Viikon ikäinen vauva isän kanssa kotona vuorokauden

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla tulee vastaan stentin poisto ja myös munuaiskivien poisto.

Pärjääkö viikon ikäinen vauva ilman äitiä vuorokauden? Sairaalaan ei mielellään oteta vauvaa koronan takia.
Vauva rinnalla ja myös korvikkeella.

Voiko tästä tulla vauvalle jotakin?

Ja jos vain asiallisia vastauksia,kiitos.

Pärjääkö viikon ikäinen vauva ilman äitiä vuorokauden? Sairaalaan ei mielellään oteta vauvaa koronan takia.

no mitä ihmeellistä mä oli kun tytön äiti oli espaniassa ni tytön kaa kahden tuttipullosta maito. kokeilkaa mikä korvike sopii vauvan vatsalle jotkut voi kivistää lapsen mahaa. olin myös monesti reissussa vauvan kaa kahden. ei mitään ongelmia vauva nukkuu syö ja kakkii ja pissaa ei mitään ihmeellistä

Munuaiskivien poisto ja stentin poisto tuskin vaativat viikon sairaalass oloa. Jos vaativat viikon , niin hanki lypsykoneen, jolla saat äidinmaidon talteen. Isä voi käydä hakemassa päivittäin pois.
Toinen vaihtoehto on että saatte perhehuoneet, jolloin voitte olla koko perhe yhdessä
Noin pientä vauvaa ei mielellään saia erottaa äidistä, jos suinkin mahdollista.

Munuaiskivien poisto ja stentin poisto tuskin vaativat viikon sairaalass oloa. Jos vaativat viikon , niin hanki lypsykoneen, jolla saat äidinmaidon talteen. Isä voi käydä hakemassa päivittäin pois.
Toinen vaihtoehto on että saatte perhehuoneet, jolloin voitte olla koko perhe yhdessä
Noin pientä vauvaa ei mielellään saia erottaa äidistä, jos suinkin mahdollista.
Mä luin samalla lailla väärin kuin sinä, eli tuon viikon sairaalassa olon.
Ap kirjoitti että vuorokauden!
Ei viikon:ROFLMAO:
Tarvitsee varmaan käydä joku luetun ymmärtämisen kurssi:geek:

Mä sain sentään poistettua oman viestini:sneaky:

Tottakai pärjää! Mainiosti, älä huoli äläkä stressaa, niistä on enemmän haittaa:D

Miksei pärjäisi. Ainoa ongelma on tuo ruokapuoli, koska isä ei pysty imettämään. Jos maitoa irtoaa yli päivittäisen tarpeen, kannattaisi lypsää hieman varastoon, niin ei tarvitse pelkällä vastikkeella pärjätä.

Tuon ikäinen vauva muistaa 3 päivää ihmisen, sen jälkeen muuttuu taas vieraaksi, eli eiköhän yhden päivän pärjää. Kannattaa jättää oma käytetty paita joka tuoksuu sinulle ja maidolle, se tuo turvaa.

Miksei pärjäisi. Ainoa ongelma on tuo ruokapuoli, koska isä ei pysty imettämään. Jos maitoa irtoaa yli päivittäisen tarpeen, kannattaisi lypsää hieman varastoon, niin ei tarvitse pelkällä vastikkeella pärjätä.
Mikä ongelma se on? Aloittajan lapsi juo myös korviketta. Joten ei mitään ongelmaa, sinänsä, ruokapuolessa. Voihan olla, ettei huolikaan pulloa, kuin äidiltä jne., et nää kannattaa katsoa etukäteen. "Pelkkä vastike" on aivan ok.

Pumpun tarvitset mukaan, muuten omat tissisi poksahtaa tai saat rintatulehduksen.
Vaadi heitä konsultoinaan vastasyntyneiden puolta suhun käytettävien lääkkeiden suhteen, erittyvätkö maitoon, kauan säilyvät kehossa jne., tiedät milloin voit sitten taas imettää.

Yhteistyössä