Neuvoja kaivataan naisasioissa!

  • Viestiketjun aloittaja Nuorimies25v
  • Ensimmäinen viesti
Olet oikeassa. Alle 30-vuotiaiden sutinat on jotain ihan jäätävää seurattavaa. On fuck buddya, ghostaamista, pidetään viittä eri mahdollisuutta vireillä...

....kuitenkaan eivät ole sit lopputulokseen tyytyväisiä. Sanon tämän aina: olen kuullut että New Yorkin Manhattan on täynnä toistaan upeampia ihmisiä, mutta kukaan ei kelpaa enää kohta kellekään, koska valikoivuus potenssiin 500....

Mut mä lopetan tässä ketjussa. Ketjun aloittaja miettii "kuka tuo hullu nutturapää-Echo on", ja pelkään että jättää tän palstan jatkossa väliin...
Ei valikoivuus vaan valikoiman laajuus. Vähän niinkuin lasten kanssa karkkikaupassa. Jos tarjolla on vain Salmiakkiaakkosia, Tutti Fruttia ja Pandan lakritsia, ei valinta ole vaikeaa. Mutta jos ollaankin "karkkiparatiisissa" jossa vaihtoehtoja on 200 ja rahat riittävät vain yhteen pussiin, on valinta äärettömän vaikeaa. Ja todennäköisesti tuottaa pettymyksen: "ne vihreät olisivat sittenkin olleet parempia".
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Eikä nelikymppinen oon syntyny 60-luvulla. Emmä nyt niin vanha harppu ole. :sneaky:
Koskas muuten vanhaksi harpuksi muututaan? Mullakin alkaa jo harppius häämöttää! :D
Ei ainakaan 50v. Joskus 80+.
Ahkera treenaus saattaa auttaa siirtämään harppu-rajaa. Kylie Minogue lähestyi viittäkymppiä (46?) tämän vinkkivideon tehdessään. Biisi on muuten toisen naistähden, Sian, käsialaa.

 
Nuorimies25v
No nyt tämä homma on toden teolla edennyt. Eli tällä ihastuksellani on vapaa suhde ja siihenhän se sitten johti, että viime vkl meillä oli seksiä. Elämäni parasta. Tulipa sitten juteltua kaikista mahdollisista asioista. Ei kyllä kaduta tipan tippaa, mutta toki ihmetyttää tämä kuvio. Siihen liittyy nyt niin monta asiaa. Tietenkin itellä mielessä vain tuo yksi ihana ilta. En tiedä voiko sitä toistaa... mahdottoman sekaisin olen. Kerron lisää kun ehdin.
 
Nuorimies25v
Eli en ala nyt kaikkia yksityiskohtia kertomaan vaikka niitä mielelläni päässäni pyörittelenkin :)

Jos tästä nyt ei mitään muuta käteen jää, niin ainakin tämä elämää vavisuttava ilta.

Tyttö kyllä kuvaila heidän suhteensa aika erikoiseksi. Eli tuo "vapaa suhde" selvästikkin on miehen idea. Tämä oli kai ensi kerta kun nainen oli sitä hyödyntänyt. Jotenkin tuntuu, että teki sen vaan siksi, että vähän kuin kostaisi.

Oikeesti oon kyllä nähnyt elämässäni parisuhteiden suhteen vaikka mitä. Että ei tää ole vielä edes kovin erikoista.
 
Deleted member 149094
Eli en ala nyt kaikkia yksityiskohtia kertomaan vaikka niitä mielelläni päässäni pyörittelenkin

Jos tästä nyt ei mitään muuta käteen jää, niin ainakin tämä elämää vavisuttava ilta.

Tyttö kyllä kuvaila heidän suhteensa aika erikoiseksi. Eli tuo "vapaa suhde" selvästikkin on miehen idea. Tämä oli kai ensi kerta kun nainen oli sitä hyödyntänyt. Jotenkin tuntuu, että teki sen vaan siksi, että vähän kuin kostaisi.

Oikeesti oon kyllä nähnyt elämässäni parisuhteiden suhteen vaikka mitä. Että ei tää ole vielä edes kovin erikoista.
Vapaitakin suhteita on niin erilaisia. Sain ehkä kuvan, että tuossa on kyse vapaasta"pettämis"suhteesta. Eli käytetään sitä vapaata vähän niinkuin tekosyynä siihen, että saa bylsiä menemään baarilöytöjen kanssa.
Sellainen varmaan toimii, jos molemmilla on samankaltainen elämäntyyli ja molemmat tekee samaa, mutta ehkä siinä pitäisi sitten olla myös jonkinlainen veto- oikeus, koska se toinen "saa" lähteä.. Jos siis on kyseessä ydinsuhde+ ne toiset.
Sulla vois olla hyvä sauma napata kiinni, jos tahdot. Tosin saatat polttaa näppisi.... jos olet valmis siihen.
 
Onnittelut hyvästä seksistä. Nyt muistutan kuitenkin että pidä pää kylmänä kun sulla on noita tunteita selvästi enemmän pelissä kuin naisella. Mutta pitäkää hauskaa niin kauan kuin se on molemmille hauskaa!
 
vierailija
No nyt tämä homma on toden teolla edennyt. Eli tällä ihastuksellani on vapaa suhde ja siihenhän se sitten johti, että viime vkl meillä oli seksiä. Elämäni parasta. Tulipa sitten juteltua kaikista mahdollisista asioista. Ei kyllä kaduta tipan tippaa, mutta toki ihmetyttää tämä kuvio. Siihen liittyy nyt niin monta asiaa. Tietenkin itellä mielessä vain tuo yksi ihana ilta. En tiedä voiko sitä toistaa... mahdottoman sekaisin olen. Kerron lisää kun ehdin.
Eka kerta ikinä p**lun päällä? :
 

Yhteistyössä