Joko oot paratiisin katsonut?Mutkun mä en oikein tykkää muista kuin englantilais/amerikkalaisista ja espanjalaisista/italialaisista
Joko oot paratiisin katsonut?Mutkun mä en oikein tykkää muista kuin englantilais/amerikkalaisista ja espanjalaisista/italialaisista
Niin siis tein ruoan illalla valmiiksi, mutta unohdin ottaa mukaan töihin. Siksi tulin ruokatunnilla kotia, mutta lapset ja rakas vaimoni ovat eläimiä! No pääasia että maistuiMä olen ehken liian vanhanaikainen, mutta kyllä mun mielestä on kiva, että se joka kotona on ensimmäisenä (tai koko päivän), tekee ruoan niin, että siitä riittää hänelle joka tulee kotio myöhemmin...toki aina ei voi, jos on vaikka kipeenä.
No emmääkää, mutta tämä oli poikkeusMutkun mä en oikein tykkää muista kuin englantilais/amerikkalaisista ja espanjalaisista/italialaisista
Tuosta tuli mieleen, katteltiin The killing sacred reindeer, trilleri/jännitys/kauhu tms.piuha.Olen aikani kuluksi kattellut Netflixistä Alias Grace-sarjaa ja voin suositella.
Sopivan jännittävä, mutta ei mitenkään ylikammo.
Tässä raileri:Tappava virus jylläsi siellä
vaimomatskuaMä olen ehken liian vanhanaikainen, mutta kyllä mun mielestä on kiva, että se joka kotona on ensimmäisenä (tai koko päivän), tekee ruoan niin, että siitä riittää hänelle joka tulee kotio myöhemmin...toki aina ei voi, jos on vaikka kipeenä.
Tiiätkös kuule kun silloin kun kuopus oli vauva, todella haastava sellainen eikä ollut parkumatta tai nukkunut juuri yhtään, tein nakkikastikkeen ja mies keitti perunat sillä välin kun mä yritin nukuttaa/syöttää/muuten rauhoittaa vauvaa, siinä vierähtikin reilu tunti ennen kuin vauva rauhoittu ja mä pääsin itse syömään. Mies oli keittänyt 5 perunaa, ja kattila oli tyhjä. Tyhjentävintä oli se että vastaus mun väsyneeseen itkuunpillahdukseen oli että en mä tiennyt että säkin syöt siitä. Sitten vauvakin alkoi taas huutaan.Tulin eilen töistä kotiin syömään edellispäivänä tehtyä perunaa ja maggakastiketta. No pääsin kotiin ja oli kauhia nälkä, mutta ylläriylläri, pottukattilassa oli jäljellä 1/2 peruna. No sitten vaan keittämään nuudelia...
Tuohan se olisi ihannetilanneMä olen ehken liian vanhanaikainen, mutta kyllä mun mielestä on kiva, että se joka kotona on ensimmäisenä (tai koko päivän), tekee ruoan niin, että siitä riittää hänelle joka tulee kotio myöhemmin...toki aina ei voi, jos on vaikka kipeenä.
Olipa muuten huono traileriTässä raileri:
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Sun mies pitäis lähettää "miten olla parempi aviomies" -kursseilleTiiätkös kuule kun silloin kun kuopus oli vauva, todella haastava sellainen eikä ollut parkumatta tai nukkunut juuri yhtään, tein nakkikastikkeen ja mies keitti perunat sillä välin kun mä yritin nukuttaa/syöttää/muuten rauhoittaa vauvaa, siinä vierähtikin reilu tunti ennen kuin vauva rauhoittu ja mä pääsin itse syömään. Mies oli keittänyt 5 perunaa, ja kattila oli tyhjä. Tyhjentävintä oli se että vastaus mun väsyneeseen itkuunpillahdukseen oli että en mä tiennyt että säkin syöt siitä. Sitten vauvakin alkoi taas huutaan.
Onneks nälkä on sellane että se häviää unohtamalla
Piti oikein kuuklata, mutta en ole...tarkoitit vissiin jotain mikä tulee YLE areenasta?Joko oot paratiisin katsonut?
Piti oikein kuuklata, mutta en ole...tarkoitit vissiin jotain mikä tulee YLE areenasta?
No siltikin oon tuota mieltä mitä aiemmin sanoin...Niin siis tein ruoan illalla valmiiksi, mutta unohdin ottaa mukaan töihin. Siksi tulin ruokatunnilla kotia, mutta lapset ja rakas vaimoni ovat eläimiä! No pääasia että maistui
No mä tiedän jo mihin ajan seuraavalla ruokatunnillaNo siltikin oon tuota mieltä mitä aiemmin sanoin...
Mä tykkään yllättää keittiössä (ja muuallakin) toisen, varsinkin jos tulee väsyneenä pitkän päivän jälkeen kotio.*muistelee niitä aikoja kun lapset oli pieniä ja asiat oli vielä hyvin*Tuohan se olisi ihannetilanne
No mä tiedän jo mihin ajan seuraavalla ruokatunnilla....lähimmälle rillille
melkonen järjen jättiläinenTiiätkös kuule kun silloin kun kuopus oli vauva, todella haastava sellainen eikä ollut parkumatta tai nukkunut juuri yhtään, tein nakkikastikkeen ja mies keitti perunat sillä välin kun mä yritin nukuttaa/syöttää/muuten rauhoittaa vauvaa, siinä vierähtikin reilu tunti ennen kuin vauva rauhoittu ja mä pääsin itse syömään. Mies oli keittänyt 5 perunaa, ja kattila oli tyhjä. Tyhjentävintä oli se että vastaus mun väsyneeseen itkuunpillahdukseen oli että en mä tiennyt että säkin syöt siitä. Sitten vauvakin alkoi taas huutaan.
Onko sulla rillit?
Eiku nyt vasta tajusinOnko sulla rillit?
Sais äijä olla tyytyväinen ettei joudu näkemään nälkää yksinäänmelkonen järjen jättiläinen
No se on hyvä että omaa haukan katseenEiku nyt vasta tajusin
Ja siis EI ole
Noin vois epähuomiossa tehdä mun mies myös, vaikka on todella huomaavainen.Tiiätkös kuule kun silloin kun kuopus oli vauva, todella haastava sellainen eikä ollut parkumatta tai nukkunut juuri yhtään, tein nakkikastikkeen ja mies keitti perunat sillä välin kun mä yritin nukuttaa/syöttää/muuten rauhoittaa vauvaa, siinä vierähtikin reilu tunti ennen kuin vauva rauhoittu ja mä pääsin itse syömään. Mies oli keittänyt 5 perunaa, ja kattila oli tyhjä. Tyhjentävintä oli se että vastaus mun väsyneeseen itkuunpillahdukseen oli että en mä tiennyt että säkin syöt siitä. Sitten vauvakin alkoi taas huutaan.
melkonen järjen jättiläinen
Onhan noita kaikkia hauskoja juttuja tullut vuosien varrella vastaan ihan kiitettävät määrät.Sais äijä olla tyytyväinen ettei joudu näkemään nälkää yksinään
Mäkin tykkäisin yllättää, mutta kun peruslähtökohta on se että mä laitan ja huolehdin aina ruuat niin yllätys on yleensä toisinpäin->koskematon ruoka jääkaapissa ja tuhjä kebsu/pizzalaatikko pöydälläMä tykkään yllättää keittiössä (ja muuallakin) toisen, varsinkin jos tulee väsyneenä pitkän päivän jälkeen kotio.*muistelee niitä aikoja kun lapset oli pieniä ja asiat oli vielä hyvin*
Hyvä ruokahalu on terveen nuoren miehen merkkiKaikikke on varmaan sanomattakin selvää, että meillä on aina runsaasti ruokaa ja tarvikkeita tehdä lisää jos vaikka suursyömäripoika sattuu paikalle.
(on punkannut meillä pian viikon ku on putkiremppa omassa kämpässään, se syö AINAKIN kilon joka aterialla)