Trump vapautettu virkasyytteistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Palstapesu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli sun mielestä ne loppiaisen tapahtumat olivat ok.

Tämä selvä.
Täytyy myöntää, että sulla on taito löytää ihmisten viesteistä sellaista mitä sinne ei ole kirjoitettu.
Yhtä hyvin mä voin lukea tosta sun vastauksesta, että sä siis haluat lapsia nuuhkivan muistisairaan miehen johtavan sellaista maata kuin Yhdysvallat ok.

Ei ole kyllä todellakaan realistinen kirjoitus vaan sellaisen kirjoitus jonka usko omassa kuplassaan on vankkumaton.

Kannattaa katsella ympärilleen niin huomaa Trumpin nykyiset suunnitelmat.
Kannatus on edelleen erittäin kovaa ja kasvaa kun Trump saa toteutettua suunnitelmansa.

Kupla-Lissulle luettavaa

Mieti nyt, varapressakin yritettiin hirttää siellä Trumpin ”petturina”, kun ei suostunut valehtelemaan isäntänsä tapaan. Vankilaan Trump kuuluisi :sneaky:

Vain harva siellä syyllistyi väkivaltaisuuksiin ja laittomuuksiin, suurin osa oli rauhanomaisella otteella liikkeellä.

Toisin kuin White Housen tapahtumat, siellä iskettiin demokratian ytimeen ja oltiin valmiita surmaamaan ihmisiä ja joku saikin surmansa.
Vain harva?? Minkäslaisessa kuplassa sitä sinä elät?

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Kyllä Trump on pilannut Republikaanien maineen.

"Puolue on uhka demokratialle"
Republikaaneista irtautumaan pyrkivät ovat tuskastuneet entisen presidentti Trumpin jatkuviin väitteisiin vaalien vilpillisyydestä. Loppiaisena tapahtunut Trumpin kannattajien ryntäys kongressitalolle oli heille järkytys, mutta viimeinen pisara republikaanien kapinallisille oli se, että kongressin valtauksen jälkeenkin enemmistö republikaaniedustajista äänesti Joe Bidenin vaalivoiton hylkäämisen puolesta.

– Suuri osa republikaanipuolueesta on radikalisoitunut ja uhkaa Yhdysvaltain demokratiaa. Puolueen on palattava politiikkaan, joka perustuu totuuteen, järkeen ja perustaviin ihanteisiinsa, muuten jotain uutta täytyy tapahtua,McMullin sanoi Reutersille.

Olen omaksunut teikäläisten tavan Älä ota niin tosissas. Buon San Valentino <3
Minkä ihmeen meikäläisten?
Tästä tuli mieleen tää:
Olen ollut täällä 23 vuotta, enkä ole ikinä nähnyt aikaisemmin sellaista presidenttiä, jota ihmiset palvovat, Olli sanoo.

– Jos et ole Trumpin kannattaja, niin saat painua muualle, ja varmaan toisin päin on sama asetelma. Kyllä tässä on mennyt kaverisuhteita.

Sama asenne on tulossa Suomeenkin hyvin voimakkaasti ''Jos et ole samaa mieltä meidän kanssa, olet rasisti''. Monissa perheissä on jo vastakkainasettelua, jopa vanhempien ja lasten tai puolisoiden välillä. Surullista.

• Tykkää
Minkä ihmeen meikäläisten?
Tästä tuli mieleen tää:
Olen ollut täällä 23 vuotta, enkä ole ikinä nähnyt aikaisemmin sellaista presidenttiä, jota ihmiset palvovat, Olli sanoo.

– Jos et ole Trumpin kannattaja, niin saat painua muualle, ja varmaan toisin päin on sama asetelma. Kyllä tässä on mennyt kaverisuhteita.

Sama asenne on tulossa Suomeenkin hyvin voimakkaasti ''Jos et ole samaa mieltä meidän kanssa, olet rasisti''. Monissa perheissä on jo vastakkainasettelua, jopa vanhempien ja lasten tai puolisoiden välillä. Surullista.

Joo surullista, että omahyväinen narsisti ei yrittänytkään toimia koko kansan hyväksi, eikä edes kannattajiensa, jos tarkkoja ollaan, hän vain tarvitsi niitä oman asemansa pönkittämiseksi. En arvosta tuollaista henkilöä tippaakaan eikä moni muukaan.

Joo surullista, että omahyväinen narsisti ei yrittänytkään toimia koko kansan hyväksi, eikä edes kannattajiensa, jos tarkkoja ollaan, hän vain tarvitsi niitä oman asemansa pönkittämiseksi. En arvosta tuollaista henkilöä tippaakaan eikä moni muukaan.
Hänellä oli 4 vuoden vaalikampanja, joka onneksi meni pieleen. Loppunäytöksessä 5 kuollutta hänen takiaan. Kansa heräsi ja psykopaatti saatiin pois paikalta, joka oli aivan liian vaativa. Psyykkisesti hän on äärimmäisen hankala, uhmaikäinen pikkukakara.

• Haha
Blm liike on toiminut vuosia, nyt viimeisen vuoden aikana mellakoita ollut mielenosoitusten ohessa, ja ympäri maailmaa uhreja näissä tapauksissa reilut kymmenen ( niistä jokainen on liikaa )

Trump kannattajat sai parissa tunnissa 5 kuollutta.

öyh.

Sinähän se siellä kuplassasi olet
Millä tavalla?

Luen molempia medioita, sekä valta että vastamediaa.
Olen katsonut tiedotustilaisuuksia ja haastatteluja melkolailla.
Kuulen kyllä mitä he kysyvät ja luen mitä media tilaisuudesta on kirjoittanut. Netistä löytyy lukuisia näytteitä ko. asiasta, mutta ne ovat jääneet katsomatta kuplassa eläjiltä? Voihan se olla tavallaan pelottavaakin myöntää tosiasiat, eikä niitä tosiasioita halua edes nähdä?

Onko nyt vaikeuksia tunnustaa tosiasiat vai etkö näe kuplasi ulkopuolelle?

Millä tavalla?

Luen molempia medioita, sekä valta että vastamediaa.
Olen katsonut tiedotustilaisuuksia ja haastatteluja melkolailla.
Kuulen kyllä mitä he kysyvät ja luen mitä media tilaisuudesta on kirjoittanut. Netistä löytyy lukuisia näytteitä ko. asiasta, mutta ne ovat jääneet katsomatta kuplassa eläjiltä? Voihan se olla tavallaan pelottavaakin myöntää tosiasiat, eikä niitä tosiasioita halua edes nähdä?

Onko nyt vaikeuksia tunnustaa tosiasiat vai etkö näe kuplasi ulkopuolelle?

Mitä Sidneylle kuuluu?

• Haha
Reactions: Latimeria
Fiksu kaveri tuo Olli Jokinen, puhuu suoraan, millainen Trumpin Amerikasta tulikaan, jopa hän sai kokea rasismia siellä.

IS KULUNEEN neljän vuoden aikana Suomen hienous on valjennut Jokisille uudella tavalla. He sanovat suoraan, että Donald Trumpin presidenttikausi oli Yhdysvalloille surullinen ajanjakso.

Amerikkalaiset äänestivät marraskuussa Trumpin ulos Valkoisesta talosta – tosin Floridassa Trump sai enemmän ääniä kuin uusi presidentti Joe Biden.

– Olen niin iloinen, että tuo neljä vuotta on ohi. Se on ollut mun mielestä kauheaa aikaa tälle maalle ja demokratialle, Katerina sanoo.

Olli kuvaa Trumpin ympärille syntynyttä ilmiötä kultiksi. Hänen mukaansa aikaisemmin ihmiset tiesivät, kuka on presidentti, mutta asiaan ei tarvinnut kiinnittää sen enempää huomiota. Nyt pitää valita puolensa vaikka ei olisi edes politiikasta kiinnostunut.

– Olen ollut täällä 23 vuotta, enkä ole ikinä nähnyt aikaisemmin sellaista presidenttiä, jota ihmiset palvovat, Olli sanoo.

Yhteistyössä