Just kattelin maustamatonta soijaproteiinia. NamMulla novellee, proteiinijuoma (pojan) ja vettä.
Just kattelin maustamatonta soijaproteiinia. NamMulla novellee, proteiinijuoma (pojan) ja vettä.
Ai kattelit vaiJust kattelin maustamatonta soijaproteiinia. Nam
no mikäs nyt niin kuumottaa.Tuo on kyllä hyvä jos vähennät vaatteita se auttaaVoi pee tätä kuumuutta. Piti vähentää vaatteita. Kohta on varmaan kylmä.
Varmaan vaihdevuosia enteilee.no mikäs nyt niin kuumottaa.Tuo on kyllä hyvä jos vähennät vaatteita se auttaa
äläs ny sano noin,vaikutat vielä pirtsakkaalta emännältä ei se varmaan mitään sen kummempaa ole.Varmaan vaihdevuosia enteilee.
Tää iskee joskus. Tänä vuonna ei ole ollut menkkoja. Viime vuonna joinakin kuukausina ei ollut menkkoja. Do dii, taas tulee kuuma aalto.äläs ny sano noin,vaikutat vielä pirtsakkaalta emännältä ei se varmaan mitään sen kummempaa ole.
vois kokeilla hormoni hoitoa sillä sais tasattua noita kuumia aaltoja.Tää iskee joskus. Tänä vuonna ei ole ollut menkkoja. Viime vuonna joinakin kuukausina ei ollut menkkoja. Do dii, taas tulee kuuma aalto.
Mutta eihän vaihdevuodet vie naisen pirtsakkuutta pois....kyllä mä uskon, että mekko säilyttää säväkkyytensä ja tykkää jatkossakin harrastaa kunnon rodeota tai panna polokaksi jonkun komean jantterin kanssaäläs ny sano noin,vaikutat vielä pirtsakkaalta emännältä ei se varmaan mitään sen kummempaa ole.
no niinpä tietysti.eikä ole ilmoitettu mitään etukäteen.Täällä ei sit ihan heti nukuta. Naapurilla on bileet.
Ei tää niin tuskallista ole. Keljumaista mutta siedän tätä. Mä en oikein tykkää käyttää hormoneja.vois kokeilla hormoni hoitoa sillä sais tasattua noita kuumia aaltoja.
Ei oo vienyt himoja. Nytki vois vähän...Mutta eihän vaihdevuodet vie naisen pirtsakkuutta pois....kyllä mä uskon, että mekko säilyttää säväkkyytensä ja tykkää jatkossakin harrastaa kunnon rodeota tai panna polokaksi jonkun komean jantterin kanssa
joo.Tuo polokka voi olla mulle hiukan vaikea kun en ole sitä niinkään harjoitellut.Mutta eihän vaihdevuodet vie naisen pirtsakkuutta pois....kyllä mä uskon, että mekko säilyttää säväkkyytensä ja tykkää jatkossakin harrastaa kunnon rodeota tai panna polokaksi jonkun komean jantterin kanssa
Ei ne ilmoita. Ei ole sentään usein.no niinpä tietysti.eikä ole ilmoitettu mitään etukäteen.
Ne kuuli kun kirjoitit asiasta tänne ja säikähti sun näppäimistön naputustaMusiikki loppu.
Mee sängylle hyppimäänHarmi että ei ole hyppistä. Vois kohottaa kuntoa.
Mut siitä ei tule melua.Mee sängylle hyppimään
nooh,joku patterikäyttöinen vois olla myös hyvä kunnon kohottaja.Harmi että ei ole hyppistä. Vois kohottaa kuntoa.