Trump vapautettu virkasyytteistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Palstapesu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos et ole Trumppia vastaan, niin saat painua muualle. Olli tarkoitti myös näin päin.
Kyllä tämä on uusi, Trumpin aikana syntynyt, hyvin ikävä ilmiö. Eiköhän siellä pölyt laskeudu. Bidenin aikana toivottavasti tapahtuu paluu entiseen, jyrkkä kahtiajako hävinnee?

Jokisen sanoja lainattiin äsken radiouutissa jopa. Olli on iloinen, kun Trumpista vihdoin päästiin :love:

• Haha
Reactions: Lispetti
Kyllä tämä on uusi, Trumpin aikana syntynyt, hyvin ikävä ilmiö. Eiköhän siellä pölyt laskeudu. Bidenin aikana toivottavasti tapahtuu paluu entiseen, jyrkkä kahtiajako hävinnee?

Jokisen sanoja lainattiin äsken radiouutissa jopa. Olli on iloinen, kun Trumpista vihdoin päästiin
Ollihan muutti heti Suomeen kun Bidenistä tuli presidentti. Trumpin valtakautena viihtyi Amerikassa oikein hyvin.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Jokisen sanoja lainattiin äsken radiouutissa jopa. Olli on iloinen, kun Trumpista vihdoin päästiin
Joopa joo!:giggle:

Osaatko sä lukea tätä?
Osaan toki, mutta totta on myös se mitä monet amerikkalaiset kokivat tuolloin. Heidän liikkeitään ja taloja poltettiin, poliisien/palomiesten/ambulanssikuskien ei annettu tehdä töitään rauhassa ennenkun he polvistuivat ja pyytelivät anteeksi ja vain siksi, että olivat valkoisia tai olisivat auttaneet valkoisia....rasismi on yhtä rumaa, tapahtuu sitä kenelle tahansa.

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Täti oli ihan oikeassa, te rebut olette harhaisia

Tuossa videossa nähtiin miten supersuvaitsevaiset suvaitsee! Pitävät itseään vielä parempina ihmisinä.
Eikö ollutkin hauska?:LOL:
Huomasitko kohdan missä haastateltava sanoo, että ei ymmärrä miten jotkut ihmiset voivat käyttää aikaansa niin paljon vihaamiseen (tässä kohtaa repesin totaalisesti). Sitten haukkuvat rebut luttyyn suurella vihalla! Voi veljet mitä tekopyhyyttä!:ROFLMAO:

Vaikka olen asioista eri mieltä esim. viherpunavassareiden kanssa niin kyllä silti löydän kohtia missä olen heidän kanssa samaa mieltä tai lähes samaa mieltä.

Viimeksi muokattu:
  • Väitöskirjatutkija Jani Kokko ei yllättynyt Donald Trumpin virkarikossyytteen kaatumisesta. Hän kuitenkin uskoi useamman republikaanin äänestävän Trumpia vastaan.
  • Kokko näkee äänestyksen tuloksen täysin poliittisena ratkaisuna.

Tuossa videossa nähtiin miten supersuvaitsevaiset suvaitsee! Pitävät itseään vielä parempina ihmisinä.
Eikö ollutkin hauska?

Vaikka olen asioista eri mieltä esim. viherpunavassareiden kanssa niin kyllä silti löydän kohtia missä olen heidän kanssa samaa mieltä tai lähes samaa mieltä.
Ei huvittanut katsoa kuin alkua, siihen asti kun harhainen juontaja nauraa kylmälle faktalle. Että trumpilaiset ovat harhaisia.

Se ei ole hauskaa, se on kammottavaa. En ole mikään vihervassari, ei ole Bidenkään.

• Vau!
Reactions: Lispetti
Ei huvittanut katsoa kuin alkua, siihen asti kun harhainen juontaja nauraa kylmälle faktalle. Että trumpilaiset ovat harhaisia.

Se ei ole hauskaa, se on kammottavaa. En ole mikään vihervassari, ei ole Bidenkään.
Ketkä ovat Trumpilaiset ja miten he ovat harhaisia? Millä tavalla juontaja on harhainen?

Mun mielestä tuossa puhuttiin rebuista. Ovatko rebut aina siis olleetkin Trumpilaisia.o_O

Eikö ollutkin hauska?
Huomasitko kohdan missä haastateltava sanoo, että ei ymmärrä miten jotkut ihmiset voivat käyttää aikaansa niin paljon vihaamiseen (tässä kohtaa repesin totaalisesti). Sitten haukkuvat rebut luttyyn suurella vihalla! Voi veljet mitä tekopyhyyttä!

Peppukipuilua havaittavissa.

mitä mieltä itse olet 6.1. tapahtumista? Pencelle tehdystä hirttosilmukasta esimerkiksi? Ihan sillee omin sanoin kerrottuna,ilman linkkejä.

• Väitöskirjatutkija Jani Kokko ei yllättynyt Donald Trumpin virkarikossyytteen kaatumisesta. Hän kuitenkin uskoi useamman republikaanin äänestävän Trumpia vastaan.
  • Kokko näkee äänestyksen tuloksen täysin poliittisena ratkaisuna.
Ei tosiaan moni äänestänyt Trumpia vastaan.
Vastaan äänestäneet ovat ilmeisesti menossa demuille.

Biden ei tosiaan ole vihervassari, mutta demujen vasemmistolainen siipi vaatii hyvin äänekkäästi liberaaleja päätöksiä, esim. transtyttöjen osallistuminen koululiikuntaan ja kilpailuihin meni jo läpi.

mitä mieltä itse olet 6.1. tapahtumista? Pencelle tehdystä hirttosilmukasta esimerkiksi? Ihan sillee omin sanoin kerrottuna,ilman linkkejä.
Miksi ihmeessä olisi? Trump todettiin syyttömäksi.

Trumpin vastustajilla sen sijaan peppukipuilu on hirveä, suorastaan ulvovat kuorossa miten vääryys on tapahtunut.:giggle:

Miksi ihmeessä olisi? Trump todettiin syyttömäksi.

Trumpin vastustajilla sen sijaan peppukipuilu on hirveä, suorastaan ulvovat kuorossa miten vääryys on tapahtunut.

70% amerikkalaisista on mun kanssa samaa mieltä, entäs sun?

Huomasitko muuten et sulle esitettiin kysymys? Vai vastaatko siihen vasta tammikuussa?

Pencen hirttosilmukasta vielä....Trumppiko tuollaista on tehnyt - jos näin väität niin en taida oikein uskoa.

Yhteistyössä