi kyseeseen. Olen itse AMK koulutuksen omaava ja ansaitsen noin 60 000 vuodessa. Haluan elämältäni paljon enempi kun joku amis.

Mikäli status, työ, koulutus, rahatilanne on tärkeintä miehelle/naiselle suhteessa, kertoo se enemmän kys. ihmisestä ja miten pinnallinen hän on.
En halua sellaisen kanssa olla parisuhteessa enkä tarvitse sellaisia ystäviäkään.
Erilaisia töitä voi hakea, taloudelliset tilanteet voivat vaihdella, voi hakeutua opiskelemaan.
Mutta k*sipäisyyttä ei voi noin vain muuttaa.

Itse en pitkäaikaistyöttömänä edes yritä enää löytää ketään suhteeseen. Asia oli tarpeeksi hankala jo niinä aikoina, kun olin matalapalkkaisessa työssä. Eivät nykyajan naiset halua miestä, joka on työurala alinta tasoa.

Miehellä hälytyskellojen tulisi soida jo siinä kohdassa kun deitti alkaa kysellä asunnosta, autosta, koulutuksesta ja ammatista varsinkin jos kaunotar itse yrittää näyttää ja vaikuttaa muulta kun mikä on.

Mä en osaisi elää ihmisen kanssa jonka henki on joka päivä keksimääräistä enemmän riskialttiina.

Ei siis sotilaita, poliiseja tai räjähderekankuljettajia mulle.

Muutoin ei ole väliä. Tai eikun! Reissutyö käy vain, jos mä olen mukana reissussa.

Kun tapasin miehen niin en tiennyt hänen ammattiaan tai tulojaan. En mä niiden perusteella puolisoa valitse. Ei siinä koulutus ja raha auta jos kemiat ei pelaa yhteen. En ole koskaan tajunnut naisia jotka voivat olla miehen kanssa pelkän rahan takia. Mä kuolisin henkisesti jos pitäisi olla ihmisen kanssa vain rahan takia eikä rakkautta miestä kohtaan olisi.

Oma mies on käynyt ammattikoulun ja on töissä isossa tehtaassa. Vuosiansiot kaksivuorotyöstä on n.50 000€, toki sisältää myös jonkun verran ylitöitä. Omat vuosiansiot on n.40 000€ ja mulla koulutuksena lukio ja ammattikorkea. Meillä molemmilla vakituiset työpaikat eikä ole korona vaikuttanut mitenkään meidän töihin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Itse en pitkäaikaistyöttömänä edes yritä enää löytää ketään suhteeseen. Asia oli tarpeeksi hankala jo niinä aikoina, kun olin matalapalkkaisessa työssä. Eivät nykyajan naiset halua miestä, joka on työurala alinta tasoa.
Sama juttu minullakin. Toivo on mennyt. Olen jo 50 vuotias. Työt pätkähommia rakennuksilla ja tulotaso noin 18-20 000 vuodessa. Asun vuokralla. Ajan vanhalla autolla.

Kyllä ammatilla ja koulutuksella on merkitystä. Mikään raksaduunari ei kyllä tulisi kyseeseen. Olen itse AMK koulutuksen omaava ja ansaitsen noin 60 000 vuodessa. Haluan elämältäni paljon enempi kun joku amis.
Itse olen amiksen käynyt ja toi 6o kymppiä on kyllä ihan alinvuosiansio viimeisen 15 vuoden aikana....ansiot riippuen tietenkin ammatin oikeasta tuottavuudesta

Sama juttu minullakin. Toivo on mennyt. Olen jo 50 vuotias. Työt pätkähommia rakennuksilla ja tulotaso noin 18-20 000 vuodessa. Asun vuokralla. Ajan vanhalla autolla.
Sitähän se. Itsellä ikää hieman vähemmän, mutta ei ole enää mahdollisuuksia. Yksin eletään. Tässä iässä naiset olettavan miehellä olevan varallisuutta, työura ja muutenkin elämän kunnossa. Mulla ei ole edes autoa nyt ja asun vuokrakaksiossa. Kuka nainen tänne haluaisi tulla?

Sitähän se. Itsellä ikää hieman vähemmän, mutta ei ole enää mahdollisuuksia. Yksin eletään. Tässä iässä naiset olettavan miehellä olevan varallisuutta, työura ja muutenkin elämän kunnossa. Mulla ei ole edes autoa nyt ja asun vuokrakaksiossa. Kuka nainen tänne haluaisi tulla?

Osta fillari, hassu hattu ja väitä olevasi "downshiftaaja" . Sit sulla on syy sille, mikset tienaa suuria.

Yhteistyössä