Ok, no ei sitte.ei ole
Ok, no ei sitte.ei ole
Sitä ennen oli ja on vieläkin alkuräjähdyslaki. Laki, johon Enemmän tutkineet eivät usko siihen
Siinä on järkeä vain ja ainoastaan, jos saa ne myydyksi ostohintaa kalliimmallaMies katsoo jotain huutokaupanmetsästäjät tai muuta tyhmänpuoleista ohjelmaa. Miten idiootti pitää olla, jos maksaa käytetyistä lenkkareista melkis satasen vain koska ne tohvelit ovat harvinaiset? :O
Siinä on järkeä vain ja ainoastaan, jos saa ne myydyksi ostohintaa kalliimmalla
Selitä vähän tarkemmin.Just se! Kvanttifysiikasta löytyy mielestäni nyt mielenkiintoisimmat jutut. BBC on tehnyt hienoja opetusvideoita.
.. Niinkuin, et mittaaminen vaikuttaa ei vain mittaustulokseen, vaan tapahtumaan. Se on vaan hullua!!!
Kyllä!Jotenkin lainaukset sekoilee mulla. Entä teillä?
Onko ne lenkkarit erikoiset sittenMies katsoo jotain huutokaupanmetsästäjät tai muuta tyhmänpuoleista ohjelmaa. Miten idiootti pitää olla, jos maksaa käytetyistä lenkkareista melkis satasen vain koska ne tohvelit ovat harvinaiset? :O
Ihmettelin kommenttiasi, koska minulle ei tarjottu mitään särjen näköistä. Kävin testissä uudelleen ja useampi laji oli vaihtunut. Testi on siis erinomaisesti suunniteltu ja sen voi halutessaan tehdä useampaankin kertaan. Kuvat hyviä (tunnistuksen kannalta oikeita asioita näkyvissä) ja tekstit Iltalehden tekstiksi omituisen oikeaan osuvia, esim. tämä:Mä luulin sitä tokkoa mustaversioksi ja sit se pieni särkikala, vimpako se oli, meni tavalliseksi särjeksi. *nolo*
EipJotenkin lainaukset sekoilee mulla. Entä teillä?
Onko ne lenkkarit erikoiset sitten
Ai,joo hyiNiitä oli tehty vain pieni erä.
Mut lenkkarit! Jonkun toisen hikiset! Hyyyyyyyyyh!
Ihmettelin kommenttiasi, koska minulle ei tarjottu mitään särjen näköistä. Kävin testissä uudelleen ja useampi laji oli vaihtunut. Testi on siis erinomaisesti suunniteltu ja sen voi halutessaan tehdä useampaankin kertaan. Kuvat hyviä (tunnistuksen kannalta oikeita asioita näkyvissä) ja tekstit Iltalehden tekstiksi omituisen oikeaan osuvia, esim. tämä:
Oikein!
Kuvassa on taimen. Jos lohi on kalojen kuningas, taimen on kuningatar. Taimenen voi erottaa lohesta esimerkiksi suorasta pyrstöstä sekä kylkiviivan alapuolelle ulottuvasta pilkutuksesta. Vastoin aiempaa käsitystä, Suomessa ei ole erikseen meritaimenta, järvitaimenta tai purotaimenta. On vain yksi taimen, joka käyttäytyy eri tavalla.
Pitäisi kohta kai alkaa nukkumaan,että jaksaa herätä ajoissa.
Jos palstan foliorouvia on uskominen, voi siitä hiestä kloonata mahtavan koripallojoukkueen: Deep State Basketball.Niitä oli tehty vain pieni erä.
Jos palstan foliorouvia on uskominen, voi siitä hiestä kloonata mahtavan koripallojoukkueen: Deep State Basketball.
Sinne myös sitten kun,meet nukkumaanKauniita unia <3
Jos se nuuhkii niitä.Niitä oli tehty vain pieni erä.
Jos se nuuhkii niitä.
Mutta niillä ei voi kehuskella muille nuuhkijakamuilleNo silloinkin on älyssä vikaa ku käytettyjä tossuja saa muualta alle kympillä.
Jos kloonaus on hiukan epätarkkaa, voi tuloksena siis syntyäkin koripalloileva jalkasieni tai uusi ihosairaus, joka muuttaa vaaleat jalat tummiksi (Noskcaj leahcim).Tai jalkasieni-idätteen. :X
-nukuin hyvin viime yönäOlet oikeassa, tämä ketju on ensisijaisesti varattu mitä söin-, kuinka nukuin-huomioille ja kaksimielisille vitseille.
Muttei täydellinen-nukuin hyvin viime yönä
-oon syöny hyvin tänään
-ei seksiä
Olipa hyvä päivä.