Jaa sä kysyit mun mieheltä?Muttei täydellinen
Jaa sä kysyit mun mieheltä?Muttei täydellinen
Kyllä sen aistii sinusta tänne astiJaa sä kysyit mun mieheltä?
Eikös niissä voi olla jalkasientäkin ja kaikkea muuta kivaa?Mut lenkkarit! Jonkun toisen hikiset! Hyyyyyyyyyh!
No ei kai tuo nyssentäs totta oo?(Mut sit kun se on hyvällä tuulella -eli ei ikinä-se on helppo pienellä kallistuksella kipata sänkyyn)
Kynsisientä, syyhyä...Eikös niissä voi olla jalkasientäkin ja kaikkea muuta kivaa?
Nyt mä oon kade. Siis sulla oli täysin seksitön päivä! Seuraava kerta tuntuu taas paremmalle!-nukuin hyvin viime yönä
-oon syöny hyvin tänään
-ei seksiä
Olipa hyvä päivä.
Ennen puistelin kyllä miestä puolelta toiselle, nyt en jaksa nusuttaa senkään kans.No ei kai tuo nyssentäs totta oo?
Miten mulla on sellanen mielikuva susta, että saatat olla parhaimmillas makuuhuoneen rodeoratsastaja....tar
Onks sun ukko sun kimpussa ja jahtaa sua sohvaa ympäri?Nyt mä oon kade. Siis sulla oli täysin seksitön päivä! Seuraava kerta tuntuu taas paremmalle!
Meillä on sohva seinää vasten. Laitettiin se siihen, et se saa mut helpommin kiinni.Onks sun ukko sun kimpussa ja jahtaa sua sohvaa ympäri?
Saiko kiinni vai roikutko makrameessa?Meillä on sohva seinää vasten. Laitettiin se siihen, et se saa mut helpommin kiinni.
Mihin se yks sana tosta hävis?? *tiirailee suurennuslasilla*Onks sun ukko sun kimpussa ja jahtaa sua sohvaa ympäri?
Jaloista. Chattailen samalla.Saiko kiinni vai roikutko makrameessa?
Tää on joku superhypermoderointi-ilta.Mo de on asentanu mun kohdalle varmaan jonkun huippusuodatin-filtterin kun kaikki viestit jää haaviin.
Heräileeki varmaan vasta huomenna tarkistamaan niitä.
No, mä meen nukkumaan. Öitä kaikille!
Tää on joku superhypermoderointi-ilta.
Nonni. 2 sydänsilmää kun mä lähden pois palstalta.Mo de on asentanu mun kohdalle varmaan jonkun huippusuodatin-filtterin kun kaikki viestit jää haaviin.
Heräileeki varmaan vasta huomenna tarkistamaan niitä.
No, mä meen nukkumaan. Öitä kaikille!
Nonni. 2 sydänsilmää kun mä lähden pois palstalta.
Joo, meni viesti perille!
Mutta tässä ois m1ehelle oikein Minni Hiiri.Olivatko ne tossut miesten kokoa? Hieman pienemmät tossut antaisivat mahdollisuuden huikeasti parempaan kloonaukseen [tulos kelpaisi myös sienillä)...