ForeverMulan riitautuu todella monen palstalaisen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kestää aikansa ja parhaiten loppuu, kun ei reagoi mitenkään.
Äläkä missään tapauksessa avaudu liikaa omista asioista, sen jälkeen sinusta tiedetään sellastakin mikä ei ole välttis tottakaan ja sellaset joille mitään et ole ikinä kertonut.

T: Kokemuksen syvä ääni
Mutta se pitää meitä hulluja jännityksessä, koska ei kerro missä maassa oleskeleepi...
 
Deleted member 149094
Mä en oikein tykkää, että uusien kimppuun käydään. (eri asia tietenkin jos väännetään jossain poliittisessa ketjussa ja joillain tunteet kuumenevat tms.)

Ihan silkkaa maalittamista ei vältsisti uutena osaa ottaa niin lungisti kun ei tiedä vielä edes kunnolla ”talon tapoja”.

Onneksi aika nopeasti täällä oppii tajuamaan kuinka useat provosoivat tarkoituksella ja miten niihin kannattaa suhtautua.

Mutta uskon vahvasti, että Mulani pärjää!
On kivaa kun on taas yksi kirjautunut enemmän ja vielä kun on noin usein paikalla - ihan vakkariainesta siis!
Eihän se silleen järkevältä vaikuta. En ny osaa ottaa noita hyökkäyksiä niin vakavasti.. Siis jos joku sanoo, et sä oot "ihan tyhmä".. Ohan se vähän hassua.

Mut mietin kyl sit sitäkin, et onks se vierailija itte joku koulukiusattu ja se hakee vastauksia siihen tavallaan jollain tasolla. Ehkä meidän täytyisikin hukuttaa se rakkauteen täällä, eikä sanoa vastaan :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Lispettinä vai Lisbethinä?

Mulle ei pahemmin kmmentoitu silloin ku ihan ekalla nimimerkilläni palstailin.
Lisbeth nikki on joku muu.

Otin melko rohkeasti kantaa seksiä käsittelevissä ketjuissa niin ehkä sen ansiosta niitin nopeasti mainetta...?
Täällä oli tosi umpimielistä porukkaa. Ei ees suihin ois saanu kuulema ottaa ja liian moni ei tosiaan ottanut!o_O
 
14.1 näyttäis, et oon hurjaantunut tänne.

Sä oot varmaan auttanu täs hommassa, kun me ollaan keskusteltu.. Tai siis mä oon riidelly sulle naisjutuista. Vai mistä mä riitelin sulle.. Unohdin jo
Emme me ole riidelleet, ainakaan minun mielestäni. Silloin, kun minä oikeasti riitelen IRL, on vastapuoli vaarassa menettää tärykalvonsa ja liata housunsa. Onneksi noin tapahtuu todella harvoin.
 
Emme me ole riidelleet, ainakaan minun mielestäni. Silloin, kun minä oikeasti riitelen IRL, on vastapuoli vaarassa menettää tärykalvonsa ja liata housunsa. Onneksi noin tapahtuu todella harvoin.
Mistähän me kaksi voitais riidellä?:unsure:
Ihan siis uteliaisuudesta kiinnostais tietää, että miten sää saisit mut kakkimaan pöksyihin:geek:...toisaalta tiedänpähän kenen apuun turvautua seuraavan kerran, kun kärsin ummetuksesta:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: -riivinrauta-

Yhteistyössä