Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Niin mullakin sama käsitys. Hyihyi, alkoholi.
Oon siis selittäny täällä, et Suomessa ei juoda alkoholia työaikana, vastauksena yleensä, et ei meilläkään, ja joudun tarkentaan, et ei edes lounaalla.. Ja ne menee ihan lukkoon....
Et kai Mulan ole Ranskaan asti eksynyt? Siellä kun olin työssä, oli lounaalla aina viiniä tarjolla ja sitä juotiin aika reippaasti. Ei vaikuttanut olevan autoilun esteenä lounaan jälkeen. :confused:

Deleted member 149094
Et kai Mulan ole Ranskaan asti eksynyt? Siellä kun olin työssä, oli lounaalla aina viiniä tarjolla ja sitä juotiin aika reippaasti. Ei vaikuttanut olevan autoilun esteenä lounaan jälkeen.
Enhän voi myöntää, enkä kieltää. Jos pikkuhiljaa kieltelisin maan kerrallaan, niin sit mun tarttis jossain vaiheessa valehdella. :unsure:
Missä päin Ranskaa olit?

Alan kallistua yhä enemmän salami-pesto-tomaattiin oluella.. Mut onks se tylsä.
Mihin ton tomaatin vois vaihtaa, et ei olis niin pastamainen?

Meillä on tänään pitsakivellä paistettuja tonnikala (oliivuöljyssä) jättikatkarapupitsoja. Mies tuunaa omansa valkosipulilla ja karamellisoidulla sipulilla, mä enole vielä aivan varma, laitanko paprikaa vai puolikuivattua tomaattia vaimitä. Ehkä oliiveja ainakin.

Mut tomaatin vaihtaisin paahdettuun paprikaan.

Deleted member 149094
Meillä on tänään pitsakivellä paistettuja tonnikala (oliivuöljyssä) jättikatkarapupitsoja. Mies tuunaa omansa valkosipulilla ja karamellisoidulla sipulilla, mä enole vielä aivan varma, laitanko paprikaa vai puolikuivattua tomaattia vaimitä. Ehkä oliiveja ainakin.

Mut tomaatin vaihtaisin paahdettuun paprikaan.
Me tilataan. Siellä ei varmaan ole paahdettua paprikaa.... Taidan laittaa kapriksen.
Pizzakivillä tulee varmaan mainio lätty? En ole tainnut ikinä kokeilla.

Deleted member 149094
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Vau!
Reactions: Kais ja m.e.k.

Perjantai ja viikonloppu alkakoon!❤

Hyvää viikonloppua allihuuppa!❤

Metsälenkillä ei ollut täystoppaus päällä niin sauna tuntuu kultaakin kalliimmalta!❤

Jaha, jaha, algorytmit tietävät että olen menossa naimisiin kun mainostavat sormuksia!
Kai se on laitettava mies sitten.:eek:
On muuten rikas mies tulossa kun noin päheitä timangisormuksia!!!:eek:

Yhteistyössä